niko_shyne Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Здравейте!Дойде ред за смяна на полуоските с каретата.Интересува ме дали стават полуоски за моя галант (4G63 2.0 16V GTI 150к.с. 88-92g) от следните модели -Галант 88-92г 2000кубика само че с 8клапана и Галант 2000кубика 150к.с 93г-96г??Ако някой знае дали стават и от други двигатели и модели моля споделете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 От първият стават .. Всъщност от цялата серия Е3_ А стават, от вторият не..Стават също и от Еклипс D22A .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 24 август 2010 Автор Сподели Публикувано 24 август 2010 Къде мога да прочета кои галанти са Е3_А(като характеристика) и кои Еклипси са D22A..Благодаря за инфото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Здравейте!Дойде ред за смяна на полуоските с каретата.Интересува ме дали стават полуоски за моя галант (4G63 2.0 16V GTI 150к.с. 88-92g) от следните модели -Галант 88-92г 2000кубика само че с 8клапана и Галант 2000кубика 150к.с 93г-96г??Ако някой знае дали стават и от други двигатели и модели моля споделете? Като цяло полуоските са еднакви на Е3_A Галантите. Обаче има разлика при каретата между 8 клапановия и 16 клапановия двигател. Ако си от София, със сигурност дълга полуоска можеш да намериш при Мишата на Ботев. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 От първият стават .. Всъщност от цялата серия Е3_ А стават, от вторият не..Стават също и от Еклипс D22A ..Марине, а дали имат разлика полуоските на бензинов и дизелов Галант Е3_А?Питам информативно, щото когато си търсих за моя един моргаджия уж брои шлиците на моята(мострена)полуоска и ми даде уж същата...но се оказаха различни шлиците. И друг моргаджия вече след мерене с шублера (щото имало разлика и във ФИ-то за различните години и мотори :icon_blush: ) най-накрая ми даде вярната полуоска.Аз съм сменял САМО късата де и то заради скъсан маншон.Та нека колегата Нико има едно на ум и най-добре да търси със свалена/и полуоски и да сравнява! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 24 август 2010 Автор Сподели Публикувано 24 август 2010 (редакция) Oт Варна съм.Ами то 8 клапановия като са различни каретата значи не ми върши работа.А и те моите тея вътрешните карета са мармалад-Каква е опцията за оправяне,тук във Варна вътрешни карета не продават?И тоя човек Мишата в някаква морга ли е,ако може някакъв телефон за връзка? Редактирано 24 август 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Oт Варна съм.Ами то 8 клапановия като са различни каретата значи не ми върши работа.А и те моите тея вътрешните карета са мармалад-Каква е опцията за оправяне,тук във Варна вътрешни карета не продават?Пробвай в Евро 07...преди повече от година търсих и аз и ми обявиха цена към 110 лв/брой. За сравнение, от друго място за оригинално каре искаха към 400 лв.Незнам колко са актуални тези цени сега, но дано съм ти малко полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Oт Варна съм.Ами то 8 клапановия като са различни каретата значи не ми върши работа.А и те моите тея вътрешните карета са мармалад-Каква е опцията за оправяне,тук във Варна вътрешни карета не продават?Не ти върши работа, ако вземеш само каре и се мъчиш да го слагаш на твоята полуоска..Ако вземеш цялата полуоска с двете карета (както си писал в първия пост) става без проблем.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 25 август 2010 Автор Сподели Публикувано 25 август 2010 Благодаря Марио64,точно така ми трябват с всичко по тях!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 25 август 2010 Сподели Публикувано 25 август 2010 (редакция) Не ти върши работа, ако вземеш само каре и се мъчиш да го слагаш на твоята полуоска..Ако вземеш цялата полуоска с двете карета (както си писал в първия пост) става без проблем..Съдейки по моя Галант макар и да са различни - карето няма вадене от полуоската. Направо е като заварено. Благодаря на колегата Мицубиши, че ме посъветва да взема цялата полуоска, защото сигурно вече 6-ти ден щях да съм в сервиза! Редактирано 25 август 2010 от miro253 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.