hostagebg Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 http://www.submerryn.com/2010/11/youngest-driver-of-proton-inspira.html ПП: Нямам какво да кажа. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 24 февруари 2011 Сподели Публикувано 24 февруари 2011 Това не разбрах какво е.Някакво бездарно копие на Лансър или всичко си е легално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisli Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Айде на Лансерите Made in China два за лев.То бива,то може,ама тия утре ще направят и фалшива совалка и ще ни испратят в космоса.Гадни имитатори :icon_censored: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Е айде ся :icon_rock: може би по - евтини части съвместими с тези на Mitsu, просто са си купили лиценза хората и си правят Lancer X-ки :P ! Хахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 (редакция) Това не е някакво бездарно копие на Лансър и всичко си е легално не е и Made in China :spam: :spam: :spam: :spam: Ето и няколко линка с инфо Proton Inspira http://www.proton.co.uk/ http://www.e-motocafe.net/files/upload/proton_logo.jpgИ малко преведена информация Първоначално замислена от премиера на Малайзия на деня, Dato Seri д-р Махатир Мохамад, PROTON Bhd бе прието на 7 май 1983 г. с цел изграждане на национална кола. Two years later, On 9th July 1985 the Proton Saga (later known in the UK as the MPI ) was officially launched. Две години по-късно, на 9 юли 1985 г. Сага Протон (по-късно в Обединеното кралство като MPI ) стартира официално. It was Malaysia's first domestically produced car and is still sold in Malaysia and other countries today. За първи път от вътрешно производство, Малайзия колата и все още се продава в Малайзия и други страни днес. The original factory plant, covering 99,400 sq m, is situated at Shah Alam near Kuala Lumpur in central Malaysia. Оригиналът растителна фабрика, която обхваща 99 400 кв. м, се намира в Шах Алам близо до Куала Лумпур в центъра на Малайзия. The site also houses an engine and transmission factory, a castings plant, R&D centre and a semi-high speed test track. Сайтът се помещава двигател и предаване фабрика, завод отливки, R & D център и полу-висока скорост след теста. The factory is currently producing 240,000 units per annum. Заводът в момента е производство на 240 000 единици годишно. Opened in 2005; a state-of-the-art assembly plant was constructed at Tanjung Malim, 60 miles north of Kuala Lumpur. Открит през 2005 г.; състоянието на най-съвременните монтажния завод е построен в Tanjung Malim, 60 мили северно от Куала Лумпур. This area has been named Proton City and consists of a 500 hectare site containing the factory, plant, housing, a university and other commercial buildings to accommodate component suppliers. Тази област е наречена Proton Сити и се състои от един хектар 500 сайта, съдържащи фабрика, завод, жилища, университети и други търговски обекти за настаняване доставчиците на компоненти. This plant produces the three newest model ranges, the GEN-2 , Savvy and Satria Neo . Този завод произвежда трите най-новият модел блокове, GEN-2 , разбирам и Satria Neo . Proton's total workforce in Malaysia totals just over 6,000 personnel working in all areas of vehicle design, R&D, production and manufacturing. общата работна сила Proton в Малайзия възлиза малко над 6000 служители, работещи във всички области на проектирането на превозните средства, R & D, производство и преработка. With a solid base built up since 1983, Malaysia's car manufacturing industry is progressing rapidly. С установяването на стабилна база изградена от 1983 г., промишлеността Малайзия производството на автомобили се развива бързо. Proton took a major step forward in upgrading its engineering capabilities when it acquired a share in Lotus Group International in October 1996. Proton взе важна стъпка напред в усъвършенстването на своите инженерни способности, когато тя е придобила дял от Lotus Group International през октомври 1996 година. This stake was increased to 100% in 2003. Този дял е увеличен до 100% през 2003 година. Since the acquisition, personnel from Lotus are closely involved in Proton's new model development, with a team of engineers permanently based at the design and development centre in Malaysia. Тъй като придобиването, персонал от Lotus са тясно свързани с нов модел на развитие Proton, с екип от инженери постоянно базиран в проектирането и разработването център в Малайзия. The company has come a long way since 1983; PROTON was publicly listed on the Kuala Lumpur Stock Exchange in 1992, and today, Proton cars are exported to more than 50 countries worldwide. Фирмата извървя дълъг път от 1983 г.; PROTON е публично листвани на Куала Лумпур фондова борса през 1992 г., и днес, Proton автомобили се изнасят в повече от 50 страни по света. Key export markets include Australia, Singapore, the Far East and the UK; where during 2009 it celebrates 20 years in the market place. Основни експортни пазари са Австралия, Сингапур, Далечния Изток и Великобритания, където през 2009 г. той чества 20 години на пазара. Редактирано 25 февруари 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 То има такава тема вече! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsm28 Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Леле тия китайците не са хора. :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 На един комшия брат му или братовчед му продавал Мазди в Пловдив. Преди време ми разказваше как в Китай имало 2 лицензирани завода да производство на части за Мазда, но на практика работели около 50! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 Преди 5-6 години имаше една статия за мотоциклетите менте произведени в Китай.Японцитя бяха вдигнали ръце, защото не можеха да се справят с проблема. Имаши снимка на два мотора - Японски и Китайски.Бяха като две капки вода! Статията завършваше с коментар на журналиста, че е въпрос на време да се появят и автомобили менте, но този случай не е такъв. Да не говорим, че на Китай въобще не е нужен външен пазар. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.