stopa Публикувано 10 януари 2011 Сподели Публикувано 10 януари 2011 (редакция) Здравейте колеги,От доста време търся да купя Галант 2.0 ТД комби, Моля за вашето мнение и помощ за тези 2:http://nfs.mobile.bg...3219&f1=details и тозиhttp://nfs.mobile.bg...1016&f1=detailsтози втория го продават от преди това и вече е намалил от цената. Кой според Вас е по-добър.Намам време да избирам много, искам да го видя и ако ми хареса да го взема. Мерси предварително и скоро да стана член на клуба. Редактирано 10 януари 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 10 януари 2011 Сподели Публикувано 10 януари 2011 Колега,здравейте и поздравления за избора!Така по-снимка е много трудно човек да прецени колата каква е!Но все пак-това което се набива на очи е цената-и при двата автомобила е подозрително ниска-вярно е че е криза,но пък дизелов Галант и то след фейслифта(вторият линк),за под 4000 лв-би трябвало да имате много единици наум.Според мен не трябва да прибързвате-време винаги се намира за по-обстоен оглед-така ще си спестите много главоболия и пари разбира се!И двата автомобила иначе външно изглеждат доста запазени.Интериора изглежда добре.Разликата от 1000 лв между двата екземпляра е напълно оправдана(при що годе еднакво техническо състояние)-единият е преди фейслифта(1997г)без климатик,докато другият е малко по-нов и вече е с климатроник.За мен 17" лети джанти на този от линк 1 не са +,напротив-мисля че ще му дойдат малко тежички а и комфорта ще Ви липсва,което е едно от основните предимства на Галанта като кола.Другият-от линк 2,ми се струва че е със 16" джанти(дано не греша),което е компромисен вариант между стабилност и комфорт.Както споменах той вече е с климатроник,което си е екстра!Но пък ако първият е доста по-читав от към техническо състояние,то климатроника и другите екстри не бива да се определящи избора Ви!Това е "съчинението по картинки",което успях да направя на прима-виста!Но,най-важното в случая е внимателен и обстоен оглед,тъй като на мен лично и двете коли ми се струват "подозрителни" :icon_hmm: !Това е моето Непрофесионално мнение!Успех с избора! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 (редакция) Здравейте колеги,От доста време търся да купя Галант 2.0 ТД комби, Моля за вашето мнение и помощ за тези 2:http://nfs.mobile.bg...3219&f1=details и тозиhttp://nfs.mobile.bg...1016&f1=detailsтози втория го продават от преди това и вече е намалил от цената. Кой според Вас е по-добър.Намам време да избирам много, искам да го видя и ако ми хареса да го взема. Мерси предварително и скоро да стана член на клуба.Защо ми се струва, че преди 2000г, няма фейслифт и това второто е със сменяна броня ? Според мен , второто е по-добре, но като бивш собственик на такъв дизел, не мисля , че какъвто и да е дизел от това поколение е добър избор....Насочи се към бензин с ГИ...Може би 2.0 или 2.5 ще е по-добре. Тоя дизел под 8 в града забрави , а и извън под 7 трудно... Редактирано 11 януари 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Защо ми се струва, че преди 2000г, няма фейслифт и това второто е със сменяна броня ? Има и 99-та година Тоше, ама този си е фейслифт самоделка, може и той да се окаже 97-ма по ВИН ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Мммм, специално при дизелите не съм виждал, но може и да си прав... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравей колега, аз няма да тръгна да ти предлагам Legnum или разни други автомобили.. Мисля, че вече си се ориентирал.Както споменаха и колегите по снимки трудно се гъдае, но бих ти препоръчал да погледнеш колата с климатроника.. хубава екстра и лично аз доста я ползвам :icon_blush: . На място ще я огледаш и ако се окаже, че не е наред или не те устройва иди и погледни другата.. в крайна сметка нещата опират и малко до късмет Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 (редакция) Според мен , второто е по-добре, но като бивш собственик на такъв дизел, не мисля , че какъвто и да е дизел от това поколение е добър избор....Насочи се към бензин с ГИ...Може би 2.0 или 2.5 ще е по-добре. Тоя дизел под 8 в града забрави , а и извън под 7 трудно...Тодоре, що така негативно за дизелите ? "Под 8 в града забрави". Ами бензиновия под 12 забрави. Това са 4 литра надолу, поне при мен е толкова.И двата Галанта ми се виждат добри по снимките. Естествено трбва да се прегледат обстойно и да се пробват. Цените им са съпоставими, като се има на предвид, че втория е с климатик и е РЕГИСТРИРАН.Самите цени са "кризисни" и са "си стъпили на цената" с минимална печалба.Естествено пробега не е този на километража, поне 60-70 000 нагоре.Комбитата според мен са с по-здраво и стегнато окачване и лично аз ги харесвам повече "за провинцията" Вярно е, че дизелите са с по-ниска максимална скорот и отстъпват с 2 секунди на ускорение, но е въпрос на предпочитание.Зависи кой какво търси и избора и крайното решение си е негов.Поздрави!Краско Редактирано 11 януари 2011 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 ...Зависи кой какво търси и избора и крайното решение си е негов.... Човека много точно си е показал избора, както и въпроса.И мен ми стана чудно защо се обсъждат странични неща...//Извинявам се за спама Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Тодоре, що така негативно за дизелите ? "Под 8 в града забрави". Ами бензиновия под 12 забрави. Това са 4 литра надолу, поне при мен е толкова.Не съм негативен, напротив супер фен съм им, но не сляпо на всички. Просто въпросния е доста архаичен, а към момента съвсем. Нямаш възможност за софтуерни оптимизации по него, разхода не му е кой знае колко нисък, а и като помисли човек за потенциалните проблеми на някой изморен от каране елземпляр като тези и си е направо за избягване. Знаем за евентуалните проблеми с пукането на глави и прословутата втора скорост ...За това мисля, че 12/100 на газ е по-добрия избор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравей колега! Виж и двата галанта. Най-важно е техническото им състояние.И двата са внесени от Австрия. Имай го впредвид и ги виж внимателно в сервиз отдолу, за да не се изненадаш после.Повечето са напръскани с антикорозионно покритие направо върху ръждата, колкото да издържи докато се продаде.Разлика в цената почти няма, защото за "евтиния" трябва да платиш екотакса, регистрация, обслужване, ГТП, ГО и т.н.Километрите и в двата случая едва ли са под 200 000, все пак колата е купена за не повече от 1 000 Евро. И нали знаеш - колкото по-евтино :mitsu-smiley: си купиш, толкова са по-големи разходите за обслужване после.Успех с избора!:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Човека много точно си е показал избора, както и въпроса.И мен ми стана чудно защо се обсъждат странични неща... Така, де...Ама нали Тодор вика, че са архаични, "неикономични" и т.н. А на мен си ми харесва /вече/ дизела с тези си "показатели". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Така, де...Ама нали Тодор вика, че са архаични, "неикономични" и т.н. А на мен си ми харесва /вече/ дизела с тези си "показатели". Ами от 1 година имаме 2 галанта в семейството, дизелчета. До сега не сме пукали глава, по моя двигател нищо не е пипано освен консумативи, братовчеда имаше малко ремонти.. но той си го кара като за последно :icon_blush: . На 26-ти декември минах 800км - 50 литра. Лично аз нямам оплаквания и съм доволен от машината, споменатия проблем с 2-ра го имам, но така си взех колата. Не мисля, че колегата се е насочил в грешна насока. Надявам се да попадне на читав екземпляр :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Това , което съм написал не са задължителни условия, но се случват и струват скъпо...А с времето тези автомобили остаряват , а не обратното и шанса да ти се случи нещо подобно се увеличава...Отделно и двата конкретни екземпляра и цената им криият повече :icon_hmm: отколкото :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Не мисля, че колегата се е насочил в грешна насока. Надявам се да попадне на читав екземпляр :good:За прословутите глави на дизелите Биг Босса го е казал много точно в един постинг "Настъпват ги студени". Дизела обича да е загрял, не, че бензиновите мразят. Сутрин го паля, изкарвам от гаража, докато затворя, допушвам цигарата /това ми е първата кола в която не пуша, сърце не ми дава като видях салона в какво превъзходно състояние е/ и тогава тръгвам. За втора скорост какво да кажа, от І на ІІ сивключва перфектно, обратно от по-висока на ІІ винаги "помагам" с двойно амбриране, спирачка или междинна газ, зависи от случая, така съм свикнал. Сменил съм ляв прав носач Ди Джея ми прати оригинален,стария демонтиран няма никакъв луфт, по-свободно се движи, ще видя какво ще го правя.Масла, филтри. Ремъци не съм сменял имам си моя теория /до сега не съм сменял на Галант/, но няма да я обявявам, да не подведа някой. Окачване, кормило - бетон, екстри - всичко работи. На шофьорското външно огледало беше излязла една "Ябълка", голям зор да я наместя без да го разглобявам.Ходови качества напълно ме удовлетворяват, не се надбягвам вече, макар, че може, шум в купето над 1800 об. като на бензинов двигател.Еми това е, като гледам с мойто каране десетина години само ще гледам за ръждички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 (редакция) За прословутите глави на дизелите Биг Босса го е казал много точно в един постинг "Настъпват ги студени". Дизела обича да е загрял, не, че бензиновите мразят. Kраско , това ми е ясно...Винаги съм го чакал и преди да загрее, моя поне не го бях карал над 2000 оборота ...Може предния собственик да го е юркал и да се случи при теб нали ...Все пак говорим за втора ръка...Имах щастието и удоволствието да се радвам на петгодишен такъв Галант, тогава , когато само за да го внеса в БГ платих само акциз колкото цената на един от тези двата...отделно докарване и стойност на автомобила...по груби сметки близо 20 000лв. Мислиш ли, че не съм го жалил и пазил ? Да ти кажа ли за случай с Галант, който 3 пъти го прави този проблем ? Аз като търсих глава, 80% от колите за части бяха със свалени такива...Защо ли ? :icon_hmm: Проблемът им е , че си имат проблем с главите и от това страдат доста дизели по принцип...Дали е само от разлика в топлинното разширение, кофти материал или висока амплитуда, никой не знае точно, защото в противен случай щяха да са го взели в :mitsu-smiley: на работа... Останалите неща , които описваш са аналогични. Хубав автомобил като цяло, като комби версията наистина вози по-добре. За динамиката съм съгласен, наистина върви изненадващо добре и то за само 90к.с. , но пък разполагаш с тях в доста голям дизпазон заради турбината... Редактирано 11 януари 2011 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Темата малко "избяга".Ето един опит от мен да я "върна в играта"-Има и 99-та година Тоше, ама този си е фейслифт самоделка, може и той да се окаже 97-ма по ВИН ..:DМисля че ще е полезно на колегата,както и на нас,как се разбра че това е "фейслифт самоделка"!?-визирам колата от линк 2 в мнението на автора на темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Колеги нека не объркваме човека в излишни полемики (бензин или дизел) може дълго да се спори. По същество, цената ми се струва мааалко по-ниска което ще рече че със сигърност трябва да обърнеш сериозно внимание при огледа защото много е вероятно да има изненади. Мога да те насоча да я огледаш внимателно отдолу за ръжда окачаването, за тези пари съм почти убеден че ще имаш проблем с синхронизатора на 2-ра но това не е болка за умиране и така се кара без проблем, обърни внимание наистина и на главата (има няколко теми за това как да разбереш дали е спукана), аз лични ти препоръчвам да се ориентираш към колата с климатик защото той не е екстра която лесно може да се добави и другото си е късмет.Успех в намирането и да не забравиш да ни информираш за избора си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Да ти кажа ли за случай с Галант, който 3 пъти го прави този проблем ? Аз като търсих глава, 80% от колите за части бяха със свалени такива...Защо ли ? :icon_hmm: Проблемът им е , че си имат проблем с главите и от това страдат доста дизели по принцип...Дали е само от разлика в топлинното разширение, кофти материал или висока амплитуда, никой не знае точно, защото в противен случай щяха да са го взели в :mitsu-smiley: на работа... Вярвам ти напълно и Ди Джея, и Бай Марин, и други колеги го потвърждават.Имам съмнения към тезата която се прокрадва, че 100% ще ти се случи особено като наближи 250 000 км.Аз мисля, че една от основните причини е това което ти казваш "върви изненадващо добре" което те "подлъгва" да се правиш на Фитипалди, колата си е тежичка, 90-те коня наистина са малко за 2.0 турбо. Японците сигурно са го "оразмерили" близо до горната граница на ресурса на този двигател. Той май беше 68 коня без турбото. Има и друго, знаеш, че средната норма на амортизация е 10%, съответно на десетата година трябва до го хвърлиш за претопяване. Ние ги взимаме на толкова "почти като нови, нищо не е пипано" и им се радваме, а те неприятностите тепърва започват. В този дух мисля, че "те" трябва да ни плащат, че им взимаме колите, а не ние Втората причина според мен е проблеми в охлаждането. Дизела работи при по-високи механични и топлинни натоварвания, компресията му в атмосфери е около три пъти по-голяма 36 към 13-14 атм.Познавам хора които по една година не си отварят предния капак и чакат да им светне лампа на таблото или нещо да "изручи". Тогава се сещат да видят има ли масло, антифриз, електролит, нещо да не се е откачило и обикновенно го карат "в сервиза" да видят. Ако попаднеш на такъв екземпляр....Затова когато си купувам "нова" кола винаги решаващо е първото ми общо впечатление от автомобила. Дали е "гледан", сервизиран и поддържан или само е каран. То си личи, който има очи го вижда. Дребни кусури като ръждички тук там, драскотина при паркране или нещо такова ги преглъщам, но салона да е "на кочина" макар и почистен, двигателя да не смееш да бръкнеш и да е захабено макар и измито, по окачването да има "на гъби" натрупана ръжда.....шумове, тропания, е мерси, продавай си я. Да се повторя, гледане, пробване и вътрешното чувство, А каквото има да се троши, то ще се строши, за толкова пари - това е.Поздрави!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Мисля че ще е полезно на колегата,както и на нас,как се разбра че това е "фейслифт самоделка"!?-визирам колата от линк 2 в мнението на автора на темата.Лесно се разбира, защото фейса не е само броня и стопове ..:icon_thumbup:Виж му предният капак и после погледни твоят, даже на снимката на аватара ти личи твоят колко е по извит, нищо че снимката е малка ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Лесно се разбира, защото фейса не е само броня и стопове ..:icon_thumbup:Виж му предният капак и после погледни твоят, даже на снимката на аватара ти личи твоят колко е по извит, нищо че снимката е малка ..:DКакто се казва в една реклама-"Не става само с ядене...",трябва и гледане! :icon_thumbup:,хич на погледнах капака :icon_doh: Така че колегата е добре да взема VIN-a и да провери със сигурност коя е годината-не че има кой знае какво значение при тази цена.Сега като се замисля е възможно пак да бъде след фейслифта,въпреки е е със стария капак.Виждал съм на колега от Сливен Галанта,след 2000 г,който след лек удар му се налага да си смени капака-попада му много изгоден такъв,чисто нов от Галант преди фейса и без много много да се замисли си слага такъв.Според мен си пасват точно двата капака.С риск да се повторя-VIN номер и ще се разбере кой от кога е и т.н.Успех на колегата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan23 Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Както се казва в една реклама-"Не става само с ядене...",трябва и гледане! :icon_thumbup:,хич на погледнах капака :icon_doh: Така че колегата е добре да взема VIN-a и да провери със сигурност коя е годината-не че има кой знае какво значение при тази цена.Сега като се замисля е възможно пак да бъде след фейслифта,въпреки е е със стария капак.Виждал съм на колега от Сливен Галанта,след 2000 г,който след лек удар му се налага да си смени капака-попада му много изгоден такъв,чисто нов от Галант преди фейса и без много много да се замисли си слага такъв.Според мен си пасват точно двата капака.С риск да се повторя-VIN номер и ще се разбере кой от кога е и т.н.Успех на колегата!Здравейте.Да Светльо сложих си такъв капак и анаистина мога да ти кажа че пасва идеално.Само където не е толкова извит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stopa Публикувано 11 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2011 Благодаря много на всички отзовали се.Галант 1 отпада защото няма клима. за колегите искам да кажа че предпочетах дизела поради няколко причини: Обикновена помпа, нама електроника, нисък данък-30лв а главата е 1000 лв, разход 8л/100 х 2.00лв без ДДС=16 лв. А пък бензиновите имат повдигачи - около 1000лв; газ инж. 1200лв; елекроника /дебитомер - 100лв; лабда сонда -???; свещи и т.н) данък около 150лв, разход 12/100 х 1.35 = 16лв. а комби защото семейството расте Все пак всичко е късмет и очите на 18 ;)) Мерси за отговора за псевдо фейслифта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stopa Публикувано 11 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2011 Може ли да ми дадете линк за VIN номера че не откривам такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 На първа страница е - http://mitsubishibg.com/?do=8&id=40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 за колегите искам да кажа че предпочетах дизела поради няколко причини: Обикновена помпа, нама електроника, нисък данък-30лв а главата е 1000 лв, разход 8л/100 х 2.00лв без ДДС=16 лв. А пък бензиновите имат повдигачи - около 1000лв; газ инж. 1200лв; елекроника /дебитомер - 100лв; лабда сонда -???; свещи и т.н) данък около 150лв, разход 12/100 х 1.35 = 16лв. Малеее, сега ди джея като ги види тез сметки, ще видиш за какво става въпрос ..:DНеговият гори по 8 лв. на 100 км., а по последни данни изобщо не гори (откак взе Грандиса) :lol:И един въпрос : защо само на дизела махаш ДДС-то ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.