Здравей колега, само едно пояснение да направя. Спринцовката да не е от конските - сипва се около 5-макс10мл, не повече.Ако се окажат сегментите да ги наредиш на около 60градуса, а не в една равнина, защото иначе ефекта ще е никакъв.Ако се окаже, че са клапани е хубаво, след като го смениш да го напаснеш за да легне в леглото си хубаво(става с бормашина, с тръбичка от бензинова помпа, в която се слага клапана, завинтва се с тел и се пуска бормашината отначало на по-ниски, а после и на по-високи обороти, но не се увличай.Почва се с паста 3 микрона за ниските и 5 микрона за високите обороти - 1000макс.).И така с всеки един клапан, който се налага да смениш - ако се окаже само един е добре.Препоръчвам ти така и така си отворил там да погледнеш и другите клапани, ако има нагар ги почвай с шабур, после с водна шкурка 1500,2000,2500. Правил съм го и определено има ефект.Голям + е и това, че върху полирана повърхност по-трудно ше направиш нагар, освен ако колата ти не гори масло.Пожелавам ти успех, ако не го правиш ти, дано попаднеш на свестен майстор!