vaseto89 Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Здравейте ! Харесал съм си това ванче,но не виждам хора тук с такова и да имат газова ?Правя сметка след някой месец да си го закупя,но въпроса ми е дали ще има проблем с газов инжекцион? Също приемам всякакви съвети и коментари отностно този автомобил Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 (редакция) Здравейте,бъдещ колега!Първо поздравления за добрия избор на автомобил.От това което съм чел във форума,това е едно наистина отлично замислено ванче,но нека колегите с Вагони да кажат повече.Искрено се надявам да не питате за газова система ,която да се монтира на GDI двигателя на Вагон-а,защото това си е направо издевателство над може би най-смисленият и високо-технологичен двигател на MMC,изпреварил времето си с,бих казал,десетилетия.Ако си е нормален MPI(или Multi-Point Injdection)двигател,при качествен монтаж и настройка на ГИ,би трябвало да нямате проблеми.Но засъжаление точно MPI се намира изключително рядко(мисля че беше 2000 куб.см/около 139к.с) По мой наблюдения обаче,след 2000 г,на Wagon се монтира точно 2.4 GDI и може би заради това не сте намерили инфо за ГИ.Ако сте се ориентирали към GDI двигател,съвсем колегиално бих Ви посъветвал(предполагам няма да съм единственият) да се откажете от идеята за АГУ,за да си спестите главоболия и проблеми,които в повечето случаи клонят към +∞. Успех с избора! П.ПЕто само една от многото теми в които се е дискутирал въпроса "GDI на газ",като наблегнете на пост №5.Ето още една Важна тема,която би Ви помогнала ако случайно сте се ориентирали към GDI(Gasoline-Direct Injection)двигатели. Редактирано 28 август 2010 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Намират се вагончета и след 2000г. с 4g63 двигателя, 2000сс. На този мотор и обикновенна газова да му поставиш няма да се оплаква и ще лети като самолет За 2.4GDI колегата каза - не може да му се постави газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 (редакция) То ако имаше 2.0 136 щях да си взема вагонче,а не рънарче макар че не съжалявам.ПП .Газта си е газ-разлика няма. Редактирано 29 август 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Газта си е газ-разлика няма. И българина си е българин.......газ можем да сложим и на совалка. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 И българина си е българин.......газ можем да сложим и на совалка. :DТо че може и на GDi да се сложи(виждал съм)ама хората са го направили да работи на бензин.Милене не всеки може да кара на бензин затова си сложих газов инжекцион-този път компромис не съм правил,двете хилядарки си заслужават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaseto89 Публикувано 28 август 2010 Автор Сподели Публикувано 28 август 2010 да моята идея беше да си сложа един газов инжекцион понеже 13 бензин не ми е по възможностите :( иначе нямам нищо против да карам на бензин :D Така почетох хубаво за това ванче и съм доста очарован като изключим холандските изработки!Иначе може би е по удачно да се насоча или към 2-литровия двигател на вагона или към друг автомобил (вероятно Опел Зафира)Но все пак Вагона много повече ми хареса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 То че може и на GDi да се сложи(виждал съм) Виждал си , и аз съм виждал......Ама виждал ли си след това да работи на бензин.......Защото имам в сервиза 30-ина дюзи да ти ги покажа като минеш. А иначе към колегата пуснал темата.....Ако някъде по колата пише ГДИ, не я взимай.....Не става на газ. И ако от някъде чуеш че вече има газова за този двигател не им вярвай.....Те тези двигатели вече ги няма, камо ли някои да прави газова за тях.....пълни глупости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaseto89 Публикувано 28 август 2010 Автор Сподели Публикувано 28 август 2010 Виждал си , и аз съм виждал......Ама виждал ли си след това да работи на бензин.......Защото имам в сервиза 30-ина дюзи да ти ги покажа като минеш. А иначе към колегата пуснал темата.....Ако някъде по колата пише ГДИ, не я взимай.....Не става на газ. И ако от някъде чуеш че вече има газова за този двигател не им вярвай.....Те тези двигатели вече ги няма, камо ли някои да прави газова за тях.....пълни глупости. доколкото разбирам и ти предлагаш да се насоча към дву-литровия мотор щом искам да си сложа газов инжекцион ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Точно така,ако може си вземи 2.0,за зафира=мъка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 камо ли някои да прави газова за тях.....пълни глупости.Сигурен ли си в това твърдение??Аз съм виждал , но само на картинка,издадена от БРЦ.........там газта я вкарват през дюзите за бензина ,а не отделно дюзи да се ползват............така че можело е да има и АГУ-та на ГДИ-ки............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Сигурен ли си в това твърдение??Аз съм виждал , но само на картинка,...... И аз съм виждал всякакви картинки......но за съжаление едва ли ще го видиш на живо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 И аз съм виждал всякакви картинки......но за съжаление едва ли ще го видиш на живо.Вече го има в Италия............скоро ще го има и тук, въпреки че не виждам никакъв смисъл ,тъй като АГУ-то е около 3000 Е............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 (редакция) Айде сега си направи сметката коя кола с ГДИ двигател струва толкова, че да си заслужи газова уредба на подобна цена. Май май няма а??..... А пък и точно тази фирма......че те са толкова скарани с газовите инжекциони, че повече няма накъде. Направили са толкова нещастни опити....И това ще е поредният такъв. Ама името им е голямо и цените им са такива......Аиде пак изписахме много глупости за ГДИ и газ, е пък от мен запомнете......няма да стане, но опитите продължават. :icon_bye: Редактирано 28 август 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Става, но има ли смисъл........това е проблема......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 То и в Анадола опитите за забременяване мъж <-> мъж продължават, засега без успех. Макар че не се знае, чуха се слухове от Турско за ГИ на GDI двигатели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Сам го каза ....колкото Анадолците са успели, толкова и турците с ГДИ-то :specool: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumborakov1972 Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 (редакция) Колега, я си купи това, което ти харесва. На всичко му се намира лесното. Милен ще помага - да е жив и здрав. Двигателят е :first: , само трябва да ти го ремонтира човек, който разбира. А Милен е точният човек, от опит го твърдя Редактирано 29 август 2010 от rosko Пост само с главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 Вагонът е малко по-голям, но и Ранърът не е за изпускане, колега, огледай се за читав двулитров, слагай газ и си свиркай..... Общо взето това мога да те посъветвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 То и в Анадола опитите за забременяване мъж <-> мъж продължават, засега без успех. Макар че не се знае, чуха се слухове от Турско за ГИ на GDI двигатели...Вие двамата сте все едно наговорили един на друг............. :P Все още чакам доводи защо един ГДИ мотор не може да стане на пропан - бутан?Начините на впръскване са различни, от там и самата система е различна, следователно има десетки системи за впръскването й........Това, което знам и съм виждал е че има LPG на GDI мотор ( Каризма )и АГУ-то и работи много подобно на LPI системата ,разликата е единствено в това ,че при конвенционалните MPI мотори се ползват отделни дюзи ,а при GDI-тата използват неговите си дюзи........В една друга тема бях описал и какво се прави по помпата за високо налягане за да се приспособи тя да работи на пропан-бутан.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 Вие двамата сте все едно наговорили един на друг............. :P Все още чакам доводи защо един ГДИ мотор не може да стане на пропан - бутан?Начините на впръскване са различни, от там и самата система е различна, следователно има десетки системи за впръскването й........Това, което знам и съм виждал е че има LPG на GDI мотор ( Каризма )и АГУ-то и работи много подобно на LPI системата ,разликата е единствено в това ,че при конвенционалните MPI мотори се ползват отделни дюзи ,а при GDI-тата използват неговите си дюзи........В една друга тема бях описал и какво се прави по помпата за високо налягане за да се приспособи тя да работи на пропан-бутан.......... Нали каза че си го гледал на картинка......последно има или няма такова нещо(защото нали знаеш колко народ ще се юрне да търси),и като го видиш втори път го снимай, на всички ни е интересно. Пусни му една разпечатка от диагностичния ти уред(на газ и на бензин) и дай да я видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 (редакция) С риск да се изложа и със съзнанието ,че оспамвам темата,бих искал да питам нещо,което не ми е ясно-По принцип една правилно работеща GDI система би трябвало да дава разход,доста по-нисък от,да речем,една MPI система,при що-годе сходни показатели,като обем на двигателя,конски сили ...т.н.От тук следва извода,че човек,който не е фен на алтернативните горива(LPG,CNG...),страх го че има бомба в багажника,иска пълноразмерно резервно колело,обем на багажник и т.н.,автоматически си избира точно GDI системата или да речем дизел,тъй като колата му дава разход,който би трябвало да го устройва и разликата в лв/км която би дала кола със сходини харектеристики,задвижвана от газ,е пренебрежимо малка.И тук идва моето питане-защо човек,избрал GDI би търсил "още по-голяма" икономия,когато(икономията) по принцип е заложена в самата технология!?Никой не си купува дизел,за да го кара,на газ или метан,нали така?Или вече има такива "разработки"!?Та според мен GDI и LPG са две взаимноизклюващи се понятия,които не би трябвало да се съвместяват по-никакъв начин или съм в грешка!? Редактирано 29 август 2010 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 Нали каза че си го гледал на картинка......последно има или няма такова нещо(защото нали знаеш колко народ ще се юрне да търси),и като го видиш втори път го снимай, на всички ни е интересно. Пусни му една разпечатка от диагностичния ти уред(на газ и на бензин) и дай да я видим.Има, но за разпечатка ще ми е трудно да отидя до Италия само заради това.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 С риск да се изложа и със съзнанието ,че оспамвам темата,бих искал да питам нещо,което не ми е ясно-По принцип една правилно работеща GDI система би трябвало да дава разход,доста по-нисък от,да речем,една MPI система,при що-годе сходни показатели,като обем на двигателя,конски сили ...т.н.От тук следва извода,че човек,който не е фен на алтернативните горива(LPG,CNG...),сртах го че има бомба в багажника и т.н.,автоматически си избира точно GDI системата или да речем дизел,тъй като колата му дава разход,който би трябвало да го устройва и разликата в лв/км която би дала кола със сходини харектеристики,задвижвана от газ,е пренебрежимо малка.И тук идва моето питане-защо човек,избрал GDI би търсил "още по-голяма" икономия,която(икономията) по принцип е заложена в самата технология!?Никой не си купува дизел,за да го кара,на газ или метан,нали така?Или вече има такива "разработки"!?Та според мен GDI и LPG са две взаимноизклюващи се понятия,които не би трябвало да се съвместяват по-никакъв начин.Аз пък ще те "контрирам " по следния начин........... :D Защо човек да дава по 20 лв. на 100км. пробехг ,като може да дава и по 10 лв./100км............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 Аз пък ще те "контрирам " по следния начин........... :D Защо човек да дава по 20 лв. на 100км. пробехг ,като може да дава и по 10 лв./100км............Айде и от мен ре-контра..:D Кое ГДИ дава 20 лв. на 100 км. разход ?.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.