Здравей, 1. Блокажа може да се провери дали работи, като вдигнеш задните колелета във въздуха, включиш на скорост и отпуснеш съединителя.После се опитай да спреш едното колело при включен блокаж, ако работи не би трябвало да успееш. А още по-лесно е в движение. Спри на място, включи блокажа и завий волана докрай в някоя посока. Тръгни, но не минавай повече от два - три метра за да не счупиш диференциал. Ако блокажа работи в завоя вътрешното задно колело трябва да протътри. 2. Фабрично има модели с един и с два акумулатора. 3. Най-общо казано Супер селекта има блокаж на централния диференциал, вътре в раздатката. 4. Фаровете не са лоши, защо трябва да ги сменяш. (ако не са счупени). 5. Мотора 2,5 л., лично според мен е много слаб и тромав. Ако държиш на дизела, по-добрата алтернатива е 2,8 л., с по-добра динамика е, а също така е и по- икономичен. 6. Формата на фаровете не се различава заради годината на производство, а заради предназначение, за кой пазар е. За европейския пазар са с правоъгълни фарове. Между другото ел. амортисьорите са много добра екстра. Поздрави, Милен Милков.