Премини към съдържание

mrmcovi

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

За mrmcovi

  • Рожден ден 08/20/1981

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma '97 GLS Exclusive,1.8 16V hatchback

mrmcovi's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Здравейте, Някой продава ли или знае ли къде се продават капачки за лети джанти на Carisma? Предварително благодаря!
  2. mrmcovi

    За боя

    Здравейте колеги, Някой да си е боядисвал сам външните дръжки на колата? Дали е много сложно? Как се разбира какъв номер е цвета на автомобила и съответно има ли разни магазини, в които да си поръчаш спрей с такава боя, за да не са дръжките в различен цвят? Предварително благодаря!
  3. Здравейте! Търся (отново) задна дясна външна дръжка за Mitsubishi Carisma GLS 1,6, 16V, 1997 г. Не ме интересува цвета! Важното е да е здрава (особено цилиндърчето от вътрешната страна), че се опарих 2 пъти до сега от неразбиране какво да гледам! Също така ми трябват и пластмасовите лайсни, които са на покрива, или, ако няма цели, тези части, които се махат, за да се сложи багажника! Предварително благодаря на всички, к/о ще се отзоват!
  4. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Не. :icon_hmm: Но ако се налага и мислиш, че не е нормално, ще трябва да го намеря това "при мен" :rolleyes:
  5. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Някакво мнение? Нормално ли е да ми държи 900 об., като вкл. фарове или халогени да отиде на 800 об., като вкл. климатроника - на 600-700 об., а подгряването на задното стъкло ме хвърля под 500 об.? Не би ли трябвало като се появи някаква консумация като гореописаните, компютъра да си поддържа 900 об.? :icon_blush:
  6. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Да, ще пробвам пак с тел, ако не стане, ще махна вратата от пантите! Това сега ми е бял кахър! Онзи ден бях при майстора за МПХ. Разглоби го човека, клемите са в перфектно състояние, зъбчетата на моторчето също, не е клеясало, всичко си изглежда перфектно! Обаче като се натисне, то трябва да изкача цялото, за да затвори там нещо си, не знам как се казва точно! Лошото е, че не го прави. Мъчихме се два часа, но явно не може да си намери точното положение. Пробвахме и без захранването, за да даде компютъра чека, но не стана. Държи някакви 1200 об/мин. Такаааа, след много псувни и нерви, включвания на контакт, изключвания от контакт, паления, форсиране и т.н., майстора се нервира и направи нещо, което не можах да видя, но го нагласи на 850-900 об./мин. Сега като пусна фаровете и халогените, ми държи към 800 об/мин, а като пусна и климатроника - към 600/700. Това нормално ли е? Да не би да е направил нещо дето не се препоръчва? Лошото е, че не успях да го видя какви ги дроби, защото бях в колата :icon_blush:
  7. mrmcovi

    Моля за съвет!

    А то, предполагам, си има начин да се регулира МПХ-то точно колко оборота да поддържа, нали? Не питам как, защото, ако има начин, майстора ще знае как се прави! Аз просто искам да съм информиран! И дали знаете как се отразява това "играене" на оборотите на разхода? Засичах го 3 пъти в София и ми дава 10/100, като се има в предвид, че аз не съм състезател и почти никога не пускам климатроника! Дали след като се почисти моторчето, разхода ще падне, как мислите?
  8. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Пуууууу, за малко да успея Нищо, сега ще си направя една тънка кукичка на шмиргела от стоманена тънка тел и ще пробвам да вдигна детската защита! Мисля, че ще стане! Ако пък не, ще махна лайсната над уплътнението на стъклото отвън и ще пробвам да бръкна с нещо тънко (като по филмите)! Само ме е страх да не счупя лайсната! А тъй като днес ще отида да ми изчистят МПХ-то, може ли някой да ми каже на колко оборота трябва да работи колата, като не е на скорост? Каризмата е 1.8 GLS, '97г. Благодаря предварително!
  9. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Хм, пробвах с корда, но не става (а няма и смисъл, защото тя вратата си е отключена), значи единствения ми шанс е да мушна нещо тънко да вдигна детската защита, за да се отвори поне отвътре и да се стигне до болтовете за кората, за да се отвори и смени дръжката! Ще се справим, благодаря за предложението!
  10. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Уникално, благодаря ти! Ще се пробвам, ако стане, ще почерпя! :drinks:
  11. mrmcovi

    Моля за съвет!

    Такаааааааа, благодаря за отговорите! Ще го разгледаме това МПХ - най-вероятно ще трябва да се почисти, нали? Или да се провери захранването - клеми, запояване и т.н. Ама аз нали съм с Добър (4) по електротехника и Среден (3) по електроника, ще я търкалям колата до майстора да поработи над нея! Особено пък като знам какво е вече - все пак имаше подобна тема за един Галант, но я видях в последствие! Извинявам се, че ви занимавах за този проблем, вместо да се сетя да погледна в търсачката! А между другото на колко оборота е препоръчително да се настрои сстъпковото моторче? И при различни варианти дава ли отражение на разхода? Относно вратата - не става с шпатула, пробвах! Ама и не напъвах много, че съм си малко шубе, а и влизам в положението на Мицу-то - и на мен няма да ми е приятно някой да ме ръчка с остра шпатула :icon_dance: . Ще си търся навярно някой от тези кварталните, дето отварят колите с поглед, да видим дали ще се справи Но ако някой има идеи, приемам с удоволствие :icon_clap: Благодаря още веднъж!
  12. Здравейте колеги! От няколко месеца си имам :mitsu-smiley: Каризма '97г., 1.8 GLS и съм много доволен от нея! Пиша ви тук с молба за съвет за един проблем, който ми се появи наскоро! Абсолютен лаик съм по отношение на автомобилите, така че предварително благодаря на всеки, който се отзове ! Такаааааа, проблема е с оборотите! Не знам как са регулирани, но при празен ход стоят под 200-300 об. Случва се доста често обаче оборотите да "играят" при празен ход - от 200-300 до 900-1000 об./мин. Чудих се защо е така, опитах да открия някаква зависимост с други включени или изключени системи в автомобила и установих следното: при включен климатроник в режим с включен компресор (мисля, че звездичката обозначаваше точно компресора), оборотите са си константна величина на празен ход. Ако обаче включа ЕКО режим, веднага почват да играят! Отначало си мислех, че си въобразявам, но май не е така. Отделно, А/Р-то на дисплея постоянно мига, да не би да трябва да почиствам вече духалката? Ще ми се да имам някакво предварително мнение, преди да отида при моя майстор! Между другото направих голяма глупост: тъй като едната задна врата е със счупена външна дръжка (имам резервна, просто не съм я карал да я сменят), аз с целия си акъл реших да пробвам детската защите и то познайте на коя врата?! :icon_blush: Сега няма отваряне - ни отвън, ни отвътре! Бихте ли дали съвет къде да отида да ми я оправят, да сменят дръжката и евентуално колко ще струва! Благодаря предварително! Поздрави!
  13. Колега, а от къде взе този махагон? Питам, защото моята е с махагон заводско, но тук-таме се е отлепил, а точно над часовника се е надул от слънцето! Благодаря предварително!
  14. mrmcovi

    Избор на предни накладки

    А пък моя майстор ми сложи някакви TEXTAR или нещо от сорта. Хора, вярвяйте ми, че чак след 100 км пробег улегнаха както трябва - преди това имаше едно хлопане-лопане като натиснех спирачката, бая притеснително беше, по-принцип не ми се е случвало до сега толкова километри да се напасват, обикновено става по-бързо. Може да е заради това, че ми шлайфа и дисковете, но сега колата (Каризма, 1.8, '97) спира повече от перфектно :icon_rock:
  15. Колеги, благодаря на всички, които помогнаха! Вече е моя :icon_thumbup: , регистрирана и обслужена Сега така мърка и удоволствието да се кара е толкова голямо, че не бих я заменил за никоя друга!
×
×
  • Създаване...