Премини към съдържание

Моля за съвет!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

От няколко месеца си имам :mitsu-smiley: Каризма '97г., 1.8 GLS и съм много доволен от нея! Пиша ви тук с молба за съвет за един проблем, който ми се появи наскоро! Абсолютен лаик съм по отношение на автомобилите, така че предварително благодаря на всеки, който се отзове :) !

Такаааааа, проблема е с оборотите! Не знам как са регулирани, но при празен ход стоят под 200-300 об. Случва се доста често обаче оборотите да "играят" при празен ход - от 200-300 до 900-1000 об./мин. Чудих се защо е така, опитах да открия някаква зависимост с други включени или изключени системи в автомобила и установих следното: при включен климатроник в режим с включен компресор (мисля, че звездичката обозначаваше точно компресора), оборотите са си константна величина на празен ход. Ако обаче включа ЕКО режим, веднага почват да играят! Отначало си мислех, че си въобразявам, но май не е така. Отделно, А/Р-то на дисплея постоянно мига, да не би да трябва да почиствам вече духалката? :)

Ще ми се да имам някакво предварително мнение, преди да отида при моя майстор!

Между другото направих голяма глупост: тъй като едната задна врата е със счупена външна дръжка (имам резервна, просто не съм я карал да я сменят), аз с целия си акъл реших да пробвам детската защите и то познайте на коя врата?! :icon_blush: Сега няма отваряне - ни отвън, ни отвътре! Бихте ли дали съвет къде да отида да ми я оправят, да сменят дръжката и евентуално колко ще струва!

Благодаря предварително!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С централното - не се ли отваря вратата?

Цт,не се отваря вратата , тъй като е бутнал лостчето за защита от отваряне от вътре..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

От няколко месеца си имам :mitsu-smiley: Каризма '97г., 1.8 GLS и съм много доволен от нея! Пиша ви тук с молба за съвет за един проблем, който ми се появи наскоро! Абсолютен лаик съм по отношение на автомобилите, така че предварително благодаря на всеки, който се отзове :) !

Такаааааа, проблема е с оборотите! Не знам как са регулирани, но при празен ход стоят под 200-300 об. Случва се доста често обаче оборотите да "играят" при празен ход - от 200-300 до 900-1000 об./мин. Чудих се защо е така, опитах да открия някаква зависимост с други включени или изключени системи в автомобила и установих следното: при включен климатроник в режим с включен компресор (мисля, че звездичката обозначаваше точно компресора), оборотите са си константна величина на празен ход. Ако обаче включа ЕКО режим, веднага почват да играят! Отначало си мислех, че си въобразявам, но май не е така. Отделно, А/Р-то на дисплея постоянно мига, да не би да трябва да почиствам вече духалката? :)

Ще ми се да имам някакво предварително мнение, преди да отида при моя майстор!

Между другото направих голяма глупост: тъй като едната задна врата е със счупена външна дръжка (имам резервна, просто не съм я карал да я сменят), аз с целия си акъл реших да пробвам детската защите и то познайте на коя врата?! :icon_blush: Сега няма отваряне - ни отвън, ни отвътре! Бихте ли дали съвет къде да отида да ми я оправят, да сменят дръжката и евентуално колко ще струва!

Благодаря предварително!

 

Поздрави!

Имаш проблем с моторчето на празен ход............или управлението му..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Child control-a не се влияе от централното.Вече нямам спомен дали при затворена врата можеш да достигнеш до болтовете и да свалиш кората, но огледай.Може да се пробваш с една шпатулка или нещо тънко да бръкнеш и да изключиш защитата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааааа, благодаря за отговорите! Ще го разгледаме това МПХ - най-вероятно ще трябва да се почисти, нали? Или да се провери захранването - клеми, запояване и т.н. Ама аз нали съм с Добър (4) по електротехника и Среден (3) по електроника, ще я търкалям колата до майстора да поработи над нея! Особено пък като знам какво е вече - все пак имаше подобна тема за един Галант, но я видях в последствие! Извинявам се, че ви занимавах за този проблем, вместо да се сетя да погледна в търсачката! А между другото на колко оборота е препоръчително да се настрои сстъпковото моторче? И при различни варианти дава ли отражение на разхода?

Относно вратата - не става с шпатула, пробвах! Ама и не напъвах много, че съм си малко шубе, а и влизам в положението на Мицу-то - и на мен няма да ми е приятно някой да ме ръчка с остра шпатула :icon_dance: . Ще си търся навярно някой от тези кварталните, дето отварят колите с поглед, да видим дали ще се справи :) Но ако някой има идеи, приемам с удоволствие :icon_clap:

Благодаря още веднъж!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:b0c05ac2

 

Виж това клипче.Не може ли по някакъв начин, с някакво тънко шило, или дълга игла да прекараш една корда от въдицата (примерно)?Предполагам в горната част на вратата ще имаш тази възможност и от там чрез тази корда да достичнеш до лостчето на Chuild control-a.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:b0c05ac2

 

Виж това клипче.Не може ли по някакъв начин, с някакво тънко шило, или дълга игла да прекараш една корда от въдицата (примерно)?Предполагам в горната част на вратата ще имаш тази възможност и от там чрез тази корда да достичнеш до лостчето на Chuild control-a.

 

Уникално, благодаря ти! Ще се пробвам, ако стане, ще почерпя! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникално, благодаря ти! Ще се пробвам, ако стане, ще почерпя! :drinks:

 

Естесвено гледай да не прободеш уплътнението и да го съдереш с кордата.Даже ако пробваш със шпатула да си отвориш малко място за да мине безпрепятсвено кордата ще е най-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естесвено гледай да не прободеш уплътнението и да го съдереш с кордата.Даже ако пробваш със шпатула да си отвориш малко място за да мине безпрепятсвено кордата ще е най-добре.

Хм, пробвах с корда, но не става (а няма и смисъл, защото тя вратата си е отключена), значи единствения ми шанс е да мушна нещо тънко да вдигна детската защита, за да се отвори поне отвътре и да се стигне до болтовете за кората, за да се отвори и смени дръжката! Ще се справим, благодаря за предложението!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жалко ,че с кордата не си успял да бутнеш лостчето на защитата!!! :( Пък аз си мислех,че ще стане и ще ме почерпиш :D.Ако се сетя нещо ще ти пиша. :)

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с пластина от фуражка.

Преди около година, отворих така автомобил със същият като твоят проблем.

Пластината в края, дето ще бъркаш, го изпилваш на шмиргел като ченгел - внимавай да не откалиш материала....

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с пластина от фуражка.

Преди около година, отворих така автомобил със същият като твоят проблем.

Пластината в края, дето ще бъркаш, го изпилваш на шмиргел като ченгел - внимавай да не откалиш материала....

Пуууууу, за малко да успея :) Нищо, сега ще си направя една тънка кукичка на шмиргела от стоманена тънка тел и ще пробвам да вдигна детската защита! Мисля, че ще стане! Ако пък не, ще махна лайсната над уплътнението на стъклото отвън и ще пробвам да бръкна с нещо тънко (като по филмите)! Само ме е страх да не счупя лайсната!

А тъй като днес ще отида да ми изчистят МПХ-то, може ли някой да ми каже на колко оборота трябва да работи колата, като не е на скорост? Каризмата е 1.8 GLS, '97г.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята ми държеше около 800/850 при загрят мотор.Същият двигател.

А то, предполагам, си има начин да се регулира МПХ-то точно колко оборота да поддържа, нали? Не питам как, защото, ако има начин, майстора ще знае как се прави! Аз просто искам да съм информиран! И дали знаете как се отразява това "играене" на оборотите на разхода? Засичах го 3 пъти в София и ми дава 10/100, като се има в предвид, че аз не съм състезател и почти никога не пускам климатроника! Дали след като се почисти моторчето, разхода ще падне, как мислите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А то, предполагам, си има начин да се регулира МПХ-то точно колко оборота да поддържа, нали? Не питам как, защото, ако има начин, майстора ще знае как се прави! Аз просто искам да съм информиран! И дали знаете как се отразява това "играене" на оборотите на разхода? Засичах го 3 пъти в София и ми дава 10/100, като се има в предвид, че аз не съм състезател и почти никога не пускам климатроника! Дали след като се почисти моторчето, разхода ще падне, как мислите?

 

На мойта 1.8ГДИ разхода е 7-8/100 като го засичах зимата,а не съм много спокоен шофер :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........Между другото направих голяма глупост: тъй като едната задна врата е със счупена външна дръжка (имам резервна, просто не съм я карал да я сменят), аз с целия си акъл реших да пробвам детската защите и то познайте на коя врата?! :icon_blush: Сега няма отваряне - ни отвън, ни отвътре! Бихте ли дали съвет къде да отида да ми я оправят, да сменят дръжката и евентуално колко ще струва!.......

 

 

Винаги има начин.

Моята кола беше по същия начин, като си я докарах даже и врата беше ударена и докато разбера, че това лостче е бутнато.... Така: начинът по който аз се спавих е следния, отваряш предната врата и там на колонката виждаш болтовете на пантите за задната врата, сваляш 4-те болта, врата все още ще си се държи на бравата, но ще е леко отцепена и сега има два начина: първия е да свалиш кората на вратата виж по схемите къде се намират видииките (нужна е къса кръстата отверка 100% може да се свали защото аз съм го правил) и после бъркаш с ръка до бравата от вътрешната страна и лостчето което е за вътрешната ръчка го освобождаваш (нагоре ли надолу беше не си спомням) и си отваряш вратата, втория начин е да не сваляш кората с не много дебела тел си я огъваш по чупките на вратата (може да видиш от другата задна врата ама трябва да го правиш огледално) и с това приспособление трябва да бутнеш бутона нагоре за да се отвори вратата.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще пробвам пак с тел, ако не стане, ще махна вратата от пантите! Това сега ми е бял кахър! Онзи ден бях при майстора за МПХ. Разглоби го човека, клемите са в перфектно състояние, зъбчетата на моторчето също, не е клеясало, всичко си изглежда перфектно! Обаче като се натисне, то трябва да изкача цялото, за да затвори там нещо си, не знам как се казва точно! Лошото е, че не го прави. Мъчихме се два часа, но явно не може да си намери точното положение. Пробвахме и без захранването, за да даде компютъра чека, но не стана. Държи някакви 1200 об/мин. Такаааа, след много псувни и нерви, включвания на контакт, изключвания от контакт, паления, форсиране и т.н., майстора се нервира и направи нещо, което не можах да видя, но го нагласи на 850-900 об./мин. Сега като пусна фаровете и халогените, ми държи към 800 об/мин, а като пусна и климатроника - към 600/700. Това нормално ли е? Да не би да е направил нещо дето не се препоръчва? Лошото е, че не успях да го видя какви ги дроби, защото бях в колата :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакво мнение? Нормално ли е да ми държи 900 об., като вкл. фарове или халогени да отиде на 800 об., като вкл. климатроника - на 600-700 об., а подгряването на задното стъкло ме хвърля под 500 об.? Не би ли трябвало като се появи някаква консумация като гореописаните, компютъра да си поддържа 900 об.? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакво мнение? Нормално ли е да ми държи 900 об., като вкл. фарове или халогени да отиде на 800 об., като вкл. климатроника - на 600-700 об., а подгряването на задното стъкло ме хвърля под 500 об.? Не би ли трябвало като се появи някаква консумация като гореописаните, компютъра да си поддържа 900 об.? :icon_blush:

Еми не е нормално.......ти не беше ли днес при мен ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. :icon_hmm: Но ако се налага и мислиш, че не е нормално, ще трябва да го намеря това "при мен" :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не. :icon_hmm: Но ако се налага и мислиш, че не е нормално, ще трябва да го намеря това "при мен" :rolleyes:

Ами започвай да търсиш в такъв случай, :) защото това което описваш, изобщо не е нормално ..

Стъпковият ти мотор в момента е блокиран и изобщо не реагира на консуматори, както го обясняваш , а ако работи нормално, би трябвало да ти вдига оборотите при включването на такива ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...