georgyass Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Здравеите колеги , имам проблем с 4х4 автомат , не включва задната . Даите някакъв съвет ... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Ти ли ми звъня за дръжка на вратата. Ако е така - аз съм с 2G еклипс и няма как да ти помогна. Иначе проблемът със задната е синхронизатор най-вероятно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Ти ли ми звъня за дръжка на вратата. Ако е така - аз съм с 2G еклипс и няма как да ти помогна. Иначе проблемът със задната е синхронизатор най-вероятно Звъняло ти е момчето , от когото мисля да го купувам , но аз пуснах темата . И ако е от синхронизаторите , какво може да се направи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Здравеите колеги , имам проблем с 4х4 автомат , не включва задната . Даите някакъв съвет ... :icon_hmm:Не влиза въобще ,или включва ,но изключва като тръгнеш?На ръчните ск. кутии проблема е в муфата за 5 и задна скорост ........http://media.snimka.bg/7036/020328155.jpgКакто се вижда , зъбите са бая износени.........На автомата е или плъзгача не дава контакт на ЕКУ-то за задна, или клапан,който управлява .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Не влиза въобще ,или включва ,но изключва като тръгнеш?На ръчните ск. кутии проблема е в муфата за 5 и задна скорост ........http://media.snimka.bg/7036/020328155.jpgКакто се вижда , зъбите са бая износени.........На автомата е или плъзгача не дава контакт на ЕКУ-то за задна, или клапан,който управлява .............. Давам колата на R , и въобще няма никаква реакция ... всички други скорости са си ОК . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Давам колата на R , и въобще няма никаква реакция ... всички други скорости са си ОК ./а светка ли на таблото индикация че си на R........?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Колата въобще няма на таблото място за скоростите , само долу до лоста светят едни малки чертички ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Колата въобще няма на таблото място за скоростите , само долу до лоста светят едни малки чертички ...Е светкат ли като си на R?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Е светкат ли като си на R?? Не обърнах внимание , ама маи НЕ . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Не обърнах внимание , ама маи НЕ .Ами щом не, тогава направи следното :махни филтърната кутия ( или каквото има над ск. кутия - май това е американския Еклипс и там може и да бъркам какво има над нея) и трябва да видиш "банана" с превключвателя на скоростите , той е закачен на жилото, което го бута и дърпа когато местиш ск. лост вътре..........Банана представлява превключвател или плъзгач, по който ЕКУ-то определя в коя позиция ти е лоста и какво той трябва да направи........на самия банан има и един куплунг , който е близо до м. филтър на кутията, ако си сменял скоро маслото на кутията, то е възможно да си бутнал този куплунг и той да не дава контакт на някои пинове , един от които е за задна скорост..............провери този куплунг,извади го и го оглледай, ако трябва с повечко сила дръпни кабелите , защото може да имаш леко прекъснал пин или проводник в куплунга - това се отнася и за двата куплунга, на кабелите и на банана........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Благодаря ти за изчерпателния отговор Искам само да попитам за другия вариант с вакумчетата , за които спомена ? И може ли наистина да е от синхронизаторите , понеже този вариант доста ме притеснява . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Ако това е колата то аз определено се съмнявам, че е произведена юли 1998. Така като гледам е американски модел, а те изглеждат така до 1997 година. След това им сменят броните и слагат високото крило. Ако имаш ВИН номера на колата може да се види... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11282937851483590&f1=details Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 31 август 2010 Автор Сподели Публикувано 31 август 2010 (редакция) Ако това е колата то аз определено се съмнявам, че е произведена юли 1998. Така като гледам е американски модел, а те изглеждат така до 1997 година. След това им сменят броните и слагат високото крило. Ако имаш ВИН номера на колата може да се види... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11282937851483590&f1=details Лео , засега проблема с кутията ми е по-спешен . Днеска проверих всички букси и кабели , изглеждат си наред . Направи ми впечатление , че има едно малко маркуче , прилича на вакумно , излиза от турбината и отива към В.филтър , обаче не влиза никъде ... И другият ми въпрос е : може ли да се намери такава кутия отнякъде ??? Редактирано 31 август 2010 от georgyass Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 това маркуче е за бууст соленоида. Самият соленоид (електромагнитен клапан се казва на български май) е под филтъра. За скоростната кутия - много трудна работа. Ако беше с ръчни скорости можеше да се намери нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 31 август 2010 Автор Сподели Публикувано 31 август 2010 (редакция) това маркуче е за бууст соленоида. Самият соленоид (електромагнитен клапан се казва на български май) е под филтъра. За скоростната кутия - много трудна работа. Ако беше с ръчни скорости можеше да се намери нещо... За ръчна кутия , предполагам имаш в предвид онзи белия , качен върху камиончето , за които бяхме говорили пролетта ... Ако е така пиши :mitsu-smiley: Редактирано 31 август 2010 от georgyass Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Не, кутията от белия е на моя еклипс в момента. Ники от Бургас има 1г кутия 4х4, ръчна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 31 август 2010 Автор Сподели Публикувано 31 август 2010 А дали тази от 1г ще стане на 2г , без преправяне ? В смисъл само да се препрограмира ЕКУто и да се сложат педали , и ръчка ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Кутията ще стане, но има доста работа. И кабели мисля че се прекарваха...А иначе мисля че кутията която Ники има е от атмосферка, не от турбо кола. Не съм сигурен дали е същата. Също така трябва да препрограмираш ЕКУ-то, за целта трябва да видиш дали е с ЕПРОМ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentin1024 Публикувано 5 септември 2010 Сподели Публикувано 5 септември 2010 колеги ПОМОЩ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overboost Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Първото с което се почва е диагностика ;)Второто е реглаж на жилото ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 5 октомври 2014 Сподели Публикувано 5 октомври 2014 Задната скорост на автоматичната скоростна кутия е механична. Погледни под капака, върху скоростната кутия и локализираи жилото. Включи на задна и забележи в каква позиция е лостчето, което механично сменя от предна на задна предавка и обратно. След това, превключи на "Д" и пак погледни позицията на лостчето, за да видиш дали се е променила. Виж дали има нещо разкачено там. Виж снимката отдолу: http://lh4.ggpht.com/_absWPR28EkE/TDjh3RouRWI/AAAAAAAAAUU/A0VTvnArZJs/s400/IMG_3503-circle.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overboost Публикувано 16 януари 2015 Сподели Публикувано 16 януари 2015 Проблема с задната и въобще с ауто кутията е оправен отдавна ;) Инхибитор слийча настройва се за 2мин. Всичко по тия коли е много просто и лесно.Изисква мисъл ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overboost Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 (редакция) Кутията ще стане, но има доста работа. И кабели мисля че се прекарваха...А иначе мисля че кутията която Ники има е от атмосферка, не от турбо кола. Не съм сигурен дали е същата. Също така трябва да препрограмираш ЕКУ-то, за целта трябва да видиш дали е с ЕПРОМ...Ники от Бургас няма нищо което да е от атмосферка Кутията е от ТУРБО ;) както и всичко останало. Редактирано 17 януари 2015 от overboost Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.