Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

2.4 Gdi


aga

Препоръчано мнение

Един колега си търси кола до 10 000 евро. От 3 месеца насам по цял ден е в интернет, побъркал се е, и браузи сайтовете с обяви - то не беше фолксваген, форд, опел, ... ... ... крайслер ... .. всичко ... Аз разбира се му подхвърлих за Каризма, Галант.. Не та не. Докато един ден не ходихме до поредния дилър с моя Галант :D В момента си търси много усилено Галант :D

 

Днес ходихме за един 2.4 GDI. За мое голямо учудване това (този конкретен екземпляр) е значително по-лош вариант както от 2.0 редовия, така и от 2.5 шестак. Шуми, трака и вибрира, а като му дадох малко газ на полигона, се разочаровах. В сравнение с 2.5 шестак е просто мъртъв, а разликата уж е само 20 коня. Дори е по-бавен от Каризмата на жена ми (90 к.с.).

А сега де? Чувал съм че са капризни на свещи, кабели, горивни помпи и филтри, но чак толкова...

Според мен този беше зле подържан, ангренажа не е сменян на 120 000км :D Може и да е с прескочил ремък... Както и да е, имаме нов фен на Мицубиши. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходихме за един 2.4 GDI. За мое голямо учудване това (този конкретен екземпляр) е значително по-лош вариант както от 2.0 редовия, така и от 2.5 шестак. Шуми, трака и вибрира, а като му дадох малко газ на полигона, се разочаровах. В сравнение с 2.5 шестак е просто мъртъв, а разликата уж е само 20 коня. Дори е по-бавен от Каризмата на жена ми (90 к.с.).

А сега де? Чувал съм че са капризни на свещи, кабели, горивни помпи и филтри, но чак толкова...

Според мен този беше зле подържан, ангренажа не е сменян на 120 000км :D Може и да е с прескочил ремък...

Колега, трябва нещо да не наред с този екзимпляр, GDI има по-голям въртяш момент от 6-стака и трябва да върви бая. Даже същия двигател се слага на Грандис и Аутлендер, който е по-тежък.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва нещо да не наред с този екзимпляр, GDI има по-голям въртяш момент от 6-стака и трябва да върви бая. Даже същия двигател се слага на Грандис и Аутлендер, който е по-тежък.

 

четох отzиви zа 2.4 gdi мотора в carsurvey. Повечето се оплакват от тоzи мотор като слаб и много неикономичен (вероятно става такъв с времето и е скъп да се подържа) и проклинат иzбора си. Обратно, всички не могат да се нахвалят от 2.5 6A13... Просто моето впечатление съвпадна с отzивите на другите хора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

четох отzиви zа 2.4 гди мотора в carsurvey. Всички се оплакват от тоzи мотор като слаб и много неикономичен и проклинат иzбора си. Обратно, всички не могат да се нахвалят с 2.5 6так 6A13.

Еми освен да се радваш, че точния мотор си оцелил :first:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Последния тест на този двигател съм правил преди около 2 месеца, качен на Space Wagon 2004.

Моя съсед реши да си поднови Лансер-а с нов модел Мицубиши, и от Ратола предложиха вагончето на 48000 километра. Също така ни предоставиха да направим не по-малко от 100 километра тест драйв.

Купихме винетка и стъпихме на магистрала "Хемус".

Просто ще си спестя суперлативите. Аз лично при първа възможност обзавеждам семейството точно с този модел и именно с този двигател, но ако е бил в добри ръце!

Разход с включен климатик и скорост над 140 км/ч - 8л/100км., при това имайте в предвид, че е винаги зацепен 4Х4.

Тествах го и на пресечен терен. Малкото място на предницата на тези модели, винаги дава усещане, че двигателя е по-шумен, отделно купето е обезшумено идеално (гледал съм как е направено специално).

Имам и около 10 хиляди на по-салбия двигател на Каризма....

GDI има нужда от елементарна подръжка - иридиеви свещи, добър ремък и гориво.

За България се препоръчва двигателя 6А13 :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами....возих се на Outlander-а на един приятел (хърватин) колата е 2005 година с вси4ки екстри и двигателят е то4но такъв' 2.4 бензин и 4овека е стра6но разо4арован от разход и вървеж. Хар4и му 17 или подобно....не съм сигурен. Сега си има газова уредба, която поръ4а специално от Япония и му стои на мястото на резервната гума, но все пак съжалява за избора си. Ина4е като цяло колата е супер. :icon_bye:

Съзалявам ъа 4 и 6 ама съм в 4ужбина и не6то не мога да се оправя с клавиатурата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега си има газова уредба, която поръ4а специално от Япония и му стои на мястото на резервната гума, но все пак съжалява за избора си.

Че нали на GDI мотора не може да се слага газово, каква е тази спецялна уредба?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами....возих се на Outlander-а на един приятел (хърватин) колата е 2005 година с вси4ки екстри и двигателят е то4но такъв' 2.4 бензин и 4овека е стра6но разо4арован от разход и вървеж. Хар4и му 17 или подобно....не съм сигурен. Сега си има газова уредба, която поръ4а специално от Япония и му стои на мястото на резервната гума, но все пак съжалява за избора си. Ина4е като цяло колата е супер. :icon_bye:

Съзалявам ъа 4 и 6 ама съм в 4ужбина и не6то не мога да се оправя с клавиатурата.

 

 

Щом някой е "страшно" разочарован, значи положението с GDI е сериозно :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом някой е "страшно" разочарован, значи положението с GDI е сериозно :D

Еми сега аз казвам какви са впе4атленията му на този 4овек. Това 4е колата е Мицуби6и не озна4ава, 4е трябва да е безупре4на! А за газовата уредба незнам ни6то специално, само, 4е дойде от Япония и това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми сега аз казвам какви са впе4атленията му на този 4овек. Това 4е колата е Мицуби6и не озна4ава, 4е трябва да е безупре4на! А за газовата уредба незнам ни6то специално, само, 4е дойде от Япония и това е.

 

 

Според мен онzи който гледахме беше много иzтормоzен.

Не може един Галант акула да върви като стар Москвич :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен онzи който гледахме беше много иzтормоzен.

Не може един Галант акула да върви като стар Москвич :D

 

 

Здравейте отново :D

 

Моят колега най-после си купи кола... Мазда 6, 2.0 бензин DOHC, 2003, 35 000км :D

За парите които беше приготвил това е най-добрият избор. Гледахме над 10 други коли.

Колата е наистина много добра, но с Галанта не може да се сравнява по десетки причини.

 

Единственото по което Галанта отстъпва сериозно (пред много други модели и марки) са спирачките - Маздата спира феноменално добре.

 

Обаче, ако се погледне подробно състоянието на двете коли след еднакви км и години - разликата е също феноменална. Маздата е с ръжда по всеки елемент на окачването (особено около заварки), закрепването на двигателя и т.н., тръбата на гърнето е все едно седяла 40 години в Черно море - тотална ръжда. При Галанта е с метален блясък. Спирачните дискове са с 2-3 пъти по-дълбок ръб. Всеки болт, скоба на маркуч, ухо, и прочие дребен метален детайл е ръждясал. В Галанта те са жълтозелени кадмирани и блестят :D

 

Малко се разочарова колегата като отворихме капаците и сравнихме тези и някои други неща...

А най-се разочарова като отворихме капака на старата Каризма и погледнахме отдолу... много по-ръждива изглежда Маздата, само че със 100 000км и 6 години по-млада... Просто за Мицубишитата времето като че ли е спряло :D Къде е прословутото японско качество при новите "японки"?

 

Едно не може да се отрече и то е, че Маздата макар с изброените забележки, върви и се управлява изключително добре и съответно слага в джоба разни Пасати, Ауди и т.н. от същия ценови клас, така че японците са си пак първи :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...