Да, ще пробвам пак с тел, ако не стане, ще махна вратата от пантите! Това сега ми е бял кахър! Онзи ден бях при майстора за МПХ. Разглоби го човека, клемите са в перфектно състояние, зъбчетата на моторчето също, не е клеясало, всичко си изглежда перфектно! Обаче като се натисне, то трябва да изкача цялото, за да затвори там нещо си, не знам как се казва точно! Лошото е, че не го прави. Мъчихме се два часа, но явно не може да си намери точното положение. Пробвахме и без захранването, за да даде компютъра чека, но не стана. Държи някакви 1200 об/мин. Такаааа, след много псувни и нерви, включвания на контакт, изключвания от контакт, паления, форсиране и т.н., майстора се нервира и направи нещо, което не можах да видя, но го нагласи на 850-900 об./мин. Сега като пусна фаровете и халогените, ми държи към 800 об/мин, а като пусна и климатроника - към 600/700. Това нормално ли е? Да не би да е направил нещо дето не се препоръчва? Лошото е, че не успях да го видя какви ги дроби, защото бях в колата :icon_blush: