j0r3t0 Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Здравейте, дано не повтарям темата, но не намерих подобна. Много съм си харесал едно ЕВО 8 2005 година, но е с десен волан. Въпроса ми е дали има някой запознат с обръщането? Имам възможност да взема табло, кормилна рейка и тн от ЕВО 8 2003та година. Въпроса е дали това ево 2005та година има заготовка за ляв волан и дали въобще е възможно да го обърна ако си набавя частите? благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 октомври 2010 Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Свържи се с http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405Сериозен опит в обръщането на волани, няколко галанта, включително ВР4... Той е човекът Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Имам възможност да взема табло, кормилна рейка и тн от ЕВО 8 2003та година. Въпроса е дали това ево 2005та година има заготовка за ляв волан и дали въобще е възможно да го обърна ако си набавя частите? благодаря предварително Всяка една кола, която я има във вариант и с ляв и с десен волан, се обръща безпроблемно колега..Само че освен табло и рейка, трябват още доста много части, за да стане така колата, че после и ти да се чудиш, дали изобщо е била някога с десен волан..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 (редакция) Извинявам се за намесата в темата , но ме вълнува същия въпрос , но за ЕВО 4 .Може ли да споделите горе долу какви части ще трябват , за да добия представа за филма в който ще се вкарам ако реша да взема такова чудо Основните ги казахте , табло , рейка , удължаване на окабеляването , системата за парното ( тръби , радиаторчета .... ) .Имам в предвид основните части , а такива като - управление на стъклата , фарове , чистачки , и подобни те са ясни . Какво още пропускам ? Редактирано 16 октомври 2010 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j0r3t0 Публикувано 16 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Благодаря за информацията. Писах лично на mario64, чакам отговор и дано да може да свършим нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 октомври 2010 Сподели Публикувано 18 октомври 2010 Благодаря за информацията. Писах лично на mario64, чакам отговор и дано да може да свършим нещо Марин (Mario64) е пич и ще ти свърши работата, при това на нормална цена. Той ми обърна волана на моята VR-4 и съм безкрайно доволен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j0r3t0 Публикувано 18 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2010 (редакция) Кколега, а дали ще е проблем някой да сподели как става регистрацията в кат преди и след обръщането на волана? Защото на мен ми казаха, че като внесеш колата трябва да я регистрираш първо с десен волан и след като я обърнеш да се ходи пак на техно-тест и да се пререгистрира... И за някакви лицензи от мицубиши също стана дума... Има ли нещо такова? Благодаря предварително Редактирано 18 октомври 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.