Премини към съдържание

Проблем с бушона на газовия инжекцион


bonevsy

Препоръчано мнение

Откакто сложих ГИ на Спейс Стар-а започна да гори постоянно бушона, който е на кабела за постоянен + към компа на уредбата.Гори когато си поиска ,но само при подаване на контакт.Някой път не гори с седмици ,друг път по бушона на ден.Всички кабели на ГИ са вързани както трябва и според инструкцията за монтаж.Проверено е няколко пъти.Накрая се принудих да сменя местото на на единия постоянен + ,който по схема се връзва на комтактния ключ,и да го преместя на друго место където пак има постояннен + при подаване на контакт(в случая на един кабел на таблото ).Пак същия резултат.Гори си бушончето когато си поска.

Имал ли е някой идея от какво е ?

ГИ е Бардолини.2 коли съм имал с такава,и много приятели около мен са с същата,такъв проблем не е имало!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Където и да го местиш пак ще си гори, проблема явно е в първоначалната консумация на самото управление на газовото щом твърдиш че всички кабели са ОК. Ако някоя от колите ти с такова газово е наблизо може да им размениш управленията за проба. Другото - пробвай с един 15А дали няма да е решение на проблема, може би пиковия ток в момента на включване е около 10А...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Където и да го местиш пак ще си гори, проблема явно е в първоначалната консумация на самото управление на газовото щом твърдиш че всички кабели са ОК. Ако някоя от колите ти с такова газово е наблизо може да им размениш управленията за проба. Другото - пробвай с един 15А дали няма да е решение на проблема, може би пиковия ток в момента на включване е около 10А...

Пробвах с 15 А бушон и пак изгоря.Сменихме с нов компютъра на ГИ и пак същата история.Просто всички варианти съм пробвал които ми идват на ум.Сега си мисля че проблема ми идва от акумолатора.Просто вече друго не знам какво може да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Него вини последен просто няма как да гори от него бушона. Наистина странна работа, щом ЕКУ-то отпада огледай тогава внимателно кабелите - тези към газовите инжектори и каквото друго се храни през този плюс. Явно нещо окъсява и то след ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Него вини последен просто няма как да гори от него бушона. Наистина странна работа, щом ЕКУ-то отпада огледай тогава внимателно кабелите - тези към газовите инжектори и каквото друго се храни през този плюс. Явно нещо окъсява и то след ЕКУ-то.

Този + захранва директно компа на ГИ.Според мен понякога се получава по-голяма консумация и тогава гори бушона.Мислех си да не е от слаба маса но това отпадна защото бушона гори винаги при подаване на контакт с контактния ключ.А тогава колата си пали стандартно на бензин,газовата система изобщо не работи.

Ако окъсява нещо след ЕКУ-то ,то няма ли да гори то ,а не бушона?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , защо не закачиш един ампермер последователно на този предпазител и да си следиш какъв е тока .

Да разбереш кога го прави и колко ампера ориентировъчно .

Ако тока става доста по -голям от 15 А , явно късо , ама ако е примерно 17-18 , тогава друга е причината .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да се види на амперметъра защото е в порядък по инертен от времето за изгаряне на предпазителя, както писах явно изгаря при преходен процес в момента на захранване на системата.

Работата е доста странна ама да попитам нещо - когато пробва с друго ЕКУ сменя ли ключа с индикаторите или не? Ако не си го сменял пробвай с друг да видим дали няма да изскочи от там зека :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да се види на амперметъра защото е в порядък по инертен от времето за изгаряне на предпазителя, както писах явно изгаря при преходен процес в момента на захранване на системата.

Работата е доста странна ама да попитам нещо - когато пробва с друго ЕКУ сменя ли ключа с индикаторите или не? Ако не си го сменял пробвай с друг да видим дали няма да изскочи от там зека :)

Да,закачахме уред на мястото на бушона да видим каква консумация дава при стартиране на двигателя и само при подаване на контакт.Но както казах в началото ,проблема се появява когато си иска.Не мога да знам кога ще стане точно за да съм включил точно тогава уреда.

Питах сервизи които се занимават ежедневно с монтажи и ми казаха че са имали случаи на проблем с ключа за превключване от газ на бензин ,но той направо изгарял и се налагало смяната му.А в моя случай като сменя бушона всичко си работи перфектно до изгарянето и на следващия.

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем на старата кола. Оказа се, че е клапана който се намира преди изпарителя. Не този, който е при бутилката, а този който е отпред и в него има филтър.... Бобинката му укъсяваше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем на старата кола. Оказа се, че е клапана който се намира преди изпарителя. Не този, който е при бутилката, а този който е отпред и в него има филтър.... Бобинката му укъсяваше.

За кой точно клапан става въпрос?Има един клапан който е на самия изпарител.Там ли да търся или другаде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...