Премини към съдържание

Няма компресия на 4-ти цилиндър,след ремонт


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!И преди пусках теми може би свързани с тоя проблем ама май се оказа,че работата е дебела.Първо-смених хидр. повдигачи,след ремонта колата не работеше добре,майстора излзе с това че се била "разсъхнала" и затова така тромаво работела все едно на 3 цилиндъра.Ок като загрее е добре върви,има мощ.Второ-след това пък не можеше да пали.Това го оправихме с профилактика и подмяна на някой компоненти на компира,в същото време пренавих и моторчето за празния ход,оправи се сега е пушка.Но проблема си остана с неравномерната работа на ДВГ-то и тресене,помислих си да не би като са ми сменяли повдигачите да са прескочили зъби...иииииии до днес когато вече имах пари и ВРЕМЕ,замериха ми компресията на всички цилиндри и се оказва,че няма такава или поне (4) е компресията на 4-ти цилиндър.Въпросът ми е след като съм сложил нови повдигачи да не би да е дошло времето на някой клапан(предполагам) да се е сгънал или да е заял и да не отвря или да не затваря или майсторите като са махали валовете да са ги врътнали наобратно и така да са набили клапаните?А... също и колата ми май почна да погорява доста и да мирише на неизгорял бензин,това ме води на тази мисъл.Някой ако може да каже и за какъв ремонт говорим и най-вече на каква цена.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи следната проверка - с една спринцовка капни малко масло в цилиндъра. И премери пак компресията. Ако се вдигне чувствително - имаш проблем със сегментите. Може да има счупен, всичко е възможно. Ако остане така, или се вдигне много малко - имаш проблем с клапан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!И преди пусках теми може би свързани с тоя проблем ама май се оказа,че работата е дебела.Първо-смених хидр. повдигачи,след ремонта колата не работеше добре,майстора излзе с това че се била "разсъхнала" и затова така тромаво работела все едно на 3 цилиндъра.Ок като загрее е добре върви,има мощ.Второ-след това пък не можеше да пали.Това го оправихме с профилактика и подмяна на някой компоненти на компира,в същото време пренавих и моторчето за празния ход,оправи се сега е пушка.Но проблема си остана с неравномерната работа на ДВГ-то и тресене,помислих си да не би като са ми сменяли повдигачите да са прескочили зъби...иииииии до днес когато вече имах пари и ВРЕМЕ,замериха ми компресията на всички цилиндри и се оказва,че няма такава или поне (4) е компресията на 4-ти цилиндър.Въпросът ми е след като съм сложил нови повдигачи да не би да е дошло времето на някой клапан(предполагам) да се е сгънал или да е заял и да не отвря или да не затваря или майсторите като са махали валовете да са ги врътнали наобратно и така да са набили клапаните?А... също и колата ми май почна да погорява доста и да мирише на неизгорял бензин,това ме води на тази мисъл.Някой ако може да каже и за какъв ремонт говорим и най-вече на каква цена.Благодаря!

Здравей колега, само едно пояснение да направя. Спринцовката да не е от конските - сипва се около 5-макс10мл, не повече.Ако се окажат сегментите да ги наредиш на около 60градуса, а не в една равнина, защото иначе ефекта ще е никакъв.Ако се окаже, че са клапани е хубаво, след като го смениш да го напаснеш за да легне в леглото си хубаво(става с бормашина, с тръбичка от бензинова помпа, в която се слага клапана, завинтва се с тел и се пуска бормашината отначало на по-ниски, а после и на по-високи обороти, но не се увличай.Почва се с паста 3 микрона за ниските и 5 микрона за високите обороти - 1000макс.).И така с всеки един клапан, който се налага да смениш - ако се окаже само един е добре.Препоръчвам ти така и така си отворил там да погледнеш и другите клапани, ако има нагар ги почвай с шабур, после с водна шкурка 1500,2000,2500. Правил съм го и определено има ефект.Голям + е и това, че върху полирана повърхност по-трудно ше направиш нагар, освен ако колата ти не гори масло.Пожелавам ти успех, ако не го правиш ти, дано попаднеш на свестен майстор!

Редактирано от somalietsa
Правопис
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък най-лесно, завъртате двигателя така че 4-тото бутало да е в горна мъртва точка такт сгъстяване. Сваляте свеща и от там надувате с въздух. Откъдето изпуска .....това ще е и проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно си огънал някой клапан след смяната на повдигачите. Ако са останали пълни с масло... От сегменти няма да е, щом преди това е била добре компресията. Най-добре направи теста, който спомена колегата с въздуха и ще разбереш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПО последен оглед след отваряне на мотора,почти всички клапани са нагорели а на 4-ти цилиндър единия си е направил собсвено легло така да се каже,абе ужас.и от тука нататък почваме да действаме.ИМам и течове и стартер трябва да правя.Пожелайте ми успех и да има пари,че ремонта ша е скъп.Обичам си количката и няма да я оставя,ако тя не са предаде преди мен,ко да направя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успех от мен!Дано ти се решат по-бързо и по-евтино проблемите.Аз сменях основни,биелни лагери,сегменти,клапани и нещо празния ход хич не е добре(не работи чисто).По-интересното е,че на газ се държи по-стабилно.Според вас след колко километра горе-долу трябва да оплътнят сегментите?Минал съм 1300км някъде след ремонта и все още от щеката си подухва,преди ми вадеще яко щеката,сега само я повдига малко?Иначе колата има мощ,олекотил съм и маховика с 1.9кг,не знам дали от това е тази разлика.При мен като отворихме двигателя всичките клапани бяха изядени и нагорели.

Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...