Премини към съдържание

Въпрос за обръщане от десен волан в ляв волан на ЕВО 8


j0r3t0

Препоръчано мнение

Здравейте, дано не повтарям темата, но не намерих подобна. Много съм си харесал едно ЕВО 8 2005 година, но е с десен волан. Въпроса ми е дали има някой запознат с обръщането? Имам възможност да взема табло, кормилна рейка и тн от ЕВО 8 2003та година. Въпроса е дали това ево 2005та година има заготовка за ляв волан и дали въобще е възможно да го обърна ако си набавя частите? благодаря предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405

Сериозен опит в обръщането на волани, няколко галанта, включително ВР4... Той е човекът

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам възможност да взема табло, кормилна рейка и тн от ЕВО 8 2003та година. Въпроса е дали това ево 2005та година има заготовка за ляв волан и дали въобще е възможно да го обърна ако си набавя частите? благодаря предварително :)

Всяка една кола, която я има във вариант и с ляв и с десен волан, се обръща безпроблемно колега..

Само че освен табло и рейка, трябват още доста много части, за да стане така колата, че после и ти да се чудиш, дали изобщо е била някога с десен волан..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за намесата в темата , но ме вълнува същия въпрос , но за ЕВО 4 .

Може ли да споделите горе долу какви части ще трябват , за да добия представа за филма в който ще се вкарам ако реша да взема такова чудо :)

Основните ги казахте , табло , рейка , удължаване на окабеляването , системата за парното ( тръби , радиаторчета .... ) .

Имам в предвид основните части , а такива като - управление на стъклата , фарове , чистачки , и подобни те са ясни .

 

Какво още пропускам ?

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Писах лично на mario64, чакам отговор и дано да може да свършим нещо :)

Марин (Mario64) е пич и ще ти свърши работата, при това на нормална цена. Той ми обърна волана на моята VR-4 и съм безкрайно доволен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кколега, а дали ще е проблем някой да сподели как става регистрацията в кат преди и след обръщането на волана? Защото на мен ми казаха, че като внесеш колата трябва да я регистрираш първо с десен волан и след като я обърнеш да се ходи пак на техно-тест и да се пререгистрира... И за някакви лицензи от мицубиши също стана дума... Има ли нещо такова? Благодаря предварително

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...