venom4o Публикувано 2 август 2010 Сподели Публикувано 2 август 2010 Здравейте колеги , цял ден чета форума и наистина е много добре организиран-Евала за коетоГледах много сайтове за тези мотори 2.0 16v turbo . Въпроса ми е следния.Ще гледам такава кола да я взимам плимонт Лазер - 2.0 16v Turbo.Момчето не разбира много ползва я за от А до Б.Искам да попитам какво да гледам по нея , какви са и слабите места - мисля да я карам известно време да и се порадвам .Колата не е седяла ,но взема ли я няма да имам пари за първоначално обслужване и ремонти и т.н. Четох за цените и хич не ми се сториха евтинки :D Но с пръдня боя -Нестава.Доколкото разбрах купето и моторите са почти еднакви със Митсубиши еклипс . Относно слабите места:Има ли проблеми с корозията някъде греди и т.н които са трудни за ремонт?.Мотора слаби места? Турбото как мога да разбера дали е за ремонт? И кои са фрапиращо скъпите детайли и системи за ремонт? Знам ,че за малко пари немога да взема перфектна кола в перфектно здраве ,но идеята е да може да се кара известно време без да се съсипе колата , докато се пооправя с парите.Благодаря предварително! ,Извинявам се ако са задавани същите въпроси ,но не намерих нищо по моя случай и затова питам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 август 2010 Сподели Публикувано 2 август 2010 Турбото - махаш интейк тръбата и с пръсти местиш оста при компресора. Не трябва да се мести в нито една посока и да стои като заковано. Евентуално ако се мести странично е приемлив минимален луфт 1мм например. Проблем на заводските турбини 14б е топлата част. Напуйква се и изпуска. Покарай колата и следи дали турбото влиза в пълен бууст над 3500 оборота. Ако да - то значи топлата част най-вероятно е напукана (доста трудна за смяна) Празния ход - има около 20 теми в този раздел за проблеми с празния ход. И разбира се - аксиалните лагери. Това вече без да се отвори мотора няма как да се разбере за съжаление. Ако знае човека дали е 6 или 7 болтов ще е полезно. 6-болтовите нямат такъв проблем. провери за течове на масло около CAS-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 3 август 2010 Автор Сподели Публикувано 3 август 2010 Как да разбера какъв е точно? Май е RS turbo ,но той не разбира къде мога да видя кода на мотора?Доколкото знам от него баща му си е поддържа колата и би трябвало да е в добро състояние Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 най-сигурно е по картера. ето линк.http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html може и по годината - до средата на 1992 са 6-болтови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 3 август 2010 Автор Сподели Публикувано 3 август 2010 най-сигурно е по картера. ето линк.http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html може и по годината - до средата на 1992 са 6-болтовиТ.е. Да се надявам ,че от по старите бройки със 6 болтовия мотор.Ще видя .Дано да е читава. Мерак ми е да покарам такава кола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 и 7 болтов да е - шансът това да стане е 5-10% така, че си прецени сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 3 август 2010 Автор Сподели Публикувано 3 август 2010 и 7 болтов да е - шансът това да стане е 5-10% така, че си прецени сам.мерси колега до няколко дена ще ходя да я гледам колата.Ако е хубав мотора и няма като цяло МНОГО работа по колата ще я взема.Ако не ще събирам повече пара за галантче след 97-ма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Ти по-добре вземи някой с тебе,който разбира от турбо автомобили,че да не си скубеш косите после,ако я вземеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 4 август 2010 Автор Сподели Публикувано 4 август 2010 Ти по-добре вземи някой с тебе,който разбира от турбо автомобили,че да не си скубеш косите после,ако я вземеш.Много си прав.Идеята е за Бартер за моята кола.. Но ще видиме несмятам да го карам това животно дълговреме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 6 август 2010 Автор Сподели Публикувано 6 август 2010 Много си прав.Идеята е за Бартер за моята кола.. Но ще видиме несмятам да го карам това животно дълговреме.Значи супер е колата 92-ра е мисля ,че е 6 болтовия ама не съм 100% Сигурен.Мотора е песен на 114 000 км или 85000 мили.Ще я взема малко по натам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 август 2010 Сподели Публикувано 7 август 2010 Я виж по-добре да не е на 850 000 Нали ти е ясно че няма как кола на 18г да е на 100К километра. Просто километража е последното нещо, което трябва да гледаш на такъв автомобил. Както каза Супермен, огледай турбината и послушай мотора. Също така обърни внимание на газовете от ауспуха! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 7 август 2010 Автор Сподели Публикувано 7 август 2010 Не съм имал Турбо коли , но се занимавам с разфасоване на коли и части и съм огледал доста стари и не толкова коли. Видях колата и я огледах внимателно.Човека не иска да ми я продаде има я от нова.... и е привързан към нея.Пази я като дете... Сигурен съм за километрите и Милите..Възможно е турбото да не е добро ,но въпреки това си заслужава колата... Мотора работи прекрасно. Без излишни шумове и т.н. Запали супер лесно беше студена имаше доста стабилен празен ход.Добър респонс имаше на педала.. бе супер е колата..Само да го навия да ми я продаде и ще я вкарам в бокса да я поглезя http://media.snimka.bg/6871/019997564.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dilan Valentinoff Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колега, взе ли я... Разкажи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 10 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2011 ЗА нещастие несъм. Тамъни се и не я дава тази кола. А и аз се чудя. Колко струва според вас 1 такъв автомобил ?Някой дали е карал с газов инжекцион да изкаже мнение относно мощонст и разход градско? Четох темите но не видях точно за мойте въпроси отговори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 18 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2011 (редакция) ЗА нещастие несъм. Тамъни се и не я дава тази кола. А и аз се чудя. Колко струва според вас 1 такъв автомобил ?Някой дали е карал с газов инжекцион да изкаже мнение относно мощонст и разход градско? Четох темите но не видях точно за мойте въпроси отговори Значи навиха се да ми дадът колата ,но трябва да знам дали ще мога да и сложа газов инжекцион. 1 приятел със 1.8 Т ауди 180 коня си сложи и е много доволен но незнам при тази кола как стоят нещата.Иначе е обслужена - ремъци и ролки и масло. Харчи масло ,но незнам колко и на колко км. Колко е нормалния разход и дали е от гумички или е от сегменти каква може да е причината?Колко би ми струвал ремонта? Редактирано 18 януари 2011 от venom4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 18 януари 2011 Сподели Публикувано 18 януари 2011 (редакция) Значи навиха се да ми дадът колата ,но трябва да знам дали ще мога да и сложа газов инжекцион. 1 приятел със 1.8 Т ауди 180 коня си сложи и е много доволен но незнам при тази кола как стоят нещата.Иначе е обслужена - ремъци и ролки и масло. Харчи масло ,но незнам колко и на колко км. Колко е нормалния разход и дали е от гумички или е от сегменти каква може да е причината?Колко би ми струвал ремонта?Силно ме сънява да се разминеш само с гумички,просто с няколко човека сме го обсъждали това и сегментите си заминават и от там започва да гори.За атмосферен двигател си отиват едни 1500лв близо с нови лагери,сегменти,нови клапани,гарнитури,шлайфове,напасвания и тн.Скоро го правих това и сега колата живна дооста,а и не ми гори масло,а преди 1,5 литра на 1000км при каране предимно във високи обороти заминаваха.Относно газовата няма да имаш проблеми-слага се газов инжекцион за турбо кола.Имам човек за това-гарантирам ти,че ще останеш доволен.Аз съм също с газов инжекцион. :icon_rock: Редактирано 18 януари 2011 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venom4o Публикувано 19 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2011 (редакция) Силно ме сънява да се разминеш само с гумички,просто с няколко човека сме го обсъждали това и сегментите си заминават и от там започва да гори.За атмосферен двигател си отиват едни 1500лв близо с нови лагери,сегменти,нови клапани,гарнитури,шлайфове,напасвания и тн.Скоро го правих това и сега колата живна дооста,а и не ми гори масло,а преди 1,5 литра на 1000км при каране предимно във високи обороти заминаваха.Относно газовата няма да имаш проблеми-слага се газов инжекцион за турбо кола.Имам човек за това-гарантирам ти,че ще останеш доволен.Аз съм също с газов инжекцион. :icon_rock:Супер, а като разход при нормално каране и при ръчкане как ти е колата? 4000 лева за такава кола заслужават ли си? Редактирано 19 януари 2011 от venom4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.