ilian51378 Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 (редакция) http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/d/80180-4/2009-mitsu-eclipse-spyder-gt-04.jpg http://www.autoguide.com/auto-news/2010/09/report-mitsubishi-eclipse-galant-may-die-in-2013.html Накратко, тази статия ни казва, че Мицубиши най-вероятно ще спре моделите Еклипс и Галант през 2013-та година. В статията се споменава, че тези модели са изостанали от конкурентните такива, а и Мицубиши е във финансова криза и поради тези причини ще концентрира вниманието си към производство на малка икономична кола и на новия Оутландер Спорт и иМИЕВ и ще излезе от пазара на автомобили със среден размер. [source: Autoweek] Редактирано 10 септември 2010 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Че те Галанта го спряха още 2003-та ..:(Аз следващите генерации изобщо не ги броя за Галанти .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ico_Eclipse Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 И Еклипса 99та.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 10 септември 2010 Сподели Публикувано 10 септември 2010 Значи скоро ще караме уникати..... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wataru Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Жалко за Еклипса, а за американския Галант така или иначе му беше време да го погребват. Което пък означава, че Мицубиши губи сериозни позиции (не само продажби, но и като имидж, и популярност на марката)на американския пазар - май остават само с Лансера и кросоувърите, т.е. нещо като нишов производител. Че те Галанта го спряха още 2003-та ..:(Аз следващите генерации изобщо не ги броя за Галанти .. Марине, колкото и да не ги харесваме следващите генерации, без модел в този сегмент на американския пазар си загубен, не случайно там са пуснали тези Галанти, а в Европа (с изключение на Русия) - не. Американец в Колтче не може да се навре, то Лансера за тях си е компактна кола . Лошото е, че като си пренасочват усилията към малки коли, няма да си подобрят положението в САЩ. Отгоре на всичко, не вярвам, че iMIEV ще постигне някакъв фурор там - изглежда, американците се вълнуват повече от хибридите, а от електромобилите - от Шевролет Волт, Нисан Лийф и очаквания седан на Тесла, които са доста по-големи от базираното на "кей-кар" електрическо Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 18 септември 2010 Сподели Публикувано 18 септември 2010 (редакция) Накратко, тази статия ни казва, че Мицубиши най-вероятно ще спре моделите Еклипс и Галант през 2013-та година. В статията се споменава, че тези модели са изостанали от конкурентните такива, а и Мицубиши е във финансова криза и поради тези причини ще концентрира вниманието си към производство на малка икономична кола и на новия Оутландер Спорт и иМИЕВ и ще излезе от пазара на автомобили със среден размер. [source: Autoweek]Въпреки ,че карам и аз :mitsu-smiley:.....не са ми особено симпатични новите им модели(без новото Ево).И Мисля ,че не са се ориентирали добре на Американския пазар ,за разлика от сънародниците им (Хонда,Тойота и Нисан),който пуснаха луксозните Акура,Лексус и Инфинити .Дано да се възродят с времето и да намерат печеливша стратегия,као цяло. Редактирано 18 септември 2010 от nikolay vanchev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 септември 2010 Сподели Публикувано 20 септември 2010 То и без това тези модели не може да ги броиш за читави автомобили Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.