Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Решил съм да си купувам Паджеро, тъй като чувам все добри отзиви за марката и модела, но незнам какво точно да търся. Ще бъда благодарен ако споделите впечатленията си. Ориентирал съм се към дизеловите агрегати, но не защото съм привърженик на дизела, а главно заради по-малкия разход. Живея в планински регион и ми се иска да го използвам за оффроуд, стандартните екстри си вървят, но това Супер Селект дори не знам какво е, бих искал малко разяснения относно блокажите и тези електрически амортисьори и дали са налични при "Къса база"

 

Благодаря предварително!

Редактирано от BeeFeaTeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поздравления за правилния избор! За да получиш адекватен отговор е желателно да уточниш коя година е Паджерото, което искаш да купиш или поне в какъв ценови диапазон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами годината ще е някъде в периода 93-96, а цената до към 4000 лева, но ще бъде с десен волан.

Моя съвет е да търсиш Паджеро с 2.8TDI двигател и с ръчни скорости.

Все пак не очаквай да намериш джип без проблеми за тази цена. А с десния волан е силно препоръчително да го караш само офроуд защото на пътя си опасен не само за себе си, но и за другите участници в движението.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега .

 

По принцип дизеловият 2.8 и бензиновият 3.5 имат фабричен боди лифт , което спомага да се монтират гуми 31 - ци без проблем . Иначе наистина 3.5 мотора подхарчва повечко и изхода е единствено газовият инжекцион . Обикновенната газова не е решение а по скоро проблем .

 

Ако има на таблото копче R/D lock то има и заден блокаж . За преден блокаж не съм сигурен , че са монтирани заводски . Супер селекта мисля , че е вграждан фабрично в посочените от вас години . Но имаите едно на ум , може колата да е по стар модел а да я представят за по нов . Ако е с супер селект то трябв да го пише или на таблото или на лоста .

 

Относно електрическите амортесьори моят съвет е да стойте по далеч . Вероятноста да са испуснали (или да испусна в скоро време) е доста голяма ,

нали все пак са на повече от 15 години . Проблемът е , че замяната им с нови излиза доста скъпо . Между 250 и 400 лева за брои в зависимост от това къде ги търсите . И все пак местата където ги предлагат се броят на пръсти .

 

 

Поздрави .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За изпреварване не съм си и помислял се пак е голяма машина и четох, че до голяма степен тромава. Както казах вече живея в такъв регион, че зимата е немислимо да си отида до село с колата, с която излизам със зор от вкъщи, а камоли на места където не е стъпал снегорин с години ( така да се каже, местните са като африканци, защото и те и африканците не са виждали снегорин :D :D :D )

 

Разликата в разхода драстична ли е, и кой двигател е по-добър за обслужване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към колегата, защото и мен ме интересува точно този модел! Също така ако може да споделите и евентуално някъкви ориентировъчни цени за подръжка(окачване, масло, ремъци, ролки и др.)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз карам 3.5 и мога да кажа за него ( неможах да разбера дали от него се интересувате колеги )

Като разход не мога да кажа обективно понеже го караме повече на газ . За съжаление газовата ми е много смотана и разходът е убиствен . Говорил съм с хора каращи същит джип при монтиран газов имжекцион и като разход казват , че им идва към 13 - 15 на сто .

 

Около 900 - 1000 лв. излиза смяната на всички ремъци , ролки , оптегач и работа . Като всички части били оригинални Япоски .

Смяна на масла 270 лв. . Това включва всичките масла : двигател , скорости , раздатка , диференциали .

Амортесьори обикновени са между 80 и 120 лв . Зависи каква марка и от къде се купуват .

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени?

Редактирано от Barret
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени?

Окачването е много здраво, моето Паджеро влезе в десетата си година и още не ми е дало дефект, но ако ще купуваш 15 и нагоре годишен джип, не бива да се учудваш, ако ти се наложи да ремонтираш това-онова.

Аз карам с 16-цолови гуми Йокохама (Made in Japan), цената е 300 лв за брой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени?

 

Ами колега честно да ти кажа приятелката ми го кара от 4 - 5 години . За това време като исключим смяната на феродов диск на съединителя ( по принуда ) не е правила нищо по него . Като не споменаваме масло и накладки . Сега след толкова каране още нищо по окачването не се е обадило , но с сигурност има просто не е гледано .

 

Сега ще взимаме BFGoodrich All terrain за зимата а пък лятото догодина мислим да вземем BFGoodrich Mud tarrain каро размер 31/10,5/15 . Ориентираме се по към офроуда сега сме с обикновени гуми за асвалт и в гората са пълна скръб . Цените варират между 220 и 260 лв.

Редактирано от iansto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравейте колега .

 

По принцип дизеловият 2.8 и бензиновият 3.5 имат фабричен боди лифт , което спомага да се монтират гуми 31 - ци без проблем . Иначе наистина 3.5 мотора подхарчва повечко и изхода е единствено газовият инжекцион . Обикновенната газова не е решение а по скоро проблем .

 

Ако има на таблото копче R/D lock то има и заден блокаж . За преден блокаж не съм сигурен , че са монтирани заводски . Супер селекта мисля , че е вграждан фабрично в посочените от вас години . Но имаите едно на ум , може колата да е по стар модел а да я представят за по нов . Ако е с супер селект то трябв да го пише или на таблото или на лоста .

 

Относно електрическите амортесьори моят съвет е да стойте по далеч . Вероятноста да са испуснали (или да испусна в скоро време) е доста голяма ,

нали все пак са на повече от 15 години . Проблемът е , че замяната им с нови излиза доста скъпо . Между 250 и 400 лева за брои в зависимост от това къде ги търсите . И все пак местата където ги предлагат се броят на пръсти .

 

 

Поздрави .

Какво означава додхарчва повече ако 2.8 тди гори 20 градско? Дори и 25 газ градско да харчи, в което се съмнявам, пак е по евтино....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз карам 3.5 и мога да кажа за него ( неможах да разбера дали от него се интересувате колеги )

Като разход не мога да кажа обективно понеже го караме повече на газ . За съжаление газовата ми е много смотана и разходът е убиствен . Говорил съм с хора каращи същит джип при монтиран газов имжекцион и като разход казват , че им идва към 13 - 15 на сто .

 

Около 900 - 1000 лв. излиза смяната на всички ремъци , ролки , оптегач и работа . Като всички части били оригинални Япоски .

Смяна на масла 270 лв. . Това включва всичките масла : двигател , скорости , раздатка , диференциали .

Амортесьори обикновени са между 80 и 120 лв . Зависи каква марка и от къде се купуват .

 

поздрави

Колко ти гори бензин градско и извън? КОлко ти гори газ градско и извън? Коя година е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега честно да ти кажа приятелката ми го кара от 4 - 5 години . За това време като исключим смяната на феродов диск на съединителя ( по принуда ) не е правила нищо по него . Като не споменаваме масло и накладки . Сега след толкова каране още нищо по окачването не се е обадило , но с сигурност има просто не е гледано .

 

Сега ще взимаме BFGoodrich All terrain за зимата а пък лятото догодина мислим да вземем BFGoodrich Mud tarrain каро размер 31/10,5/15 . Ориентираме се по към офроуда сега сме с обикновени гуми за асвалт и в гората са пълна скръб . Цените варират между 220 и 260 лв.

3.5 В6 мотора дълга база с АГУ ГИ БРЦ ми дава около 15-16 градско и 10 извънградско по м/уселищни пътища т.е. до 100 км./ч., ако обаче я искараш на магистралата и я юрнеш с 120-140 км./ч. си дава 15 -дори и 17 /100 км. газ,ако я ръчкаш по планински пътища кал, сняг и т.н. с 4Н - 12 .............ако е караш по баири на 4LCc с заключени допълнителни хъбове ..........може и до 20-25 на 100........всичо зависи .........Гумите ми са Гуудрич предни и задни Геолендър ( че са по стари )...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Моето е 3,5 бензин. Сложил съм му гуми 32-ки. Малко съм натегнал торсионите. Извънградско ми гори 13-14 л/100 км, а по време на състезание 60 л/100 км. Но и общото тегло е по-голямо, заради допълнителното оборудване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...