Mitsubishi Публикувано 7 юни 2006 Сподели Публикувано 7 юни 2006 Колеги, някой знае ли как се сменя скъсан болт на предно колело на Паджеро? Направен е със шлици, които влизат в главината, предполагам, че е пресован. Как бих могъл да извадя скъсания болт и да сложа нов? Не ми се ходи на "майстор", защото си мисля, че ще я запукат с големия чук, аз на мен не ми харесва този начин на работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2006 Сподели Публикувано 8 юни 2006 Колеги, някой знае ли как се сменя скъсан болт на предно колело на Паджеро? Направен е със шлици, които влизат в главината, предполагам, че е пресован. Как бих могъл да извадя скъсания болт и да сложа нов? Не ми се ходи на "майстор", защото си мисля, че ще я запукат с големия чук, аз на мен не ми харесва този начин на работа.Работата е малко по сериозна, защото трябва да свалиш............главината, а тя пък се сваля като свалиш шенкела.......много неприятна работа е...........всъщност това е Паджеро,не се сещам там как беше , но имай го напредвид че лесно няма ................ :icon_blush: болта не е пресован , а е на шлици, просто се избива и се слага нов, но за да го сложиш ,ако има място без да вадиш главината ще си щастлив, но ако не може.....лошо............. :icon_blush: и все пак не кой знае какво , но сега за да смениш един болт , ще отидят 2-3 часа, понякога и повече.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2006 Работата е малко по сериозна, защото трябва да свалиш............главината, а тя пък се сваля като свалиш шенкела.......много неприятна работа е...........всъщност това е Паджеро,не се сещам там как беше , но имай го напредвид че лесно няма ................ :icon_blush: болта не е пресован , а е на шлици, просто се избива и се слага нов, но за да го сложиш ,ако има място без да вадиш главината ще си щастлив, но ако не може.....лошо............. :icon_blush: и все пак не кой знае какво , но сега за да смениш един болт , ще отидят 2-3 часа, понякога и повече.......... :icon_blush: Така като гледам, има място да излезе болта без да се вади главината, само да мога да го измъкна от шлиците, щото ми се струва, че тези шлици няма да се предадат лесно. Мисля си за вариант със изстудяване на болта или със загряване на главината - дали ще стане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 8 юни 2006 Сподели Публикувано 8 юни 2006 Не съм го правил на паджерото, но по принцип се прави така - с малка горелка загряваш локално болта и след това рязко го охлаждаш. И пак опираш до големия чук, от който те е страх :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2006 Сподели Публикувано 8 юни 2006 Така като гледам, има място да излезе болта без да се вади главината, само да мога да го измъкна от шлиците, щото ми се струва, че тези шлици няма да се предадат лесно. Мисля си за вариант със изстудяване на болта или със загряване на главината - дали ще стане?Не ,не се опитвай да го нагряваш, още повече когато е на шенкела, тъй като има опасност да стопиш сепаратора на лагера на главината................не е проблем да се избие, усилието не е кой знае колко голямо, самата шпилка в задния си край е на шлици,така че да се законтри за главината ,така всъщност се държи щпилката да не се върти ,когато завиваш/развиваш гайките на гумата ........това е предвидено да се демонтира в случай като твоя, така че усилието не е толкова голямо че да го грееш с оксижена,ще стане по голяма беля така.............По добре е с чук ,голям ( е, умерено голям де :D ....около 2 кг. ,не да е 10 - 20 кг )и го избиваш............ :D ако не можеш до срещата ,ще го избием там............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2006 Не ,не се опитвай да го нагряваш, още повече когато е на шенкела, тъй като има опасност да стопиш сепаратора на лагера на главината................не е проблем да се избие, усилието не е кой знае колко голямо, самата шпилка в задния си край е на шлици,така че да се законтри за главината ,така всъщност се държи щпилката да не се върти ,когато завиваш/развиваш гайките на гумата ........това е предвидено да се демонтира в случай като твоя, така че усилието не е толкова голямо че да го грееш с оксижена,ще стане по голяма беля така.............По добре е с чук ,голям ( е, умерено голям де :D ....около 2 кг. ,не да е 10 - 20 кг )и го избиваш............ :D ако не можеш до срещата ,ще го избием там............ :D Ами джипа и така си върви, те 6 болта държат джантата, та и два да ги няма, не е проблем. Между другото взел съм си от Ратола 2 болта, да си имам един резервен :D Аз имам идея да изстудя болта със спрей за замразяване, надявам се да се свие и да излезе по-лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.