tonino_g3 Публикувано 4 Май 2012 Сподели Публикувано 4 Май 2012 (втулките) на горния носач,за който става дума по надолу в темата "метал-гума-метал" ? Здравейте, въпросните втулки на горен носач се предлагат само в комлект с носача и цената, само че за Лансер а те са същите или много близки, е 160 лири при мен на острова. Та идеята ми беше ако може DJ Тymbi да си спомни дали е сменял такива втулки и дали е възможно да се сменят само втулките така както се сменят втулките на долния носач например? За останалите неща пак той ще каже, определено е най-запознат с материята на темата, а и ако Мирослав от Пловдив се включи с цени, темата ще стане много полезна. Благодаря на всички :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 Май 2012 Сподели Публикувано 4 Май 2012 (редакция) (втулките) на горния носач,за който става дума по надолу в темата "метал-гума-метал" ? Здравейте, въпросните втулки на горен носач се предлагат само в комлект с носача и цената, само че за Лансер а те са същите или много близки, е 160 лири при мен на острова. Та идеята ми беше ако може DJ Тymbi да си спомни дали е сменял такива втулки и дали е възможно да се сменят само втулките така както се сменят втулките на долния носач например? За останалите неща пак той ще каже, определено е най-запознат с материята на темата, а и ако Мирослав от Пловдив се включи с цени, темата ще стане много полезна. Благодаря на всички :mitsu-smiley:Да, сменял съм тези втулки на "сърбовидните" носачи( малките,които са с реглажните болтове) и мисля че имам втулки в наличност..........Миро няма да може да ви помогне, тъй като в програмата на :mitsu-smiley: те не фигурират като втулки, а като цял носач.......Става дума за този модел:http://media.snimka.bg/s1/0433/027110744.jpg?r=0Разбира се,после се прави лека "корекция" както се вижда на снимката, тъй като регл. болт е клеасал( и това на 5 год. кола :icon_doh: ....не ми се мисли като стане на 10 какво ще е положението) и се налага неговото "топлинно" премахване :D я с оксижена, я с флекса.........съответно се нараняват улеите, в които опират шайбата на регл. болт и се налага да се изгражда с телоподаващото.......... :D Като цяло, окачването е много "кекаво" ,от всичко са спестявали, едни ламаринени носачи,с ламаринени болтове и втулки.......... Редактирано 6 Май 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dr.Snugles Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 (редакция) Да, сменял съм тези втулки на "сърбовидните" носачи( малките,които са с реглажните болтове) и мисля че имам втулки в наличност..........Миро няма да може да ви помогне, тъй като в програмата на :mitsu-smiley: те не фигурират като втулки, а като цял носач.......Става дума за този модел:http://media.snimka.bg/s1/0433/027110744.jpg?r=0Разбира се,после се прави лека "корекция" както се вижда на снимката, тъй като регл. болт е клеасал( и това на 5 год. кола :icon_doh: ....не ми се мисли като стане на 10 какво ще е положението) и се налага неговото "топлинно" премахване :D я с оксижена, я с флекса.........съответно се нараняват улеите, в които опират шайбата на регл. болт и се налага да се изгражда с телоподаващото.......... :D Като цяло, окачването е много "кекаво" ,от всичко са спестявали, едни ламаринени носачи,с ламаринени болтове и втулки.......... Цени...Цени на втулките ...както и за труда??? Редактирано 6 Май 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Цени...Цени на втулките ...както и за труда???Имаш ЛС........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 6 Май 2012 Сподели Публикувано 6 Май 2012 (редакция) Да, сменял съм тези втулки на "сърбовидните" носачи( малките,които са с реглажните болтове) и мисля че имам втулки в наличност..........Миро няма да може да ви помогне, тъй като в програмата на :mitsu-smiley: те не фигурират като втулки, а като цял носач.......Става дума за този модел:http://media.snimka.bg/s1/0433/027110744.jpg?r=0Разбира се,после се прави лека "корекция" както се вижда на снимката, тъй като регл. болт е клеасал( и това на 5 год. кола :icon_doh: ....не ми се мисли като стане на 10 какво ще е положението) и се налага неговото "топлинно" премахване :D я с оксижена, я с флекса.........съответно се нараняват улеите, в които опират шайбата на регл. болт и се налага да се изгражда с телоподаващото.......... :D Като цяло, окачването е много "кекаво" ,от всичко са спестявали, едни ламаринени носачи,с ламаринени болтове и втулки.......... В мен ли е проблема ,че не виждам снимката? :dntknw: Редактирано 6 Май 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 В мен ли е проблема ,че не виждам снимката? :dntknw: Опппп Видях.... новия Аутлендър :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Опппп Видях.... новия Аутлендър :D.........и стария е така............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.