Премини към съдържание

2011 Outlander - Търся съвет.


Препоръчано мнение

Здрасти на всички от форума!

Това ми е първия пост, но ако нещата със избраната ми кола потъргнат добре, надявам се че няма да ми е последния! Сравнително нов шофьор съм та не съм спец по много работи.

 

По редица сложни и дълги причини, съм се насочил към новия Outlander-а от 2011 като автомобил. Става въпрос за >този< , дизела със 177к.с. който е.

Смятам да го взимам чисто нов, тъй като втора ръка или няма или няма някоя друга екстра която аз пък искам.

Ще се кара най-вече из Скандинавия.

 

Та, първия ми въпрос е - От къде да го взема? От Германия или от България?(или пък която друга странна държава ми дадете за пример).

Знам от механици че колите за България по принцип са със по-нискокачествени части от тези за западно-европейския пазар, но не знам как стои това със колите на митсубиши. Знам само че наскоро завода им за европейски коли е преместен в Холандия, в този който е произвеждал Colt-овете, та не знам как това се отразява на производството.

 

Второ, имайки предвид ниската цена и класът и особено теглото на автомобила не очаквам нищо повече от една тенекиена консерва със доста електронни екстри(не се обиждайте митсубиши-собственици!). А и съм се возил доста на почти идентичната Пежо 4007 та имам някой наблюдения.

Но все пак, струва ли си автомобила? Някой да знае как стои въпросът със наджежност, повреди, нужда от подръжка и съответно очаквани разходи по нея? Или само ще си хвърля парите на вятъра и ще изхарча повече пари по подръжка и ремонти от колкото по каране?

Имайте предвид че нито ще я мъча нито напъвам. Ще се кара спокойно и умерено, и най-екстремното на което ще бъде подлагана е просто малко студ и сняг/лед.

 

И трето, има ли някои собственици на по-нов модел от серията, примерно от 2007 и нагоре, които да могат да споделят впечатления за автомобила? :)

 

 

Мерси предварително!

Редактирано от Xionor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

България е огромен пазар, по тази причина всички производители слагат нискокачествени части, и така реализират огромни печалби от икономии.

За Скандинавия тази кола не става, там вятъра е силен а тя е висока.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

България е огромен пазар, по тази причина всички производители слагат нискокачествени части, и така реализират огромни печалби от икономии.

За Скандинавия тази кола не става, там вятъра е силен а тя е висока.

 

Живял съм там години наред и поне в моя район не е ветровито хич. А и че е студено също е мит. В българия зимата е по-студена от колкото там.

 

 

А за частите - до колкото знам частите на Outlander-а се купуват от Япония и се докарват до Европа, където се сглобяват в Холандия. Едеята за това уж беше по-бързо реагиране на клиентски поръчки. Та не би ли трябвало частите да са същите за целия континент?

И за мотора четох уж че специално този 177к.с. е японски и няма нищо общо с френските.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi произведено за България е абсолютно еднакво с моделите произведени за цяла Европа. Ние сме прекалено малък пазар за да се занимава някой да прави поевтиняване на модел произведен специално за нас. Опциите произведени за Скандинавските страни обикновенно имат дневни светлини, подгрев на горивото (при дизелите), печка и акумулатор с по-голям капацитет или два два акумулатора (например при Pajero). Всичко останало са митове и легенди, просто експлоатацията на автомобил в България по нашите пътища и с нашите горива води до много по-бърза амортизация и от там хората си мислят че тези произведени за Германия са с други части и т.н.

 

Не знам как прецени, че България е огромен пазар, като ние годишно от всички марки имаме продадени автомобили колкото в един средно голям град от Европейските държави (Германия, Франция, Испания, Австрия и т.н - развити Европейски държави).

 

просто го бъзикам , това е нечовешко запитване :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички от форума!

Това ми е първия пост, но ако нещата със избраната ми кола потъргнат добре, н

Та, първия ми въпрос е - От къде да го взема? От Германия или от България?...

 

 

Колега аз има но моя е 2,2 156 коня стария мотор(на Пежо) 09.2009 година с всички екстри плюс навигация , нямам никакви грижи за една година близо 20000 км , колата е добра на мен ме устроива , за тези км нищо не е мръднало според мен ще ти върши работа за условията които описваш , моята е събирана в Япония ако е от значение, за сюв върви доста добре и се държи добре на пътя разхода е перфектен при мен 8,3 комбинирано успех и да се похвалиш с покупката :)

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

просто го бъзикам , това е нечовешко запитване :icon_crying:

 

Не казвам че колите за България са уникални нито пък че сме голям пазар. Но цяла Източна Европа - това вече е голям пазар а ние се водим част от него. А за него като цяло колите са по-нискокачествени а не само за нас :) От механици поне, специално за Ауди, VW, Skoda, знам че наистина колите за Източна Европа са други, та затова реших да попитам.

 

Колега аз има но моя е 2,2 156 коня стария мотор(на Пежо) 09.2009 година с всички екстри плюс навигация , нямам никакви грижи за една година близо 20000 км , колата е добра на мен ме устроива , за тези км нищо не е мръднало според мен ще ти върши работа за условията които описваш , моята е събирана в Япония ако е от значение, за сюв върви доста добре и се държи добре на пътя разхода е перфектен при мен 8,3 комбинирано успех и да се похвалиш с покупката :)

 

Мерси! Надявам се само и моят Европейско-събраният да е толкова добър.

Редактирано от Xionor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че колите за България са уникални нито пък че сме голям пазар. Но цяла Източна Европа - това вече е голям пазар а ние се водим част от него. А за него като цяло колите са по-нискокачествени а не само за нас :) От механици поне, специално за Ауди, VW, Skoda, знам че наистина колите за Източна Европа са други, та затова реших да попитам.

 

 

 

Мерси! Надявам се само и моят Европейско-събраният да е толкова добър.

 

Здравей, аз много се колебая между АСХ и новият Оутлендер 2,2 177коня. Асх ми се стори муден и няма много място на задната седалка,а и това постоянно гасене на двигателя ми се стори много странно, може би трябва да му свикне човек. Кажи каква промоция ти предложиха от балкан стар за новият модел или дали някой знае ако се очакват някакви коледни намаления. Споменаха че от първи Януари вдигат цените 7%-11%, но неискат да кажат нищо за коледни промоции.

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз много се колебая между АСХ и новият Оутлендер 2,2 177коня. Асх ми се стори муден и няма много място на задната седалка,а и това постоянно гасене на двигателя ми се стори много странно, може би трябва да му свикне човек. Кажи каква промоция ти предложиха от балкан стар за новият модел или дали някой знае ако се очакват някакви коледни намаления. Споменаха че от първи Януари вдигат цените 7%-11%, но неискат да кажат нищо за коледни промоции.

Мерси

Че то гасенето на двигателя се изключва като опция..... Щом те дразни - изключи си го и си свиркай...

Иначе и двата автомобила са сходни като оборудване, вече зависи от нуждите... и банковата сметка... Моите нужди биха били пре-задоволени от едно АСХ......

За промоции не знам,но Светльо беше писал, че цената на йената се вдига, което ще доведе до повишаване на цените на японските автомобили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз много се колебая между АСХ и новият Оутлендер 2,2 177коня. Асх ми се стори муден и няма много място на задната седалка,а и това постоянно гасене на двигателя ми се стори много странно, може би трябва да му свикне човек. Кажи каква промоция ти предложиха от балкан стар за новият модел или дали някой знае ако се очакват някакви коледни намаления. Споменаха че от първи Януари вдигат цените 7%-11%, но неискат да кажат нищо за коледни промоции.

Мерси

 

За промоции ще питам но ме съмнява. Онзи ден като бях там и след много търсене се оказа че от Outlander 177коня, най-високия модел с пълни ексри, имаше точно 1 бройка в -цяла- България останала. И ест си я запазих :D И ще е така до следващата заявка поне Май месец ми казаха.

За по-слабите модели от 150к и по-малко екстри може да има промоция, но за 177 ме съмнява - все пак това е най-високия модел.

Иначе и на мен ми казаха за качването на цените, но не с 7-11% а с 2%-3%

 

Аз съм за Outlander най-вече защото го взимам на фирмата със данъчен кредит, не за друго.

Но все пак онзи ден бях в автокъщата , и Outlander-а наистина е много просторен. На задните седалки има МНОГО място, като може и да се бутат още назад и дори да накланящ облегалките йм.

Отпред също е просторно. Аз съм 180см и тренирам и за това съм малко по-едър. Вианги трудно съм се събиралв автомобили и ми е било много тясно и неудобно. Кормуването ми в едно Голфче беше пълен АД. Чувствах се като в кибритена кутия. Outlander-а е първата кола на която съм се качил където точно ми пасна по размери :)

Другото че и багажника си е багажник, много по-голям от на АСХ-то, а и може да се сгъват задните седалки и се отваря още място. Също едно много яко нещо - задния bumper може "пада" хоризонтално и така по-лесно да качваш по-тежки и обемисти предмети.

 

Абе, хубава кола отвсякъде!

Редактирано от Xionor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...