jimbim Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 Колеги,дайте съвет откаде да започна.Климатроника ми спря да работи по време на пътуване т.е работеше спрях го за малко и когато го пуснах отново не заработи, само се включиха вентилаторите на радиатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 От сервиз за авто-климатици Иначе по-веригата пускаш на MAX COOL и гледаш дали се е зацепил климатика. Дали са студени тръбите откъм двигателя и т.н. по веригата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 20 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2010 Това го направих, тръбите не започват да се охлаждат.Как даразбера дали зацепва шайбата на компресора нали е на електромагнит. Някои може ли да ми препоръча сервиз на които мога да се доверя.мисля да се насоча към Варна или в Пловдив във фирмените сервизи на Митсубиши.Не знам как е в Ратола -София ,поне нямам телефони за връзка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 (редакция) Плевен ти е по-близо.Обади се на 0888284300 - търси Анатоли и си запази час. Редактирано 20 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 20 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2010 Благодаря за отзивчивоста VALBOSS. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 19 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2010 Така както е отворена темата да попитам сменял ли е някой скоро дехидратор на климатика и от къде си го е поръчал,четох за поръчки от ,,КОСЕР"но се въдържам за сега.НЕ ИСКАМ да правя реклама но ако някои има нужда от ремонти по климатика/климатроника/да прескочи до Плевен в сервиза които ми препоръча VALBOSS/Благодаря му/,момчетата са доста във час . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Здравейте КолегиДа не отварям друга тема искам да питам за какво служи този регулатор на климатроникаhttp://microamp.snimka.bg/automobiles/car.521374.19840364Carisma 98 1,6 90hp FULL A/CИнтересното е че от другата страна има за затваряне на клапата, а тази "ръчка" е свързана с жило отиващо в разпределителя на въздуха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 Здравейте КолегиДа не отварям друга тема искам да питам за какво служи този регулатор на климатроникаhttp://microamp.snimka.bg/automobiles/car.521374.19840364Carisma 98 1,6 90hp FULL A/CИнтересното е че от другата страна има за затваряне на клапата, а тази "ръчка" е свързана с жило отиващо в разпределителя на въздухаКогато врътката е в горно положение получаваш приток на хладен въздух от централната духалка независимо, че климатроника е в режим на отопление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 Когато врътката е в горно положение получаваш приток на хладен въздух от централната духалка независимо, че климатроника е в режим на отопление.Ти сириозен ли си??? :huh: по дяволите :bang: А аз си мислех зимата че парното се е прецакало и затова духа хладно.....Какво е предназначението на това "чудо" ? Не може ли просто "тоя" дето ще върти "тая ръчка" не вземе да намали темп-а на климатроника и то ще влезе по-хладен въздух Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 корекция: не е "хладен въздух", а "въздух от външната среда". Ако навън е адската жега... ще влиза топъл въздух. Аз също не разбирам тоза врътка къде стои в цялата система на климатроника... защо климатроника има също копче пусни/спри въздуха отвън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 Ако пуснеш зимата топлото на 6, щото возиш на задната седалка две-три полуголи манекенки, тази духалка я нагласяваш да ти духа в лицето хладен външен въздух - та да не заспиш в движение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 корекция: не е "хладен въздух", а "въздух от външната среда". Ако навън е адската жега... ще влиза топъл въздух. Аз също не разбирам тоза врътка къде стои в цялата система на климатроника... защо климатроника има също копче пусни/спри въздуха отвън.Правилно, влиза "въздух от външната среда" извнявам се . Иначе целта да затвориш притока на външен въздух е да се охлади купето по-бързо като се предполага, че колата не е била няколко часа на адското слънце и въздуха в нея не е 2 пъти по горещ от този навън . За това когато натиснеш бутона Max Cool климатроника затваря притока на външен въздух. Другото предназначение е ако караш зад някои чипосан дизел и не искаш да дишаш излизащите отработени газове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 (редакция) Правилно, влиза "въздух от външната среда" извнявам се . ..................Никога не бих се сетил че тази "врътка" ще е за вкарване на въздух от вън. Винаги ако ми е трябвал свеж въздух си отварям прозореца и готово.А аз си разглобих парното да търся дефект, че зимата темп-а на 32оС , загряла кола, а духа едно хладно такова. Ама не се сетих да вида от другите изводи за парното какво духа.Научихме нещо важно, винаги питай и тогава се впускай и .... как изглежда отоплителната система на колата Редактирано 28 юли 2010 от ivomt Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 28 юли 2010 Сподели Публикувано 28 юли 2010 Ако пуснеш зимата топлото на 6, щото возиш на задната седалка две-три полуголи манекенки, тази духалка я нагласяваш да ти духа в лицето хладен външен въздух - та да не заспиш в движение.Valboss, ако има полуголи мадами на задната седалка за какво каране и за какво заспиване говориш, то може и парно да не ти "требва" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.