Patrikman Публикувано 29 ноември 2010 Сподели Публикувано 29 ноември 2010 (редакция) Здравейте ! Вчера имах проблем с моята Каризма. Проблемът се състоеше в следното: Премигна ми Check Engine лампата около 3-4 пъти, след което остана светната. Колата моментално загуби мощност /това се случва в движение при скорост около 130км/ч /. Педалът за газта все едно не съществуваше. Оборотите паднаха като при работа на тихи обороти без газ. Отбих в аварийната лента, лампата на Check Endgine загасна почти веднага. Колата вече работеше нормално, като газта отново съществуваше и се форсираше нормално. Потеглих отново - ускори нормално до към 100км/ч, след което лампата присветна пак 2-3 пъти, като при всяко присветване автомобила губеше тяга. Веднага след този момент лампата загасна и колата продължи движението си нормално без никакви забележки. Изминатият пробег в края на деня, беше около 700км. Пресечена месност, магистрали и т.н. със средна скорост около 130км/ч и разход 5,7л на 100км. Check Engine лампата не се обади през това време ! Днес отново имах пробег около 300км без каквито и да е забележки ! Къде би могъл да е проблема и какво бих могъл да направя ? Лошото е, че повече от месец съм доста далеч от мястото в което живея, а това ще рече и от Милен /на когото съм доверил автомобила си/ и затова моля за online съвет, поне докато се прибера към Тракийската равнина ! Редактирано 29 ноември 2010 от Patrikman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 ноември 2010 Сподели Публикувано 29 ноември 2010 Има разни теми в които сме писали за начина на самодиагностика (без компютър)......Първи крак на диагностичната букса се връзва на маса, после се подава на контакт и се броят миганията на лампата Check Engine......Кодовете са двуцифрено число, дългите импулси са десетици, късите са единиците, т.е. едно дълго светене и после три къси е грешка 13. Ако има повече от една грешка се редуват........Като ги прочетеш ги напиши тук и после ще ти дадем съвет.....Аз залагам на грешка 56, а ако трябва да съм по точен май си отива помпата в резервоара. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 30 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2010 (редакция) http://www.vbox7.com/play:4ff1a563 Здравейте колеги, Привет Милен, Направих инструкцийте за самодиагностика на автомобила. Кодът за грешка, който ми излезна е един и е 14 !Прочетох какво означава, но и идея си нямам какво ще рече в действителност. :icon_hmm: P.S. Видеото ще бъде активно до час - просто искат време да се провери .... Редактирано 30 ноември 2010 от Patrikman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 ноември 2010 Сподели Публикувано 30 ноември 2010 14-Датчик за положение на дроселовата клапа. И моя се развали и го сменях, но нямаше подобни проблеми е вярно кофти работеше. Погледни му буксата дали е добре натикана.....и дано да се прибереш без проблем. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 30 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2010 (редакция) Благодаря ти за бързата реакция ! Ще проверя каквото мога - дано да не прецакам нещо друго Да изчистя ли грешката с акумулатора или да я оставя така докато се видим ?Има ли проблем ако я карам така, защото не я усещам да работи не както трябва ? Редактирано 30 ноември 2010 от Patrikman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 ноември 2010 Сподели Публикувано 30 ноември 2010 Не я чисти....има вероятност да останеш без празен ход.....Гадно е на всяко спиране да гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 30 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2010 Добре ! Както кажеш. Благодаря ти от сърце. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado1 Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 Здравяй колега,Виждам, че знаеш доста неща за GDI моторите. Аз тепърва почвам да чета,защото предната GDI-ка беше перфектна и само карах.Би ли ми казал къде се намират диагностичната букса за Check Engine и датчика за полужението на дроселовата клапа.Пътувам на дълги разтояния и мосля че ше ми е полезно. Сподели ако изкаш как се реши твоя проблем.Благодаря ти.Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 8 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2010 Би ли ми казал къде се намират диагностичната букса за Check Engine и датчика за полужението на дроселовата клапа. Сподели ако изкаш как се реши твоя проблем. Привет ! В интерес на истината, след описаната случка, аз не съм имал проблеми с колата ! Най-вероятно /според мойто любителско мнение /, дроселовата клапа е заседнала за момент и после се е оправила, но това дали е така или не, ще каже човекът на когото съм поверил автомобила си - Milen_z. Надявам се другата седмица да има време да провери колата.Колкото до диагностичната букса, то тя се намира до десния ти крак на панела на барчето, на около 40 см височина от пода. Датчикаът за положението на дроселовата клапан е в двигателния отсек. Датчикът е от потенциометричен тип. Поставен е на оста на дроселовата клапа. До колкото зная подава импулси за напрежение, големината на което е пропорционално на ъгъла на отваряне на дроселовата клапа. Но за там си има хора които разбират и знаят какво правят и ти препоръчвам ако имаш проблем да се обърнеш към такъв човек.Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 4 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2011 Сподели ако изкаш как се реши твоя проблем. Проблемът се оказа доста по-сериозен от проблем с дроселовата клапа :( В крайна сметка, дано всичко е останало зад гърба ми и в старата година. Огромно благодаря на Милен за положения труд и професионалното отношение ! Не само професионалист, но и ЧОВЕК с главно Ч !!! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Проблемът се оказа доста по-сериозен от проблем с дроселовата клапа :( В крайна сметка, дано всичко е останало зад гърба ми и в старата година. Огромно благодаря на Милен за положения труд и професионалното отношение ! Не само професионалист, но и ЧОВЕК с главно Ч !!!Прескочил агр. ремък? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Здравейте колеги и аз имам някакъв проблем на моя спейс стар и му направих самодиагностика ,но не мога да прочета правилно грешките ,бихте ли помогнали .Благодаря предварително ! http://www.clip4e.com/publish.php?id=183559&back=publish_clips&np= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Здравейте колеги и аз имам някакъв проблем на моя спейс стар и му направих самодиагностика ,но не мога да прочета правилно грешките ,бихте ли помогнали .Благодаря предварително ! http://www.clip4e.co...blish_clips&np= clip4e.com каза: Трябва да сте регистрирани за да ползвате тази услуга! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Качих клипа и в моя фейсбоок ,надявам се там да може да се види !http://www.facebook.com/video/video.php?v=354759501206117&saved Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 То грешката е ясно каква е , а какъв проблем прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Първо да кажа ,че когато сменях въздушния филтър бях откачил буксата към него и запалих двигателя и видях , че ми свети лампата на двигателя , след тога погледнах и закачих буксата и лампата угасна и колата си вървеше .но след тази случка си мисля ,че когато вдигна на 3500 или 4000 оборота лампата започва да мига и колата губи мощност все едно съм махнал крака от газта.Когато спра ,завъртя ключа да изгася мотора ,лампата не свети когато запаля отново . Но вчера пък ми светна пак лампата ,но на по малки обороти ,когато исках да ускоря . Дали не може да си изчисли правилно въздуха колко да подава или нещо друго става ? Какво да правя благодаря предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 92-ра грешка е интересно нещо......Може и да е дроселовата клапа (но тя обикновенно се разваля и върви заедно с грешка 94). Трябва да се гледа на компютър, но внимавай с избора си на сервиз. В този случай една леко грешна диагноза може да си идеш пеша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Това е резултата от самодиагностиката ,и аз гледах в диагностичната таблица по номера но няма друго. Относно сервиз нямам голям избор в Търново , дано намеря подходящо място . Благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Привет колеги ,заключението на моя проблем маи че е наистина дроселовата клапа. Когато я закачихме на компютъра нямаше грешки .Направих едно кръгче за да накарам лампата да светне (с ускорение до около 4000 обр. мин ) и след това пак я закачихме за да видим дали ще покаже нещо компютъра но пак без грешка , след това угасих мотора , майстора откачи буксата на клапата и като запалихме двигателя си работеше все едно е светнала лампата на двигателя. Можете ли да кажете дали ще има вариант ако се смъкне дросела да се почисти изцяло не само (клапата )и трудно ли се прав, за да работи както трябва или трябва да се сменя с нов дросел ( каква ще е цената му ? Благодаря още веднъж ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 След снимането на клипчето откачан ли е акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Акумулатора не съм го откачал на http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Сменете сервиза, няма как грешката да се изтрие сама......Щом компютъра не я е хванал, значи нестава за тази работа. При това четенето на грешките не е диагностика (то е ясно каква е грешката), трябва в реално време да се видят параметрите и да се направи извод кое се дъни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 На компютъра се виждаха датчиците и как работят ,но не сме гледали какви точно са параметрите . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Колега сменете сервиза....щом този компютър не вижда грешка при светнала лампа, значи по-нататъшната работа с него е немислима....По простата причина, че неможе да се вярва на това което дава, и дали има нещо общо с истината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 13 януари 2012 Сподели Публикувано 13 януари 2012 Здравейте колеги и моят проблем се реши. Отидох на друго място за диагностика, където компютъра прочете 2-ве грешки ; 1-та беше електровентил за дросела и 2- та електронен вентил за дросела и момчето ми ги изтри.След това направихме едно кръгче за да пробваме дали можем да накараме лампата да светне отново и да видим каква грешка , ще покаже пак. Как светна лампата да поясна , например като съм на втора мисля ,че най-добре се забелязва с около 1000 об.мин и настъпя педала да ускоря и стигна 3500 -4000 об. мин .И да се върнем на като беше светнала лампата колата държи 2000 об.мин на място ,без да бутам педала на газта и като я закачихме показа пак 2-та грешка, пак я изтри ,и ми смъкна дебитомера да го продуха с въздушен пистолет ,сложи го отново и пак направих едно кръгче със същите опити от 2-ра предавка ,този път лампата не можа да светне . Явно се е било наслоил много прах във вътрещноста на дебитомера и при нужда на повече въздух пречи да датчика да изчисли точното количество въздух и светва чека. Дано това е бил проблема и да си карам колата безаварийно ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.