pafkataaa Публикувано 16 септември 2010 Сподели Публикувано 16 септември 2010 Привет ,Колеги.Замислил съм смяна на шарнир,Но оказа се,това е доста сложна опериция.Намирането де.В магазина на Косер в Ловеч,разбирачите казват ,че за тази Каризма ,97 1,8 бенз. се предлагат два вида шарнири.При тях има само единия ,ако той не става трябвало дасе купува целия носач със шарнира комплект.Ако някой е извършвал тази дейност ,с намирането на шарнира и със смяната моля да пише.Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 септември 2010 Сподели Публикувано 16 септември 2010 Драсни едно ЛС на Miroslav с номера на рамата, ще ти отговори най-компетентно и като вид и като цена за оригинален. Ако се предлага само шарнира си го вземи оригинален дори да е 2-3 пъти по скъп ;) По спомен за Вагона (на едно причтелче) беше около 80лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 септември 2010 Сподели Публикувано 16 септември 2010 Има една тема за шарнирите, там въпроса за няколкото вида шарнири е разискван. Също така ако имаш пари за оригинален е по-добре, защото трудно ще се намери качествен заместител. Оригиналния беше около 90-100лв, имаха и няколко бройки в Ратола на промоция за по 66лв., ама сигурно отдавна ще са свършили. Както казаха пиши ЛС на Мирослав с номера на рамата за да разбереш точната цена, после ако го имат в наличност за максимум два дена е при теб. Ето и темите: http://www.mitsubish...showtopic=11780 http://www.mitsubish...showtopic=16112 P.S. Имаш ли доверие на сервиза, който е установил това нещо (ако е от сервиз), защото има такива сервизи, където ако отидеш на гледачка по ще познае и може проблема ти да изобщо да не е там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 септември 2010 Сподели Публикувано 16 септември 2010 Иди в Плевен, на ул. "3-ти март", при Ива и искай шарнирен болт за Каризма с шлици.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 септември 2010 Сподели Публикувано 16 септември 2010 Иди в Плевен, на ул. "3-ти март", при Ива и искай шарнирен болт за Каризма с шлици....А колко просто казано, без никакви лирически отклонения, препратки и философски размисли.... Те така разбирам аз взаимопомощта, отзивчивостта и добруването на форума! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 А колко просто казано, без никакви лирически отклонения, препратки и философски размисли.... Те така разбирам аз взаимопомощта, отзивчивостта и добруването на форума! е да ама нали и трябва малко коментари да има щото това е доста сухо ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Иди в Плевен, на ул. "3-ти март", при Ива и искай шарнирен болт за Каризма с шлици....Ами Ива като го пита кой от двата модела иска, кво правим тогава ?:lol:Освен това, на Каризмата са без шлици :P, тези с шлиците са за Колт и Лансер, но стават само на тази Каризма, която е отгоре с гайка захващането на шарнира.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 (редакция) Ами Ива като го пита кой от двата модела иска, кво правим тогава ?:lol:Освен това, на Каризмата са без шлици :P, тези с шлиците са за Колт и Лансер, но стават само на тази Каризма, която е отгоре с гайка захващането на шарнира.. Ива иска и ВИН-номер.А като плюс - работи с Пламен Пенчев, онзи плевенски майстор с двата Галанта/срещу "КАРПЕТ"/....Та прайм следното - отиваме при Ива, взимаме шарнира и отиваме при Пламен Пенчев.После, ако има проблем с шарнира, Пламен се оправя с Ива.......................Хм, на моята Каризма е този шарнир с шлиците, смених го преди две и кусур години и преди два месеца лично ти установи, че окачването не е мръднало. Тоест, над 30 000км........................Има и друг вариант - първо при Пламен Пенчев, сваляш шарнира и после при Ива..... Редактирано 17 септември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Хм, на моята Каризма е този шарнир с шлиците, смених го преди две и кусур години и преди два месеца лично ти установи, че окачването не е мръднало. Тоест, над 30 000км...... Той е универсален този шарнир..:icon_thumbup: И на Роско Спейса е с такъв..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.