bonevsy Публикувано 12 ноември 2010 Сподели Публикувано 12 ноември 2010 Откакто сложих ГИ на Спейс Стар-а започна да гори постоянно бушона, който е на кабела за постоянен + към компа на уредбата.Гори когато си поиска ,но само при подаване на контакт.Някой път не гори с седмици ,друг път по бушона на ден.Всички кабели на ГИ са вързани както трябва и според инструкцията за монтаж.Проверено е няколко пъти.Накрая се принудих да сменя местото на на единия постоянен + ,който по схема се връзва на комтактния ключ,и да го преместя на друго место където пак има постояннен + при подаване на контакт(в случая на един кабел на таблото ).Пак същия резултат.Гори си бушончето когато си поска.Имал ли е някой идея от какво е ?ГИ е Бардолини.2 коли съм имал с такава,и много приятели около мен са с същата,такъв проблем не е имало! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 ноември 2010 Сподели Публикувано 13 ноември 2010 Където и да го местиш пак ще си гори, проблема явно е в първоначалната консумация на самото управление на газовото щом твърдиш че всички кабели са ОК. Ако някоя от колите ти с такова газово е наблизо може да им размениш управленията за проба. Другото - пробвай с един 15А дали няма да е решение на проблема, може би пиковия ток в момента на включване е около 10А... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 13 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2010 Където и да го местиш пак ще си гори, проблема явно е в първоначалната консумация на самото управление на газовото щом твърдиш че всички кабели са ОК. Ако някоя от колите ти с такова газово е наблизо може да им размениш управленията за проба. Другото - пробвай с един 15А дали няма да е решение на проблема, може би пиковия ток в момента на включване е около 10А...Пробвах с 15 А бушон и пак изгоря.Сменихме с нов компютъра на ГИ и пак същата история.Просто всички варианти съм пробвал които ми идват на ум.Сега си мисля че проблема ми идва от акумолатора.Просто вече друго не знам какво може да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 ноември 2010 Сподели Публикувано 14 ноември 2010 Него вини последен просто няма как да гори от него бушона. Наистина странна работа, щом ЕКУ-то отпада огледай тогава внимателно кабелите - тези към газовите инжектори и каквото друго се храни през този плюс. Явно нещо окъсява и то след ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 14 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2010 Него вини последен просто няма как да гори от него бушона. Наистина странна работа, щом ЕКУ-то отпада огледай тогава внимателно кабелите - тези към газовите инжектори и каквото друго се храни през този плюс. Явно нещо окъсява и то след ЕКУ-то.Този + захранва директно компа на ГИ.Според мен понякога се получава по-голяма консумация и тогава гори бушона.Мислех си да не е от слаба маса но това отпадна защото бушона гори винаги при подаване на контакт с контактния ключ.А тогава колата си пали стандартно на бензин,газовата система изобщо не работи.Ако окъсява нещо след ЕКУ-то ,то няма ли да гори то ,а не бушона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 14 ноември 2010 Сподели Публикувано 14 ноември 2010 Добре де , защо не закачиш един ампермер последователно на този предпазител и да си следиш какъв е тока .Да разбереш кога го прави и колко ампера ориентировъчно .Ако тока става доста по -голям от 15 А , явно късо , ама ако е примерно 17-18 , тогава друга е причината . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 Нищо няма да се види на амперметъра защото е в порядък по инертен от времето за изгаряне на предпазителя, както писах явно изгаря при преходен процес в момента на захранване на системата. Работата е доста странна ама да попитам нещо - когато пробва с друго ЕКУ сменя ли ключа с индикаторите или не? Ако не си го сменял пробвай с друг да видим дали няма да изскочи от там зека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 15 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2010 (редакция) Нищо няма да се види на амперметъра защото е в порядък по инертен от времето за изгаряне на предпазителя, както писах явно изгаря при преходен процес в момента на захранване на системата. Работата е доста странна ама да попитам нещо - когато пробва с друго ЕКУ сменя ли ключа с индикаторите или не? Ако не си го сменял пробвай с друг да видим дали няма да изскочи от там зека Да,закачахме уред на мястото на бушона да видим каква консумация дава при стартиране на двигателя и само при подаване на контакт.Но както казах в началото ,проблема се появява когато си иска.Не мога да знам кога ще стане точно за да съм включил точно тогава уреда.Питах сервизи които се занимават ежедневно с монтажи и ми казаха че са имали случаи на проблем с ключа за превключване от газ на бензин ,но той направо изгарял и се налагало смяната му.А в моя случай като сменя бушона всичко си работи перфектно до изгарянето и на следващия. Редактирано 15 ноември 2010 от bonevsy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 16 ноември 2010 Сподели Публикувано 16 ноември 2010 Аз имах подобен проблем на старата кола. Оказа се, че е клапана който се намира преди изпарителя. Не този, който е при бутилката, а този който е отпред и в него има филтър.... Бобинката му укъсяваше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 18 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Аз имах подобен проблем на старата кола. Оказа се, че е клапана който се намира преди изпарителя. Не този, който е при бутилката, а този който е отпред и в него има филтър.... Бобинката му укъсяваше.За кой точно клапан става въпрос?Има един клапан който е на самия изпарител.Там ли да търся или другаде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.