Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Милен Милков

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

Милен Милков's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Моето е 3,5 бензин. Сложил съм му гуми 32-ки. Малко съм натегнал торсионите. Извънградско ми гори 13-14 л/100 км, а по време на състезание 60 л/100 км. Но и общото тегло е по-голямо, заради допълнителното оборудване.
  2. Здравей, 1. Блокажа може да се провери дали работи, като вдигнеш задните колелета във въздуха, включиш на скорост и отпуснеш съединителя.После се опитай да спреш едното колело при включен блокаж, ако работи не би трябвало да успееш. А още по-лесно е в движение. Спри на място, включи блокажа и завий волана докрай в някоя посока. Тръгни, но не минавай повече от два - три метра за да не счупиш диференциал. Ако блокажа работи в завоя вътрешното задно колело трябва да протътри. 2. Фабрично има модели с един и с два акумулатора. 3. Най-общо казано Супер селекта има блокаж на централния диференциал, вътре в раздатката. 4. Фаровете не са лоши, защо трябва да ги сменяш. (ако не са счупени). 5. Мотора 2,5 л., лично според мен е много слаб и тромав. Ако държиш на дизела, по-добрата алтернатива е 2,8 л., с по-добра динамика е, а също така е и по- икономичен. 6. Формата на фаровете не се различава заради годината на производство, а заради предназначение, за кой пазар е. За европейския пазар са с правоъгълни фарове. Между другото ел. амортисьорите са много добра екстра. Поздрави, Милен Милков.
×
×
  • Създаване...