Премини към съдържание

Още един член в клуба на Каризма и малко въпроси от него


p_arnaudov

Препоръчано мнение

Първо да се похваля, че преди ден се сдобих с :mitsu-smiley: Каризма '97 1,6 на 90 коня

Първо да попитам как да "стигна" до вентилатора който вкарва въздуха в купето.

И второ как да достигна до клемите на копчето което управлява вентилатора.

Сега да ви опиша и защо ми е всичко това:

За копчето - работи ми само последната степен.

За вентилатора - като го пусна на последната степен (единствената работеща) и се чува стабилно стържене така да го кажа, вероятно трябва да се смени някой втулка, лагер или цялото моторче и аз не знам.

Въпроса е че не знам как да стигна до тези места.

 

Извинявам се ако с прекалено прости термини съм обяснил и също така ако има отговор някъде из форума, просто аз не можах да намеря.

 

Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при един познат който се занимава с климатици и ми оправи и двата проблема, така че може да заключвате темата, а ако някой има същия проблем не е проблем да кажа как се оправя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих при един познат който се занимава с климатици и ми оправи и двата проблема, така че може да заключвате темата, а ако някой има същия проблем не е проблем да кажа как се оправя

 

Хубаво би било при наличието на някакъв проблем, после с наша или странична помощ да бъде обяснена схемата за разрешаването му. Не е задължително, но мисля е препоръчително, защото благодарение на този форум много хора намират разрешение на собствените си проблеми обединени от любимата марка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Добър ден

 

Аз пък имам проблем със първата поза на копчето та ако може нещо да ни кажеш ще сме ти благодарни колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден

 

Аз пък имам проблем със първата поза на копчето та ако може нещо да ни кажеш ще сме ти благодарни колега.

 

 

Здрасти при мен се оказа че ми е изгоряла "платчицата" (ако мога така да го нарека) със съпротивленията за различните степени. Като развиеш и махнеш жабката директно се вижда, захваната е на 2 болчета, самите съпротивления заедно с керамичната заливка са от вътрешна страна, ти виждаш само 2те болчета и една букса, която влиза във въпросната "платка".

Малко странно го обясних, надявам се да съм помогнал, ако има още нещо неясно питай.

П.С. Аз сложих на моята една платка от Тойота Корола, защото такава само ми намериха в моргата, същата е само дупките на болчетата се разминават :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти при мен се оказа че ми е изгоряла "платчицата" (ако мога така да го нарека) със съпротивленията за различните степени. Като развиеш и махнеш жабката директно се вижда, захваната е на 2 болчета, самите съпротивления заедно с керамичната заливка са от вътрешна страна, ти виждаш само 2те болчета и една букса, която влиза във въпросната "платка".

Малко странно го обясних, надявам се да съм помогнал, ако има още нещо неясно питай.

П.С. Аз сложих на моята една платка от Тойота Корола, защото такава само ми намериха в моргата, същата е само дупките на болчетата се разминават :)

Да, наистина странно си го обяснил, напълно съм съгласен с теб.

Съветът ми е, ако искаш да помогнеш, или да получиш помощ- обяснявай разбираемо и колкото се може по-малко странно :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...