p_arnaudov Публикувано 1 август 2010 Сподели Публикувано 1 август 2010 Първо да се похваля, че преди ден се сдобих с :mitsu-smiley: Каризма '97 1,6 на 90 коняПърво да попитам как да "стигна" до вентилатора който вкарва въздуха в купето.И второ как да достигна до клемите на копчето което управлява вентилатора.Сега да ви опиша и защо ми е всичко това:За копчето - работи ми само последната степен.За вентилатора - като го пусна на последната степен (единствената работеща) и се чува стабилно стържене така да го кажа, вероятно трябва да се смени някой втулка, лагер или цялото моторче и аз не знам.Въпроса е че не знам как да стигна до тези места. Извинявам се ако с прекалено прости термини съм обяснил и също така ако има отговор някъде из форума, просто аз не можах да намеря. Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_arnaudov Публикувано 3 август 2010 Автор Сподели Публикувано 3 август 2010 Днес ходих при един познат който се занимава с климатици и ми оправи и двата проблема, така че може да заключвате темата, а ако някой има същия проблем не е проблем да кажа как се оправя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Днес ходих при един познат който се занимава с климатици и ми оправи и двата проблема, така че може да заключвате темата, а ако някой има същия проблем не е проблем да кажа как се оправя Хубаво би било при наличието на някакъв проблем, после с наша или странична помощ да бъде обяснена схемата за разрешаването му. Не е задължително, но мисля е препоръчително, защото благодарение на този форум много хора намират разрешение на собствените си проблеми обединени от любимата марка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 17 август 2010 Сподели Публикувано 17 август 2010 Добър ден Аз пък имам проблем със първата поза на копчето та ако може нещо да ни кажеш ще сме ти благодарни колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_arnaudov Публикувано 24 август 2010 Автор Сподели Публикувано 24 август 2010 Добър ден Аз пък имам проблем със първата поза на копчето та ако може нещо да ни кажеш ще сме ти благодарни колега. Здрасти при мен се оказа че ми е изгоряла "платчицата" (ако мога така да го нарека) със съпротивленията за различните степени. Като развиеш и махнеш жабката директно се вижда, захваната е на 2 болчета, самите съпротивления заедно с керамичната заливка са от вътрешна страна, ти виждаш само 2те болчета и една букса, която влиза във въпросната "платка".Малко странно го обясних, надявам се да съм помогнал, ако има още нещо неясно питай.П.С. Аз сложих на моята една платка от Тойота Корола, защото такава само ми намериха в моргата, същата е само дупките на болчетата се разминават Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 Здрасти при мен се оказа че ми е изгоряла "платчицата" (ако мога така да го нарека) със съпротивленията за различните степени. Като развиеш и махнеш жабката директно се вижда, захваната е на 2 болчета, самите съпротивления заедно с керамичната заливка са от вътрешна страна, ти виждаш само 2те болчета и една букса, която влиза във въпросната "платка".Малко странно го обясних, надявам се да съм помогнал, ако има още нещо неясно питай.П.С. Аз сложих на моята една платка от Тойота Корола, защото такава само ми намериха в моргата, същата е само дупките на болчетата се разминават Да, наистина странно си го обяснил, напълно съм съгласен с теб.Съветът ми е, ако искаш да помогнеш, или да получиш помощ- обяснявай разбираемо и колкото се може по-малко странно :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.