BeeFeaTeR Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 (редакция) Здравейте, Решил съм да си купувам Паджеро, тъй като чувам все добри отзиви за марката и модела, но незнам какво точно да търся. Ще бъда благодарен ако споделите впечатленията си. Ориентирал съм се към дизеловите агрегати, но не защото съм привърженик на дизела, а главно заради по-малкия разход. Живея в планински регион и ми се иска да го използвам за оффроуд, стандартните екстри си вървят, но това Супер Селект дори не знам какво е, бих искал малко разяснения относно блокажите и тези електрически амортисьори и дали са налични при "Къса база" Благодаря предварително! Редактирано 20 септември 2010 от BeeFeaTeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 Колега, поздравления за правилния избор! За да получиш адекватен отговор е желателно да уточниш коя година е Паджерото, което искаш да купиш или поне в какъв ценови диапазон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 20 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2010 Ами годината ще е някъде в периода 93-96, а цената до към 4000 лева, но ще бъде с десен волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 (редакция) Ами годината ще е някъде в периода 93-96, а цената до към 4000 лева, но ще бъде с десен волан. Моя съвет е да търсиш Паджеро с 2.8TDI двигател и с ръчни скорости. Все пак не очаквай да намериш джип без проблеми за тази цена. А с десния волан е силно препоръчително да го караш само офроуд защото на пътя си опасен не само за себе си, но и за другите участници в движението. Редактирано 21 септември 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 Здравейте колега . По принцип дизеловият 2.8 и бензиновият 3.5 имат фабричен боди лифт , което спомага да се монтират гуми 31 - ци без проблем . Иначе наистина 3.5 мотора подхарчва повечко и изхода е единствено газовият инжекцион . Обикновенната газова не е решение а по скоро проблем . Ако има на таблото копче R/D lock то има и заден блокаж . За преден блокаж не съм сигурен , че са монтирани заводски . Супер селекта мисля , че е вграждан фабрично в посочените от вас години . Но имаите едно на ум , може колата да е по стар модел а да я представят за по нов . Ако е с супер селект то трябв да го пише или на таблото или на лоста . Относно електрическите амортесьори моят съвет е да стойте по далеч . Вероятноста да са испуснали (или да испусна в скоро време) е доста голяма , нали все пак са на повече от 15 години . Проблемът е , че замяната им с нови излиза доста скъпо . Между 250 и 400 лева за брои в зависимост от това къде ги търсите . И все пак местата където ги предлагат се броят на пръсти . Поздрави . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 21 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2010 За изпреварване не съм си и помислял се пак е голяма машина и четох, че до голяма степен тромава. Както казах вече живея в такъв регион, че зимата е немислимо да си отида до село с колата, с която излизам със зор от вкъщи, а камоли на места където не е стъпал снегорин с години ( така да се каже, местните са като африканци, защото и те и африканците не са виждали снегорин :D :D :D ) Разликата в разхода драстична ли е, и кой двигател е по-добър за обслужване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Barret Публикувано 21 септември 2010 Сподели Публикувано 21 септември 2010 И аз се присъединявам към колегата, защото и мен ме интересува точно този модел! Също така ако може да споделите и евентуално някъкви ориентировъчни цени за подръжка(окачване, масло, ремъци, ролки и др.)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 Aз карам 3.5 и мога да кажа за него ( неможах да разбера дали от него се интересувате колеги )Като разход не мога да кажа обективно понеже го караме повече на газ . За съжаление газовата ми е много смотана и разходът е убиствен . Говорил съм с хора каращи същит джип при монтиран газов имжекцион и като разход казват , че им идва към 13 - 15 на сто . Около 900 - 1000 лв. излиза смяната на всички ремъци , ролки , оптегач и работа . Като всички части били оригинални Япоски .Смяна на масла 270 лв. . Това включва всичките масла : двигател , скорости , раздатка , диференциали .Амортесьори обикновени са между 80 и 120 лв . Зависи каква марка и от къде се купуват . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Barret Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 (редакция) По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени? Редактирано 22 септември 2010 от Barret Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени? Окачването е много здраво, моето Паджеро влезе в десетата си година и още не ми е дало дефект, но ако ще купуваш 15 и нагоре годишен джип, не бива да се учудваш, ако ти се наложи да ремонтираш това-онова. Аз карам с 16-цолови гуми Йокохама (Made in Japan), цената е 300 лв за брой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 22 септември 2010 Сподели Публикувано 22 септември 2010 (редакция) По принцип, мен лично дизела ме интересува повече, но за 3.5 бензин 15 газ ми се струва приемливо!!! А окачването как е държи ли по наште родни дупки? Гуми какви използвате, и как са като цени? Ами колега честно да ти кажа приятелката ми го кара от 4 - 5 години . За това време като исключим смяната на феродов диск на съединителя ( по принуда ) не е правила нищо по него . Като не споменаваме масло и накладки . Сега след толкова каране още нищо по окачването не се е обадило , но с сигурност има просто не е гледано . Сега ще взимаме BFGoodrich All terrain за зимата а пък лятото догодина мислим да вземем BFGoodrich Mud tarrain каро размер 31/10,5/15 . Ориентираме се по към офроуда сега сме с обикновени гуми за асвалт и в гората са пълна скръб . Цените варират между 220 и 260 лв. Редактирано 22 септември 2010 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Здравейте колега . По принцип дизеловият 2.8 и бензиновият 3.5 имат фабричен боди лифт , което спомага да се монтират гуми 31 - ци без проблем . Иначе наистина 3.5 мотора подхарчва повечко и изхода е единствено газовият инжекцион . Обикновенната газова не е решение а по скоро проблем . Ако има на таблото копче R/D lock то има и заден блокаж . За преден блокаж не съм сигурен , че са монтирани заводски . Супер селекта мисля , че е вграждан фабрично в посочените от вас години . Но имаите едно на ум , може колата да е по стар модел а да я представят за по нов . Ако е с супер селект то трябв да го пише или на таблото или на лоста . Относно електрическите амортесьори моят съвет е да стойте по далеч . Вероятноста да са испуснали (или да испусна в скоро време) е доста голяма , нали все пак са на повече от 15 години . Проблемът е , че замяната им с нови излиза доста скъпо . Между 250 и 400 лева за брои в зависимост от това къде ги търсите . И все пак местата където ги предлагат се броят на пръсти . Поздрави .Какво означава додхарчва повече ако 2.8 тди гори 20 градско? Дори и 25 газ градско да харчи, в което се съмнявам, пак е по евтино.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Aз карам 3.5 и мога да кажа за него ( неможах да разбера дали от него се интересувате колеги )Като разход не мога да кажа обективно понеже го караме повече на газ . За съжаление газовата ми е много смотана и разходът е убиствен . Говорил съм с хора каращи същит джип при монтиран газов имжекцион и като разход казват , че им идва към 13 - 15 на сто . Около 900 - 1000 лв. излиза смяната на всички ремъци , ролки , оптегач и работа . Като всички части били оригинални Япоски .Смяна на масла 270 лв. . Това включва всичките масла : двигател , скорости , раздатка , диференциали .Амортесьори обикновени са между 80 и 120 лв . Зависи каква марка и от къде се купуват . поздравиКолко ти гори бензин градско и извън? КОлко ти гори газ градско и извън? Коя година е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Ами колега честно да ти кажа приятелката ми го кара от 4 - 5 години . За това време като исключим смяната на феродов диск на съединителя ( по принуда ) не е правила нищо по него . Като не споменаваме масло и накладки . Сега след толкова каране още нищо по окачването не се е обадило , но с сигурност има просто не е гледано . Сега ще взимаме BFGoodrich All terrain за зимата а пък лятото догодина мислим да вземем BFGoodrich Mud tarrain каро размер 31/10,5/15 . Ориентираме се по към офроуда сега сме с обикновени гуми за асвалт и в гората са пълна скръб . Цените варират между 220 и 260 лв.3.5 В6 мотора дълга база с АГУ ГИ БРЦ ми дава около 15-16 градско и 10 извънградско по м/уселищни пътища т.е. до 100 км./ч., ако обаче я искараш на магистралата и я юрнеш с 120-140 км./ч. си дава 15 -дори и 17 /100 км. газ,ако я ръчкаш по планински пътища кал, сняг и т.н. с 4Н - 12 .............ако е караш по баири на 4LCc с заключени допълнителни хъбове ..........може и до 20-25 на 100........всичо зависи .........Гумите ми са Гуудрич предни и задни Геолендър ( че са по стари )........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милен Милков Публикувано 18 Май 2011 Сподели Публикувано 18 Май 2011 Моето е 3,5 бензин. Сложил съм му гуми 32-ки. Малко съм натегнал торсионите. Извънградско ми гори 13-14 л/100 км, а по време на състезание 60 л/100 км. Но и общото тегло е по-голямо, заради допълнителното оборудване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.