Премини към съдържание

Избор между 2 Галанта


stopa

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

От доста време търся да купя Галант 2.0 ТД комби, Моля за вашето мнение и помощ за тези 2:

http://nfs.mobile.bg...3219&f1=details и този

http://nfs.mobile.bg...1016&f1=details

този втория го продават от преди това и вече е намалил от цената. Кой според Вас е по-добър.

Намам време да избирам много, искам да го видя и ако ми хареса да го взема.

 

Мерси предварително и скоро да стана член на клуба.

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,здравейте и поздравления за избора!

Така по-снимка е много трудно човек да прецени колата каква е!

Но все пак-това което се набива на очи е цената-и при двата автомобила е подозрително ниска-вярно е че е криза,но пък дизелов Галант и то след фейслифта(вторият линк),за под 4000 лв-би трябвало да имате много единици наум.

Според мен не трябва да прибързвате-време винаги се намира за по-обстоен оглед-така ще си спестите много главоболия и пари разбира се!

И двата автомобила иначе външно изглеждат доста запазени.Интериора изглежда добре.

Разликата от 1000 лв между двата екземпляра е напълно оправдана(при що годе еднакво техническо състояние)-единият е преди фейслифта(1997г)без климатик,докато другият е малко по-нов и вече е с климатроник.

За мен 17" лети джанти на този от линк 1 не са +,напротив-мисля че ще му дойдат малко тежички а и комфорта ще Ви липсва,което е едно от основните предимства на Галанта като кола.

Другият-от линк 2,ми се струва че е със 16" джанти(дано не греша),което е компромисен вариант между стабилност и комфорт.

Както споменах той вече е с климатроник,което си е екстра!

Но пък ако първият е доста по-читав от към техническо състояние,то климатроника и другите екстри не бива да се определящи избора Ви!

Това е "съчинението по картинки",което успях да направя на прима-виста!

Но,най-важното в случая е внимателен и обстоен оглед,тъй като на мен лично и двете коли ми се струват "подозрителни" :icon_hmm: !

Това е моето Непрофесионално мнение!

Успех с избора! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

От доста време търся да купя Галант 2.0 ТД комби, Моля за вашето мнение и помощ за тези 2:

http://nfs.mobile.bg...3219&f1=details и този

http://nfs.mobile.bg...1016&f1=details

този втория го продават от преди това и вече е намалил от цената. Кой според Вас е по-добър.

Намам време да избирам много, искам да го видя и ако ми хареса да го взема.

 

Мерси предварително и скоро да стана член на клуба.

Защо ми се струва, че преди 2000г, няма фейслифт и това второто е със сменяна броня ? Според мен , второто е по-добре, но като бивш собственик на такъв дизел, не мисля , че какъвто и да е дизел от това поколение е добър избор....Насочи се към бензин с ГИ...Може би 2.0 или 2.5 ще е по-добре. Тоя дизел под 8 в града забрави , а и извън под 7 трудно...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми се струва, че преди 2000г, няма фейслифт и това второто е със сменяна броня ?

Има и 99-та година Тоше, ама този си е фейслифт самоделка, може и той да се окаже 97-ма по ВИН ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз няма да тръгна да ти предлагам Legnum или разни други автомобили.. Мисля, че вече си се ориентирал.

Както споменаха и колегите по снимки трудно се гъдае, но бих ти препоръчал да погледнеш колата с климатроника.. хубава екстра и лично аз доста я ползвам :icon_blush: . На място ще я огледаш и ако се окаже, че не е наред или не те устройва иди и погледни другата.. в крайна сметка нещата опират и малко до късмет :)

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , второто е по-добре, но като бивш собственик на такъв дизел, не мисля , че какъвто и да е дизел от това поколение е добър избор....Насочи се към бензин с ГИ...Може би 2.0 или 2.5 ще е по-добре. Тоя дизел под 8 в града забрави , а и извън под 7 трудно...

Тодоре, що така негативно за дизелите ? "Под 8 в града забрави". Ами бензиновия под 12 забрави. Това са

4 литра надолу, поне при мен е толкова.

И двата Галанта ми се виждат добри по снимките. Естествено трбва да се прегледат обстойно и да се пробват. Цените им са съпоставими, като се има на предвид, че втория е с климатик и е РЕГИСТРИРАН.

Самите цени са "кризисни" и са "си стъпили на цената" с минимална печалба.

Естествено пробега не е този на километража, поне 60-70 000 нагоре.

Комбитата според мен са с по-здраво и стегнато окачване и лично аз ги харесвам повече "за провинцията" :)

Вярно е, че дизелите са с по-ниска максимална скорот и отстъпват с 2 секунди на ускорение, но е въпрос на предпочитание.

Зависи кой какво търси и избора и крайното решение си е негов.

Поздрави!

Краско

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Зависи кой какво търси и избора и крайното решение си е негов.

...

 

Човека много точно си е показал избора, както и въпроса.

И мен ми стана чудно защо се обсъждат странични неща...

//Извинявам се за спама

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тодоре, що така негативно за дизелите ? "Под 8 в града забрави". Ами бензиновия под 12 забрави. Това са

4 литра надолу, поне при мен е толкова.

Не съм негативен, напротив супер фен съм им, но не сляпо на всички. Просто въпросния е доста архаичен, а към момента съвсем. Нямаш възможност за софтуерни оптимизации по него, разхода не му е кой знае колко нисък, а и като помисли човек за потенциалните проблеми на някой изморен от каране елземпляр като тези и си е направо за избягване. Знаем за евентуалните проблеми с пукането на глави и прословутата втора скорост ...

За това мисля, че 12/100 на газ е по-добрия избор... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!

 

Виж и двата галанта. Най-важно е техническото им състояние.

И двата са внесени от Австрия. Имай го впредвид и ги виж внимателно в сервиз отдолу, за да не се изненадаш после.

Повечето са напръскани с антикорозионно покритие направо върху ръждата, колкото да издържи докато се продаде.

Разлика в цената почти няма, защото за "евтиния" трябва да платиш екотакса, регистрация, обслужване, ГТП, ГО и т.н.

Километрите и в двата случая едва ли са под 200 000, все пак колата е купена за не повече от 1 000 Евро.

 

И нали знаеш - колкото по-евтино :mitsu-smiley: си купиш, толкова са по-големи разходите за обслужване после.

Успех с избора!:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека много точно си е показал избора, както и въпроса.

И мен ми стана чудно защо се обсъждат странични неща...

 

Така, де...

Ама нали Тодор вика, че са архаични, "неикономични" и т.н. :)

А на мен си ми харесва /вече/ дизела с тези си "показатели".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, де...

Ама нали Тодор вика, че са архаични, "неикономични" и т.н. :)

А на мен си ми харесва /вече/ дизела с тези си "показатели".

 

Ами от 1 година имаме 2 галанта в семейството, дизелчета. До сега не сме пукали глава, по моя двигател нищо не е пипано освен консумативи, братовчеда имаше малко ремонти.. но той си го кара като за последно :icon_blush: . На 26-ти декември минах 800км - 50 литра. Лично аз нямам оплаквания и съм доволен от машината, споменатия проблем с 2-ра го имам, но така си взех колата. Не мисля, че колегата се е насочил в грешна насока. Надявам се да попадне на читав екземпляр :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това , което съм написал не са задължителни условия, но се случват и струват скъпо...А с времето тези автомобили остаряват , а не обратното и шанса да ти се случи нещо подобно се увеличава...Отделно и двата конкретни екземпляра и цената им криият повече :icon_hmm: отколкото :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че колегата се е насочил в грешна насока. Надявам се да попадне на читав екземпляр :good:

За прословутите глави на дизелите Биг Босса го е казал много точно в един постинг "Настъпват ги студени". Дизела обича да е загрял, не, че бензиновите мразят. Сутрин го паля, изкарвам от гаража, докато затворя, допушвам цигарата /това ми е първата кола в която не пуша, сърце не ми дава като видях салона в какво превъзходно състояние е/ и тогава тръгвам. За втора скорост какво да кажа, от І на ІІ си

включва перфектно, обратно от по-висока на ІІ винаги "помагам" с двойно амбриране, спирачка или междинна газ, зависи от случая, така съм свикнал. Сменил съм ляв прав носач Ди Джея ми прати оригинален,

стария демонтиран няма никакъв луфт, по-свободно се движи, ще видя какво ще го правя.

Масла, филтри. Ремъци не съм сменял имам си моя теория /до сега не съм сменял на Галант/, но няма да я обявявам, да не подведа някой. Окачване, кормило - бетон, екстри - всичко работи. На шофьорското външно огледало беше излязла една "Ябълка", голям зор да я наместя без да го разглобявам.

Ходови качества напълно ме удовлетворяват, не се надбягвам вече, макар, че може, шум в купето над 1800 об. като на бензинов двигател.

Еми това е, като гледам с мойто каране десетина години само ще гледам за ръждички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За прословутите глави на дизелите Биг Босса го е казал много точно в един постинг "Настъпват ги студени". Дизела обича да е загрял, не, че бензиновите мразят.

Kраско , това ми е ясно...Винаги съм го чакал и преди да загрее, моя поне не го бях карал над 2000 оборота ...Може предния собственик да го е юркал и да се случи при теб нали ...Все пак говорим за втора ръка...Имах щастието и удоволствието да се радвам на петгодишен такъв Галант, тогава , когато само за да го внеса в БГ платих само акциз колкото цената на един от тези двата...отделно докарване и стойност на автомобила...по груби сметки близо 20 000лв. Мислиш ли, че не съм го жалил и пазил ?

Да ти кажа ли за случай с Галант, който 3 пъти го прави този проблем ? Аз като търсих глава, 80% от колите за части бяха със свалени такива...Защо ли ? :icon_hmm:

Проблемът им е , че си имат проблем с главите и от това страдат доста дизели по принцип...Дали е само от разлика в топлинното разширение, кофти материал или висока амплитуда, никой не знае точно, защото в противен случай щяха да са го взели в :mitsu-smiley: на работа... :)

 

Останалите неща , които описваш са аналогични. Хубав автомобил като цяло, като комби версията наистина вози по-добре. За динамиката съм съгласен, наистина върви изненадващо добре и то за само 90к.с. , но пък разполагаш с тях в доста голям дизпазон заради турбината...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата малко "избяга".Ето един опит от мен да я "върна в играта"-

Има и 99-та година Тоше, ама този си е фейслифт самоделка, може и той да се окаже 97-ма по ВИН ..:D

Мисля че ще е полезно на колегата,както и на нас,как се разбра че това е "фейслифт самоделка"!?-визирам колата от линк 2 в мнението на автора на темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нека не объркваме човека в излишни полемики (бензин или дизел) може дълго да се спори. По същество, цената ми се струва мааалко по-ниска което ще рече че със сигърност трябва да обърнеш сериозно внимание при огледа защото много е вероятно да има изненади. Мога да те насоча да я огледаш внимателно отдолу за ръжда окачаването, за тези пари съм почти убеден че ще имаш проблем с синхронизатора на 2-ра но това не е болка за умиране и така се кара без проблем, обърни внимание наистина и на главата (има няколко теми за това как да разбереш дали е спукана), аз лични ти препоръчвам да се ориентираш към колата с климатик защото той не е екстра която лесно може да се добави и другото си е късмет.

Успех в намирането и да не забравиш да ни информираш за избора си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа ли за случай с Галант, който 3 пъти го прави този проблем ? Аз като търсих глава, 80% от колите за части бяха със свалени такива...Защо ли ? :icon_hmm:

Проблемът им е , че си имат проблем с главите и от това страдат доста дизели по принцип...Дали е само от разлика в топлинното разширение, кофти материал или висока амплитуда, никой не знае точно, защото в противен случай щяха да са го взели в :mitsu-smiley: на работа... :)

 

Вярвам ти напълно и Ди Джея, и Бай Марин, и други колеги го потвърждават.

Имам съмнения към тезата която се прокрадва, че 100% ще ти се случи особено като наближи 250 000 км.

Аз мисля, че една от основните причини е това което ти казваш "върви изненадващо добре" което те "подлъгва" да се правиш на Фитипалди, колата си е тежичка, 90-те коня наистина са малко за 2.0 турбо. Японците сигурно са го "оразмерили" близо до горната граница на ресурса на този двигател. Той май беше 68 коня без турбото. Има и друго, знаеш, че средната норма на амортизация е 10%, съответно на десетата година трябва до го хвърлиш за претопяване. Ние ги взимаме на толкова "почти като нови, нищо не е пипано" и им се радваме, а те неприятностите тепърва започват. В този дух мисля, че "те" трябва да ни плащат, че им взимаме колите, а не ние :)

Втората причина според мен е проблеми в охлаждането. Дизела работи при по-високи механични и топлинни натоварвания, компресията му в атмосфери е около три пъти по-голяма 36 към 13-14 атм.

Познавам хора които по една година не си отварят предния капак и чакат да им светне лампа на таблото или нещо да "изручи". Тогава се сещат да видят има ли масло, антифриз, електролит, нещо да не се е откачило и обикновенно го карат "в сервиза" да видят. Ако попаднеш на такъв екземпляр....

Затова когато си купувам "нова" кола винаги решаващо е първото ми общо впечатление от автомобила. Дали е "гледан", сервизиран и поддържан или само е каран. То си личи, който има очи го вижда. Дребни кусури като ръждички тук там, драскотина при паркране или нещо такова ги преглъщам, но салона да е "на кочина" макар и почистен, двигателя да не смееш да бръкнеш и да е захабено макар и измито, по окачването да има "на гъби" натрупана ръжда.....шумове, тропания, е мерси, продавай си я.

Да се повторя, гледане, пробване и вътрешното чувство, А каквото има да се троши, то ще се строши, за толкова пари - това е.

Поздрави!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Мисля че ще е полезно на колегата,както и на нас,как се разбра че това е "фейслифт самоделка"!?-визирам колата от линк 2 в мнението на автора на темата.

Лесно се разбира, защото фейса не е само броня и стопове ..:icon_thumbup:

Виж му предният капак и после погледни твоят, даже на снимката на аватара ти личи твоят колко е по извит, нищо че снимката е малка ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се разбира, защото фейса не е само броня и стопове ..:icon_thumbup:

Виж му предният капак и после погледни твоят, даже на снимката на аватара ти личи твоят колко е по извит, нищо че снимката е малка ..:D

Както се казва в една реклама-"Не става само с ядене...",трябва и гледане! :icon_thumbup:,хич на погледнах капака :icon_doh:

Така че колегата е добре да взема VIN-a и да провери със сигурност коя е годината-не че има кой знае какво значение при тази цена.

Сега като се замисля е възможно пак да бъде след фейслифта,въпреки е е със стария капак.Виждал съм на колега от Сливен Галанта,след 2000 г,който след лек удар му се налага да си смени капака-попада му много изгоден такъв,чисто нов от Галант преди фейса и без много много да се замисли си слага такъв.Според мен си пасват точно двата капака.

С риск да се повторя-VIN номер и ще се разбере кой от кога е и т.н.

Успех на колегата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва в една реклама-"Не става само с ядене...",трябва и гледане! :icon_thumbup:,хич на погледнах капака :icon_doh:

Така че колегата е добре да взема VIN-a и да провери със сигурност коя е годината-не че има кой знае какво значение при тази цена.

Сега като се замисля е възможно пак да бъде след фейслифта,въпреки е е със стария капак.Виждал съм на колега от Сливен Галанта,след 2000 г,който след лек удар му се налага да си смени капака-попада му много изгоден такъв,чисто нов от Галант преди фейса и без много много да се замисли си слага такъв.Според мен си пасват точно двата капака.

С риск да се повторя-VIN номер и ще се разбере кой от кога е и т.н.

Успех на колегата!

Здравейте.Да Светльо сложих си такъв капак и анаистина мога да ти кажа че пасва идеално.Само където не е толкова извит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на всички отзовали се.

Галант 1 отпада защото няма клима.

 

за колегите искам да кажа че предпочетах дизела поради няколко причини: Обикновена помпа, нама електроника, нисък данък-30лв а главата е 1000 лв, разход 8л/100 х 2.00лв без ДДС=16 лв. А пък бензиновите имат повдигачи - около 1000лв; газ инж. 1200лв; елекроника /дебитомер - 100лв; лабда сонда -???; свещи и т.н) данък около 150лв, разход 12/100 х 1.35 = 16лв.

 

а комби защото семейството расте

 

Все пак всичко е късмет и очите на 18 ;))

Мерси за отговора за псевдо фейслифта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

за колегите искам да кажа че предпочетах дизела поради няколко причини: Обикновена помпа, нама електроника, нисък данък-30лв а главата е 1000 лв, разход 8л/100 х 2.00лв без ДДС=16 лв. А пък бензиновите имат повдигачи - около 1000лв; газ инж. 1200лв; елекроника /дебитомер - 100лв; лабда сонда -???; свещи и т.н) данък около 150лв, разход 12/100 х 1.35 = 16лв.

 

 

Малеее, сега ди джея като ги види тез сметки, ще видиш за какво става въпрос ..:D

Неговият гори по 8 лв. на 100 км., а по последни данни изобщо не гори (откак взе Грандиса) :lol:

И един въпрос : защо само на дизела махаш ДДС-то ? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...