Премини към съдържание

Colt 2004 Не пали


Препоръчано мнение

Здравейте нов сам във форума, но по темите които разгледах мисля че DJ Tymbi може да ми помогне(разбирасе ако има желание)Само незнам как мога да го намеря

Проблема ми е следният:

Стартерът върти но не може да запали.Бензин идва но тока нещо липсва по свещите

АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЩЕ САМ МУ БЛАГОДАРЕН

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е следният:

Стартерът върти, но не може да запали.Бензин идва, но тока нещо липсва по свещите

АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЩЕ СъМ МУ БЛАГОДАРЕН

Според мен е датчика на Хол

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нов сам във форума, но по темите които разгледах мисля че DJ Tymbi може да ми помогне(разбирасе ако има желание)Само незнам как мога да го намеря

Проблема ми е следният:

Стартерът върти но не може да запали.Бензин идва но тока нещо липсва по свещите

АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЩЕ САМ МУ БЛАГОДАРЕН

То зависи и каква е системата, предполагам е с делко ( коя година е колата ??) но:

Щом не ще да пали, то има два основни неща:

1. Липса на бензин

2. липса на искра на свещите................

При първото е или бенз. помпа( изгоряла, разхерметизирана и т.н. ) захранването й,гор. филтър или бензинопроводите .........................

При второто е : или датчика на кол. и разпр. вал, - липса на захранване ,механиччна повреда и т.н. или комутатор - липса на захранване, прекъсване на ел.сигнала който го управлява,или просто е изгорял, или е бобината- отново липса на захранване или прекъсване на намотките и т.н. .................или е ЕКУ-то ................

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, първо здравейте. Нов съм в този форум и видях темата, та реших да не отварям нова.

Имам подобен проблем с Колт-а да един приятел. Когато го е купил не е палил. Купил го е от Германия, като там го е взел от човек, не от автокъща. Казал му е, че проблема е в делкото (поне така е посочил, не са се разбрали много-много). На свещите няма искра, дали проблемът е вътре в електрониката (предполагам комутатор). Чета тук във форума и виждам че те се дънят често.

Mitsubishi Colt '94 1.5... това е то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма искра, значи е в електическата /електромеханичната/ част от колата.

Никой не може да ти отговори конкретно без подробности.

Проверете системата модул по модул и пиши пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма искра, значи е в електическата /електромеханичната/ част от колата.

Никой не може да ти отговори конкретно без подробности.

Проверете системата модул по модул и пиши пак.

 

Ами на диагностика не показа нищо. Не показва датчици (пример - ако има проблем с датчика на коляновия вал ще го покаже, и преди съм връзвал и при проблем го показва). Предположих, че възможният виновник е именно там някъде, в електрониката на делкото. При разкачане на който и да е датчик ми показва. Щом не е датчик... дали е комутатора, който предполагам е в делкото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами на диагностика не показа нищо. Не показва датчици (пример - ако има проблем с датчика на коляновия вал ще го покаже, и преди съм връзвал и при проблем го показва). Предположих, че възможният виновник е именно там някъде, в електрониката на делкото. При разкачане на който и да е датчик ми показва. Щом не е датчик... дали е комутатора, който предполагам е в делкото?

Най често се дъни комутатора, който е с датчиците на кол. и разпр. вал..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Делко или комутатор ше е колега, имам го същия проблем и аз в момента. Чакам да ми донесат ново делко и да почна да изключвам кое може да е от двете. Компа не показва грешки никакви, само силата на тока е по слаба от колкото трябва, от 16к на 12.5к. Ако си решиш проблема пиши как ако обичаш :) успех колега ! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Делко или комутатор ше е колега, имам го същия проблем и аз в момента. Чакам да ми донесат ново делко и да почна да изключвам кое може да е от двете. Компа не показва грешки никакви, само силата на тока е по слаба от колкото трябва, от 16к на 12.5к. Ако си решиш проблема пиши как ако обичаш :) успех колега ! :icon_hmm:

Този няма делко ,нито комутатор.............проблемите бяха много, все хардуерни и софтуерни и ми трябваше доста време да го оправя................вече пали и върви................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...