vlad enev Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Каризма 1,9тд и имам една питанка към Вас. Та проблема е следният: когато я запаля и е студена има някакво тракане, като натисна съединителя спира, пусна ли го пак почва. Тракането се чува само на студена кола, мина ли няколко метра или загрее малко и спира. Някакви идеи какво е и да се притеснявам ли? Колко пари да си приготвя за ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Каризма 1,9тд и имам една питанка към Вас. Та проблема е следният: когато я запаля и е студена има някакво тракане, като натисна съединителя спира, пусна ли го пак почва. Тракането се чува само на студена кола, мина ли няколко метра или загрее малко и спира. Някакви идеи какво е и да се притеснявам ли? Колко пари да си приготвя за ремонт?Това тракане е от лагер на първичния вал. Като за начало можеш да пробваш с една смяна на маслото в скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 (редакция) Това тракане е от лагер на първичния вал. Като за начало можеш да пробваш с една смяна на маслото в скоростите. Много правилно.И не забравяй, да налееш масло - по спецификацията за модела!!!!!! Цената е около 20лв/литър. Редактирано 23 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad enev Публикувано 23 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2011 много правилно и не забравяй да налееш масло по спецификация ,за модела!!!!!! цената е около 20лв./литърЕдин майстор днес ми каза щом спира тракането не се притеснявай, започне ли а е постоянно ще я отворим ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Един майстор днес ми каза щом спира тракането не се притеснявай, започне ли а е постоянно ще я отворим ? Колега , имах го същия проблем и ми беше малко притеснено , че може да се наложи ремонт по кутията, но се оказа че решението е елементарно.Както ти препоръчаха вече- смени маслото и всичко ще се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Един майстор днес ми каза щом спира тракането не се притеснявай, започне ли а е постоянно ще я отворим ? Тоя майстор май не му се вземат 5-10лв. за смяна масло ,а иска работа да си отвори?? :D Отиде ли на отваряне на кутия 500лв. може и да не ти стигнат :D Сменяй маслото, пък ако се наложи отваряне ще си го събереш и пак същото (след утаяване ) ще налееш. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Според мен е от феродовия диск на съединителя........То темата стана малко като лотария, ама какво да се прави. Като се разглоби колата ще се разбере. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Каризма 1,9тд и имам една питанка към Вас. Та проблема е следният: когато я запаля и е студена има някакво тракане, като натисна съединителя спира, пусна ли го пак почва. Тракането се чува само на студена кола, мина ли няколко метра или загрее малко и спира. Някакви идеи какво е и да се притеснявам ли? Колко пари да си приготвя за ремонт? Привет, да кажа и аз за моите предположения. Пробвай да си вдигнеш малко оборотите на празен ход - това става от една регулираща гайка на ГНП-то. Примерно да са минимум 900об/мин. И при мен го имаше тоя проблем, например като се включи климатика /лятото де/ и понеже за момент се понижават оборотите и започваше да се чува едно хъркане, после при малко форсиране с газта и се оправя. С леко вдигане на оборотите за празен ход се оправи. Нищо не пречи да се пробва, че другите симптоми са наистина за първичен вал в скоростната кутия и там си е за отваряне на кутията. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Аз съм за аксиален лагер.Моя лагер на първичния вал като се чу,си беше постоянно.Дори шума се предаваше по полуоската и се чуваше откъм главината.Доста майстори изказаха предположения за лагер на главина.С всеки изминат километър се усилваше и се съсипа за има-няма 200 км.Дори си го пазя в къщи за спомен,че ми коства 600 лв. - смяна на всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 3 април 2011 Сподели Публикувано 3 април 2011 Здравей колега,ако колата ти е с Рено мотора на външният ремък имаш ролка на която е вързан един АМОРТИСЬОР аз сам имал Пежо и Рено дизел и при двете тракаше и майсторите ми казваха аксиален лагер съеденител и 1000 други глупости,просто тоя амортисьор предава вибрациите към дввигателя и създава такава илюзия.Провери го,като запалиш на студен двг клекни и надникни външният ремък отдолу на демпферната шайба дали има вертикални вибрации ако има е това,а ако няма поиграй си с оборотите на ГНП-то намери тези при които го прави и пак погледни на 80% съм че това е проблема :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.