Премини към съдържание

Странен шум когато е студена


vlad enev

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

от скоро съм горд собственик на Каризма 1,9тд и имам една питанка към Вас.

Та проблема е следният: когато я запаля и е студена има някакво тракане, като натисна съединителя спира, пусна ли го пак почва. Тракането се чува само на студена кола, мина ли няколко метра или загрее малко и спира. Някакви идеи какво е и да се притеснявам ли? Колко пари да си приготвя за ремонт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от скоро съм горд собственик на Каризма 1,9тд и имам една питанка към Вас.

Та проблема е следният: когато я запаля и е студена има някакво тракане, като натисна съединителя спира, пусна ли го пак почва. Тракането се чува само на студена кола, мина ли няколко метра или загрее малко и спира. Някакви идеи какво е и да се притеснявам ли? Колко пари да си приготвя за ремонт?

Това тракане е от лагер на първичния вал. Като за начало можеш да пробваш с една смяна на маслото в скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това тракане е от лагер на първичния вал. Като за начало можеш да пробваш с една смяна на маслото в скоростите.

 

Много правилно.

И не забравяй, да налееш масло - по спецификацията за модела!!!!!!

Цената е около 20лв/литър.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

много правилно и не забравяй да налееш масло по спецификация ,за модела!!!!!!

цената е около 20лв./литър

Един майстор днес ми каза щом спира тракането не се притеснявай, започне ли а е постоянно ще я отворим ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един майстор днес ми каза щом спира тракането не се притеснявай, започне ли а е постоянно ще я отворим ?

 

Колега , имах го същия проблем и ми беше малко притеснено , че може да се наложи ремонт по кутията, но се оказа че решението е елементарно.Както ти препоръчаха вече- смени маслото и всичко ще се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един майстор днес ми каза щом спира тракането не се притеснявай, започне ли а е постоянно ще я отворим ?

 

Тоя майстор май не му се вземат 5-10лв. за смяна масло ,а иска работа да си отвори?? :D Отиде ли на отваряне на кутия 500лв. може и да не ти стигнат :D

Сменяй маслото, пък ако се наложи отваряне ще си го събереш и пак същото (след утаяване ) ще налееш. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от феродовия диск на съединителя........То темата стана малко като лотария, ама какво да се прави. Като се разглоби колата ще се разбере. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от скоро съм горд собственик на Каризма 1,9тд и имам една питанка към Вас.

Та проблема е следният: когато я запаля и е студена има някакво тракане, като натисна съединителя спира, пусна ли го пак почва. Тракането се чува само на студена кола, мина ли няколко метра или загрее малко и спира. Някакви идеи какво е и да се притеснявам ли? Колко пари да си приготвя за ремонт?

 

Привет, да кажа и аз за моите предположения. Пробвай да си вдигнеш малко оборотите на празен ход - това става от една регулираща гайка на ГНП-то. Примерно да са минимум 900об/мин. И при мен го имаше тоя проблем, например като се включи климатика /лятото де/ и понеже за момент се понижават оборотите и започваше да се чува едно хъркане, после при малко форсиране с газта и се оправя. С леко вдигане на оборотите за празен ход се оправи. Нищо не пречи да се пробва, че другите симптоми са наистина за първичен вал в скоростната кутия и там си е за отваряне на кутията. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за аксиален лагер.

Моя лагер на първичния вал като се чу,си беше постоянно.Дори шума се предаваше по полуоската и се чуваше откъм главината.Доста майстори изказаха предположения за лагер на главина.С всеки изминат километър се усилваше и се съсипа за има-няма 200 км.Дори си го пазя в къщи за спомен,че ми коства 600 лв. - смяна на всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравей колега,ако колата ти е с Рено мотора на външният ремък имаш ролка на която е вързан един АМОРТИСЬОР аз сам имал Пежо и Рено дизел и при двете тракаше и майсторите ми казваха аксиален лагер съеденител и 1000 други глупости,просто тоя амортисьор предава вибрациите към дввигателя и създава такава илюзия.Провери го,като запалиш на студен двг клекни и надникни външният ремък отдолу на демпферната шайба дали има вертикални вибрации ако има е това,а ако няма поиграй си с оборотите на ГНП-то намери тези при които го прави и пак погледни на 80% съм че това е проблема :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...