Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Решил съм да си купувам Паджеро, тъй като чувам все добри отзиви за марката и модела, но незнам какво точно да търся. Ще бъда благодарен ако споделите впечатленията си. Ориентирал съм се към дизеловите агрегати, но не защото съм привърженик на дизела, а главно заради по-малкия разход. Живея в планински регион и ми се иска да го използвам за оффроуд, стандартните екстри си вървят, но това Супер Селект дори не знам какво е, бих искал малко разяснения относно блокажите и тези електрически амортисьори и дали са налични при "Къса база"

 

Благодаря предварително!

Редактирано от BeeFeaTeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поздравления за правилния избор! За да получиш адекватен отговор е желателно да уточниш коя година е Паджерото, което искаш да купиш или поне в какъв ценови диапазон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами годината ще е някъде в периода 93-96, а цената до към 4000 лева, но ще бъде с десен волан.

Моя съвет е да търсиш Паджеро с 2.8TDI двигател и с ръчни скорости.

Все пак не очаквай да намериш джип без проблеми за тази цена. А с десния волан е силно препоръчително да го караш само офроуд защото на пътя си опасен не само за себе си, но и за другите участници в движението.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега .

 

По принцип дизеловият 2.8 и бензиновият 3.5 имат фабричен боди лифт , което спомага да се монтират гуми 31 - ци без проблем . Иначе наистина 3.5 мотора подхарчва повечко и изхода е единствено газовият инжекцион . Обикновенната газова не е решение а по скоро проблем .

 

Ако има на таблото копче R/D lock то има и заден блокаж . За преден блокаж не съм сигурен , че са монтирани заводски . Супер селекта мисля , че е вграждан фабрично в посочените от вас години . Но имаите едно на ум , може колата да е по стар модел а да я представят за по нов . Ако е с супер селект то трябв да го пише или на таблото или на лоста .

 

Относно електрическите амортесьори моят съвет е да стойте по далеч . Вероятноста да са испуснали (или да испусна в скоро време) е доста голяма ,

нали все пак са на повече от 15 години . Проблемът е , че замяната им с нови излиза доста скъпо . Между 250 и 400 лева за брои в зависимост от това къде ги търсите . И все пак местата където ги предлагат се броят на пръсти .

 

 

Поздрави .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За изпреварване не съм си и помислял се пак е голяма машина и четох, че до голяма степен тромава. Както казах вече живея в такъв регион, че зимата е немислимо да си отида до село с колата, с която излизам със зор от вкъщи, а камоли на места където не е стъпал снегорин с години ( така да се каже, местните са като африканци, защото и те и африканците не са виждали снегорин :D :D :D )

 

Разликата в разхода драстична ли е, и кой двигател е по-добър за обслужване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към колегата, защото и мен ме интересува точно този модел! Също така ако може да споделите и евентуално някъкви ориентировъчни цени за подръжка(окачване, масло, ремъци, ролки и др.)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз карам 3.5 и мога да кажа за него ( неможах да разбера дали от него се интересувате колеги )

Като разход не мога да кажа обективно понеже го караме повече на газ . За съжаление газовата ми е много смотана и разходът е убиствен . Говорил съм с хора каращи същит джип при монтиран газов имжекцион и като разход казват , че им идва към 13 - 15 на сто .

 

Около 900 - 1000 лв. излиза смяната на всички ремъци , ролки , оптегач и работа . Като всички части били оригинални Япоски .

Смяна на масла 270 лв. . Това включва всичките масла : двигател , скорости , раздатка , диференциали .

Амортесьори обикновени са между 80 и 120 лв . Зависи каква марка и от къде се купуват .

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени?

Редактирано от Barret
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени?

Окачването е много здраво, моето Паджеро влезе в десетата си година и още не ми е дало дефект, но ако ще купуваш 15 и нагоре годишен джип, не бива да се учудваш, ако ти се наложи да ремонтираш това-онова.

Аз карам с 16-цолови гуми Йокохама (Made in Japan), цената е 300 лв за брой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени?

 

Ами колега честно да ти кажа приятелката ми го кара от 4 - 5 години . За това време като исключим смяната на феродов диск на съединителя ( по принуда ) не е правила нищо по него . Като не споменаваме масло и накладки . Сега след толкова каране още нищо по окачването не се е обадило , но с сигурност има просто не е гледано .

 

Сега ще взимаме BFGoodrich All terrain за зимата а пък лятото догодина мислим да вземем BFGoodrich Mud tarrain каро размер 31/10,5/15 . Ориентираме се по към офроуда сега сме с обикновени гуми за асвалт и в гората са пълна скръб . Цените варират между 220 и 260 лв.

Редактирано от iansto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Здравейте колега .

 

По принцип дизеловият 2.8 и бензиновият 3.5 имат фабричен боди лифт , което спомага да се монтират гуми 31 - ци без проблем . Иначе наистина 3.5 мотора подхарчва повечко и изхода е единствено газовият инжекцион . Обикновенната газова не е решение а по скоро проблем .

 

Ако има на таблото копче R/D lock то има и заден блокаж . За преден блокаж не съм сигурен , че са монтирани заводски . Супер селекта мисля , че е вграждан фабрично в посочените от вас години . Но имаите едно на ум , може колата да е по стар модел а да я представят за по нов . Ако е с супер селект то трябв да го пише или на таблото или на лоста .

 

Относно електрическите амортесьори моят съвет е да стойте по далеч . Вероятноста да са испуснали (или да испусна в скоро време) е доста голяма ,

нали все пак са на повече от 15 години . Проблемът е , че замяната им с нови излиза доста скъпо . Между 250 и 400 лева за брои в зависимост от това къде ги търсите . И все пак местата където ги предлагат се броят на пръсти .

 

 

Поздрави .

Какво означава додхарчва повече ако 2.8 тди гори 20 градско? Дори и 25 газ градско да харчи, в което се съмнявам, пак е по евтино....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз карам 3.5 и мога да кажа за него ( неможах да разбера дали от него се интересувате колеги )

Като разход не мога да кажа обективно понеже го караме повече на газ . За съжаление газовата ми е много смотана и разходът е убиствен . Говорил съм с хора каращи същит джип при монтиран газов имжекцион и като разход казват , че им идва към 13 - 15 на сто .

 

Около 900 - 1000 лв. излиза смяната на всички ремъци , ролки , оптегач и работа . Като всички части били оригинални Япоски .

Смяна на масла 270 лв. . Това включва всичките масла : двигател , скорости , раздатка , диференциали .

Амортесьори обикновени са между 80 и 120 лв . Зависи каква марка и от къде се купуват .

 

поздрави

Колко ти гори бензин градско и извън? КОлко ти гори газ градско и извън? Коя година е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега честно да ти кажа приятелката ми го кара от 4 - 5 години . За това време като исключим смяната на феродов диск на съединителя ( по принуда ) не е правила нищо по него . Като не споменаваме масло и накладки . Сега след толкова каране още нищо по окачването не се е обадило , но с сигурност има просто не е гледано .

 

Сега ще взимаме BFGoodrich All terrain за зимата а пък лятото догодина мислим да вземем BFGoodrich Mud tarrain каро размер 31/10,5/15 . Ориентираме се по към офроуда сега сме с обикновени гуми за асвалт и в гората са пълна скръб . Цените варират между 220 и 260 лв.

3.5 В6 мотора дълга база с АГУ ГИ БРЦ ми дава около 15-16 градско и 10 извънградско по м/уселищни пътища т.е. до 100 км./ч., ако обаче я искараш на магистралата и я юрнеш с 120-140 км./ч. си дава 15 -дори и 17 /100 км. газ,ако я ръчкаш по планински пътища кал, сняг и т.н. с 4Н - 12 .............ако е караш по баири на 4LCc с заключени допълнителни хъбове ..........може и до 20-25 на 100........всичо зависи .........Гумите ми са Гуудрич предни и задни Геолендър ( че са по стари )...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Моето е 3,5 бензин. Сложил съм му гуми 32-ки. Малко съм натегнал торсионите. Извънградско ми гори 13-14 л/100 км, а по време на състезание 60 л/100 км. Но и общото тегло е по-голямо, заради допълнителното оборудване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...