qnito Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Здравейте колеги!И преди пусках теми може би свързани с тоя проблем ама май се оказа,че работата е дебела.Първо-смених хидр. повдигачи,след ремонта колата не работеше добре,майстора излзе с това че се била "разсъхнала" и затова така тромаво работела все едно на 3 цилиндъра.Ок като загрее е добре върви,има мощ.Второ-след това пък не можеше да пали.Това го оправихме с профилактика и подмяна на някой компоненти на компира,в същото време пренавих и моторчето за празния ход,оправи се сега е пушка.Но проблема си остана с неравномерната работа на ДВГ-то и тресене,помислих си да не би като са ми сменяли повдигачите да са прескочили зъби...иииииии до днес когато вече имах пари и ВРЕМЕ,замериха ми компресията на всички цилиндри и се оказва,че няма такава или поне (4) е компресията на 4-ти цилиндър.Въпросът ми е след като съм сложил нови повдигачи да не би да е дошло времето на някой клапан(предполагам) да се е сгънал или да е заял и да не отвря или да не затваря или майсторите като са махали валовете да са ги врътнали наобратно и така да са набили клапаните?А... също и колата ми май почна да погорява доста и да мирише на неизгорял бензин,това ме води на тази мисъл.Някой ако може да каже и за какъв ремонт говорим и най-вече на каква цена.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Направи следната проверка - с една спринцовка капни малко масло в цилиндъра. И премери пак компресията. Ако се вдигне чувствително - имаш проблем със сегментите. Може да има счупен, всичко е възможно. Ако остане така, или се вдигне много малко - имаш проблем с клапан. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marqn Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 (редакция) Здравейте колеги!И преди пусках теми може би свързани с тоя проблем ама май се оказа,че работата е дебела.Първо-смених хидр. повдигачи,след ремонта колата не работеше добре,майстора излзе с това че се била "разсъхнала" и затова така тромаво работела все едно на 3 цилиндъра.Ок като загрее е добре върви,има мощ.Второ-след това пък не можеше да пали.Това го оправихме с профилактика и подмяна на някой компоненти на компира,в същото време пренавих и моторчето за празния ход,оправи се сега е пушка.Но проблема си остана с неравномерната работа на ДВГ-то и тресене,помислих си да не би като са ми сменяли повдигачите да са прескочили зъби...иииииии до днес когато вече имах пари и ВРЕМЕ,замериха ми компресията на всички цилиндри и се оказва,че няма такава или поне (4) е компресията на 4-ти цилиндър.Въпросът ми е след като съм сложил нови повдигачи да не би да е дошло времето на някой клапан(предполагам) да се е сгънал или да е заял и да не отвря или да не затваря или майсторите като са махали валовете да са ги врътнали наобратно и така да са набили клапаните?А... също и колата ми май почна да погорява доста и да мирише на неизгорял бензин,това ме води на тази мисъл.Някой ако може да каже и за какъв ремонт говорим и най-вече на каква цена.Благодаря!Здравей колега, само едно пояснение да направя. Спринцовката да не е от конските - сипва се около 5-макс10мл, не повече.Ако се окажат сегментите да ги наредиш на около 60градуса, а не в една равнина, защото иначе ефекта ще е никакъв.Ако се окаже, че са клапани е хубаво, след като го смениш да го напаснеш за да легне в леглото си хубаво(става с бормашина, с тръбичка от бензинова помпа, в която се слага клапана, завинтва се с тел и се пуска бормашината отначало на по-ниски, а после и на по-високи обороти, но не се увличай.Почва се с паста 3 микрона за ниските и 5 микрона за високите обороти - 1000макс.).И така с всеки един клапан, който се налага да смениш - ако се окаже само един е добре.Препоръчвам ти така и така си отворил там да погледнеш и другите клапани, ако има нагар ги почвай с шабур, после с водна шкурка 1500,2000,2500. Правил съм го и определено има ефект.Голям + е и това, че върху полирана повърхност по-трудно ше направиш нагар, освен ако колата ти не гори масло.Пожелавам ти успех, ако не го правиш ти, дано попаднеш на свестен майстор! Редактирано 1 декември 2010 от somalietsa Правопис Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Пък най-лесно, завъртате двигателя така че 4-тото бутало да е в горна мъртва точка такт сгъстяване. Сваляте свеща и от там надувате с въздух. Откъдето изпуска .....това ще е и проблема. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 3 декември 2010 Сподели Публикувано 3 декември 2010 Най вероятно си огънал някой клапан след смяната на повдигачите. Ако са останали пълни с масло... От сегменти няма да е, щом преди това е била добре компресията. Най-добре направи теста, който спомена колегата с въздуха и ще разбереш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 8 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2010 ПО последен оглед след отваряне на мотора,почти всички клапани са нагорели а на 4-ти цилиндър единия си е направил собсвено легло така да се каже,абе ужас.и от тука нататък почваме да действаме.ИМам и течове и стартер трябва да правя.Пожелайте ми успех и да има пари,че ремонта ша е скъп.Обичам си количката и няма да я оставя,ако тя не са предаде преди мен,ко да направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 (редакция) Успех от мен!Дано ти се решат по-бързо и по-евтино проблемите.Аз сменях основни,биелни лагери,сегменти,клапани и нещо празния ход хич не е добре(не работи чисто).По-интересното е,че на газ се държи по-стабилно.Според вас след колко километра горе-долу трябва да оплътнят сегментите?Минал съм 1300км някъде след ремонта и все още от щеката си подухва,преди ми вадеще яко щеката,сега само я повдига малко?Иначе колата има мощ,олекотил съм и маховика с 1.9кг,не знам дали от това е тази разлика.При мен като отворихме двигателя всичките клапани бяха изядени и нагорели. Редактирано 8 декември 2010 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.