Премини към съдържание

Относно Plymonth Laser 2.0 Turbo? Слаби места?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги , цял ден чета форума и наистина е много добре организиран-Евала за което

Гледах много сайтове за тези мотори 2.0 16v turbo . Въпроса ми е следния.Ще гледам такава кола да я взимам плимонт Лазер - 2.0 16v Turbo.Момчето не разбира много ползва я за от А до Б.Искам да попитам какво да гледам по нея , какви са и слабите места - мисля да я карам известно време да и се порадвам .Колата не е седяла ,но взема ли я няма да имам пари за първоначално обслужване и ремонти и т.н. Четох за цените и хич не ми се сториха евтинки :D Но с пръдня боя -Нестава.

Доколкото разбрах купето и моторите са почти еднакви със Митсубиши еклипс .

Относно слабите места:

Има ли проблеми с корозията някъде греди и т.н които са трудни за ремонт?.

Мотора слаби места? Турбото как мога да разбера дали е за ремонт? И кои са фрапиращо скъпите детайли и системи за ремонт?

Знам ,че за малко пари немога да взема перфектна кола в перфектно здраве ,но идеята е да може да се кара известно време без да се съсипе колата , докато се пооправя с парите.

Благодаря предварително! ,

Извинявам се ако са задавани същите въпроси ,но не намерих нищо по моя случай и затова питам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбото - махаш интейк тръбата и с пръсти местиш оста при компресора. Не трябва да се мести в нито една посока и да стои като заковано. Евентуално ако се мести странично е приемлив минимален луфт 1мм например. Проблем на заводските турбини 14б е топлата част. Напуйква се и изпуска. Покарай колата и следи дали турбото влиза в пълен бууст над 3500 оборота. Ако да - то значи топлата част най-вероятно е напукана (доста трудна за смяна)

 

Празния ход - има около 20 теми в този раздел за проблеми с празния ход.

 

И разбира се - аксиалните лагери. Това вече без да се отвори мотора няма как да се разбере за съжаление. Ако знае човека дали е 6 или 7 болтов ще е полезно. 6-болтовите нямат такъв проблем.

 

провери за течове на масло около CAS-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера какъв е точно? Май е RS turbo ,но той не разбира къде мога да видя кода на мотора?Доколкото знам от него баща му си е поддържа колата и би трябвало да е в добро състояние

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

най-сигурно е по картера. ето линк.

http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html

 

може и по годината - до средата на 1992 са 6-болтови

Т.е. Да се надявам ,че от по старите бройки със 6 болтовия мотор.Ще видя .Дано да е читава. :) Мерак ми е да покарам такава кола :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и 7 болтов да е - шансът това да стане е 5-10% така, че си прецени сам.

мерси колега до няколко дена ще ходя да я гледам колата.Ако е хубав мотора и няма като цяло МНОГО работа по колата ще я взема.Ако не ще събирам повече пара за галантче след 97-ма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти по-добре вземи някой с тебе,който разбира от турбо автомобили,че да не си скубеш косите после,ако я вземеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти по-добре вземи някой с тебе,който разбира от турбо автомобили,че да не си скубеш косите после,ако я вземеш.

Много си прав.Идеята е за Бартер за моята кола.. Но ще видиме несмятам да го карам това животно дълговреме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав.Идеята е за Бартер за моята кола.. Но ще видиме несмятам да го карам това животно дълговреме.

Значи супер е колата 92-ра е мисля ,че е 6 болтовия ама не съм 100% Сигурен.Мотора е песен на 114 000 км или 85000 мили.Ще я взема малко по натам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я виж по-добре да не е на 850 000 :)

Нали ти е ясно че няма как кола на 18г да е на 100К километра. Просто километража е последното нещо, което трябва да гледаш на такъв автомобил. Както каза Супермен, огледай турбината и послушай мотора. Също така обърни внимание на газовете от ауспуха!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал Турбо коли , но се занимавам с разфасоване на коли и части и съм огледал доста стари и не толкова коли. Видях колата и я огледах внимателно.Човека не иска да ми я продаде има я от нова.... и е привързан към нея.Пази я като дете... Сигурен съм за километрите и Милите..Възможно е турбото да не е добро ,но въпреки това си заслужава колата... Мотора работи прекрасно. Без излишни шумове и т.н. Запали супер лесно беше студена имаше доста стабилен празен ход.Добър респонс имаше на педала.. бе супер е колата..Само да го навия да ми я продаде и ще я вкарам в бокса да я поглезя :)

http://media.snimka.bg/6871/019997564.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 3 месеца ...

ЗА нещастие несъм. Тамъни се и не я дава тази кола. А и аз се чудя. Колко струва според вас 1 такъв автомобил ?Някой дали е карал с газов инжекцион да изкаже мнение относно мощонст и разход градско? Четох темите но не видях точно за мойте въпроси отговори :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗА нещастие несъм. Тамъни се и не я дава тази кола. А и аз се чудя. Колко струва според вас 1 такъв автомобил ?Някой дали е карал с газов инжекцион да изкаже мнение относно мощонст и разход градско? Четох темите но не видях точно за мойте въпроси отговори :)

Значи навиха се да ми дадът колата ,но трябва да знам дали ще мога да и сложа газов инжекцион. 1 приятел със 1.8 Т ауди 180 коня си сложи и е много доволен но незнам при тази кола как стоят нещата.Иначе е обслужена - ремъци и ролки и масло. Харчи масло ,но незнам колко и на колко км. Колко е нормалния разход и дали е от гумички или е от сегменти каква може да е причината?Колко би ми струвал ремонта?

Редактирано от venom4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи навиха се да ми дадът колата ,но трябва да знам дали ще мога да и сложа газов инжекцион. 1 приятел със 1.8 Т ауди 180 коня си сложи и е много доволен но незнам при тази кола как стоят нещата.Иначе е обслужена - ремъци и ролки и масло. Харчи масло ,но незнам колко и на колко км. Колко е нормалния разход и дали е от гумички или е от сегменти каква може да е причината?Колко би ми струвал ремонта?

Силно ме сънява да се разминеш само с гумички,просто с няколко човека сме го обсъждали това и сегментите си заминават и от там започва да гори.За атмосферен двигател си отиват едни 1500лв близо с нови лагери,сегменти,нови клапани,гарнитури,шлайфове,напасвания и тн.Скоро го правих това и сега колата живна дооста,а и не ми гори масло,а преди 1,5 литра на 1000км при каране предимно във високи обороти заминаваха.Относно газовата няма да имаш проблеми-слага се газов инжекцион за турбо кола.Имам човек за това-гарантирам ти,че ще останеш доволен.Аз съм също с газов инжекцион. :icon_rock: Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно ме сънява да се разминеш само с гумички,просто с няколко човека сме го обсъждали това и сегментите си заминават и от там започва да гори.За атмосферен двигател си отиват едни 1500лв близо с нови лагери,сегменти,нови клапани,гарнитури,шлайфове,напасвания и тн.Скоро го правих това и сега колата живна дооста,а и не ми гори масло,а преди 1,5 литра на 1000км при каране предимно във високи обороти заминаваха.Относно газовата няма да имаш проблеми-слага се газов инжекцион за турбо кола.Имам човек за това-гарантирам ти,че ще останеш доволен.Аз съм също с газов инжекцион. :icon_rock:

Супер, а като разход при нормално каране и при ръчкане как ти е колата? 4000 лева за такава кола заслужават ли си?

Редактирано от venom4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...