monti Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 Колеги дайте малко инфо за л300 4х4. Добро ли е това бусче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 23 април 2010 Сподели Публикувано 23 април 2010 (редакция) Колеги дайте малко инфо за л300 4х4. Добро ли е това бусче?Колега малко трябва да се конкретизираш . Какво точно те интересува . Ако искаш да добиеш обща представа използвай търсачката, има доста писано в форума! Иначе е добро , нали е Мицубиши . :rulez: Редактирано 23 април 2010 от Mitsubishi грешки в зелен цвят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 23 април 2010 Сподели Публикувано 23 април 2010 (редакция) Колеги дайте малко инфо за л300 4х4. Добро ли е това бусче?Здравейте!Колегата по-горе е писал,че има много теми за Л300,което хич не е така за съжаление. :icon_crying: Този модел не е от най-разпространение модели на Митцубиши във форума.Нямам кой знай колко опит с моето Л300,но нали знаете-първото впечатление е най-важно,а то е повече от добро.Само едно уточнение:моето бусче НЕ Е 4х4,но се надявам информацията да Ви бъде полезна.Бусчето е придобито като втора употреба преди горе-долу,една година.Търсихме си кола,която може да посрещне всекидневните нужди на семейството ми,а именно гъвкав интериор,който позволява буса да се трансформира от 8 местен мини ван,в лекотоварен автомобил и обратно.Точно в „лицето” на Л300 видяхме всичко тове което търсим.Бусчето е 1990 г.;2000 куб.см,68kW(90 к.с)-8+1 места,с газова уредба.Колата при закупуването беше на около 220 000 км,в момета е на около 260 000 км-както се вижда хич не е жалено,нито от мен,нито от баща ми....Кара се по изключително лоши пътища(както от предишният собственик,така и от нас),което разбира се рано или късно се отразява.За съжаление,човека който го е карал преди нас,абсолютно не е пипнал нищо по буса в продължение на около 10-на години,и при нас започнаха да се обаждат доста неща,като в нито един момент обаче, буса не е спиран от движение.Обслужена е в Сливен,за съжаление с кофти части(късно открих този страхорен форум :icon_thumbup: ),по принцип са сменени гумичките на клапаните с такива с неясен произход,но продължава да си гори масълце.В момента имаме проблем с ходовата част-шарнири,карета,тампони.....(скоро ще се ходи до Стамболийски),но както казах буса се кара изключително в лоши условия-междуселски пътища,а и градско също-който е минавал през Сливен-Разкопаният град,знае за какво иде реч.Този ремонт просто е капка в морето, като имае в предвид това колко работа е отметнало „работното добиче” а тя е много...Миналото лято в продължение на 3 месеца,през ден съм мъкнал по 25 торби вар х 40 кг=1000 кг.=1 т.и това на разстояние 30-на км от Сливен.Без да загрее,без да ръчкам-на 5 скорост с малко газ и си върви без да се мъчи-просто е уникално.Всекидневно се товари до горе с най-различни неща-просто не можем да го спрем за момент. А това което ми направи впечатление как се държи на дълъг път-често пътувам до Варна(студент съм там).Да,вярно че не е чудо на аеродинамичността-по магистралата при силен страничен вятър,доста се люшка,но все пак си е бус и си се движи нормално с 80-100 км/ч.Но как вози-като лодка,по точно-като кораб е.Видимостта е чудесна-нищо не може да ви обегне.Друго което ме впечатли-двигателя.И по точно-въпреки че се намира под пасажерските седалки отпред-кажи-речи,вътре в купето,на светофар е много трудно да го чуеш,а аз хич...Но най-много ми харесва,когато тръгна от Слънчев бряг нагоре-в посока Обзор-Варна.Ето там му се радвам най-много.Двигателя му е толкова разтоварен че само на две места свалям на трета предавка-на двата обратни завоя в началото.През останалото време,само на 5-та,най-много на 4-та и то при някое супер екстремно изпреварване.(скоро ми се наложи да пътувам до там с Голф 3,1994,година,1.4-е това нещо нямаше мърдане,на места 1-ва ,2-ра,загрява,множество почивки,абе ужас.Буса е 1990 г,но е на светлинни години пред тоя Голф).Много добър мотор,наистина.Незнам как е на дизела,но този е супер.Отделно задното задвижване дава много приятно усещане за управляемост-така че с Л300 получавате 2 в 1-уникалността да караш Митцубиши и удоволствието на задното задвижване на бмв(според мен няма нужда да го пиша с големи букви).За 4х4 сигурно ще е още по-добре.С една дума-управлява се като лек автомобил-особено в града-много маневрен,пъргав,паркира се много лесно и като имате в предвид че нашият няма хидравлика и т.н.Обратните завой ги прави с по-малък диаметър от Галанта,а и сигурен съм от други леки автомобили.A за скоростите на волана-мога да кажа само едно-безценно е!Много хора не ми вярват или си мислят че говоря глупости,но изпитвам еднакво удоволствие да карам и двете си Митцубишита-Л300 и Галант.Не е 4х4,но зимата с един бордюр отзад+нови гуми( забележете-летни),се качвам до Карандила без никакъв проблем.Така че ако не Ви трябва изрично вискокопроходимо Л300,2WD,ще Ви върши идеална работа при всякакви условия-а и поддръжката и разхода ще Ви идват по-тънко. Даже с тия пътища в Сливен,а и не само там, взе да ми се върти из главата една идея която в началалото беше доста шантава,но сега хич не е -да си сменя Галанта (не се шегувам)за едно такова чудо-минавам навскякъде,качвам по вискори бордюри.Като съм в Сливен,даже с баща ми сме стигали до конфликт,кой да го кара,тъй като Галанта там от гаража не излиза,заради тия бат Данчови разкопки.За разхода: Рахода е между 10-14 газ/100 км,което си е напълно приемливо. На бензин не сме го засичали,а и нямам намерение с тези цени на бензина.Нашето Л300 е карбуратор-газовата уредба е евтина.За 4WD ,предполагам че разхода ще бъде доста по-голям,но наистина нямам идея колко. Не съм като кон с капаци-колата си има доста недостатъци-това е 20 годишна кола все пак.Доста неща се „обаждат ”вече.Майсторите в Сливен,го гледат като голям камък,частите-не са толкова скъпи,колкото са дефицит,така да се каже.Коримилното управление има доста голям луфт,а и в момента от това каре,което е засмяна,е още по-голям.Вътрешното оборудване и пасивните системи за сигурност са меко казано спартански в сравнение с новите автомобили-липсват:AirBag,ABS .На външен вид,изглежда доста грозноватичко,но като се опознаете,осъзнаваш колко е уникална формата му и как всеки се обръща след теб-нека някоя друга от масовите коли на тия години,освен Митцубиши, разбира се, да се „похвали ” с такова внимание.Едва ли ще има такава.Но според мен този автомобил е направен за да бъде вечен,и ако се грижите за него както трябва,той ще Ви служи,живот и здраве,дълги години.Успех !П.П.Ако модераторите на раздела преценят ,че горе-написаното мнение е прекалено субективно и не разполага с необходимата техническа обоснобка,моля да го изтрият. Редактирано 23 април 2010 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 април 2010 Сподели Публикувано 23 април 2010 Аз подкрепям горното мнение и като модератор и като бивш собственик на L300. Това е уникална машина, както и всички модели на Митсубуши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 24 април 2010 Автор Сподели Публикувано 24 април 2010 (редакция) Искам да попитам някой ако има впечетленя за дизела а по-точно за 2.5 (87коня), а искам да попитам колко излиза едно каре? Редактирано 24 април 2010 от Mitsubishi Правописни грешки и неизползване на главни букви и препинателни знаци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 24 април 2010 Автор Сподели Публикувано 24 април 2010 (редакция) А как мога да разбера дали е здрава турбината? Редактирано 24 април 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 а искам да попитам колко излиза едно кареКарето е около 25 лв,като цената варира в зависимост от магазина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 24 април 2010 Автор Сподели Публикувано 24 април 2010 (редакция) В кой магазин мога да го взема това каре за 25 лв и как мога да разбера дали е здрава турбината? Редактирано 24 април 2010 от Mitsubishi Правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 24 април 2010 Автор Сподели Публикувано 24 април 2010 (редакция) Кое е по-добре, дизел или бензин? Редактирано 24 април 2010 от Mitsubishi Правописни грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 април 2010 Сподели Публикувано 25 април 2010 Газ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 25 април 2010 Автор Сподели Публикувано 25 април 2010 (редакция) При покупката на бус с новите номера (са) и аз сьм от София трябвали да се ходи с буса в КАТ или може по докоменти? Редактирано 26 април 2010 от Mitsubishi Правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 25 април 2010 Сподели Публикувано 25 април 2010 (редакция) Ако постоянната адресна регистрация по лична карта отговаря на регистрацията на колата може само по документи. Редактирано 26 април 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 28 април 2010 Автор Сподели Публикувано 28 април 2010 (редакция) Здравейте колеги, днес закупих L300 4х4 дизел. Редактирано 28 април 2010 от Mitsubishi Правописни грешки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 април 2010 Сподели Публикувано 28 април 2010 Честито колега! Пожелавам ти много безаварийни километри! П.П. Пиши по-грамотно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 29 април 2010 Автор Сподели Публикувано 29 април 2010 Съжалявам колега благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 29 април 2010 Сподели Публикувано 29 април 2010 Честито, моного безаварийни км. ти пожелавам.Направи една фотосесия на колата да и се порадваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 30 април 2010 Автор Сподели Публикувано 30 април 2010 (редакция) ето Редактирано 30 април 2010 от monti Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 2 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2010 (редакция) Как е, хареса ли ви? Kолеги, искам да попитам каква цена е рeлето за подгряване на свещите на 2.5 тд ? Редактирано 2 Май 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 Май 2010 Сподели Публикувано 2 Май 2010 Как е, хареса ли ви? Kолеги, искам да попитам каква цена е рeлето за подгряване на свещите на 2.5 тд ? Колега, коментари за колата ти няма, защото си публикувал само една снимка, а от нея не се вижда много. Въпроси за цени на частисе задават в раздела "Купува/продава/заменя части" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 23 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2010 бyса е супер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesov Публикувано 16 септември 2010 Сподели Публикувано 16 септември 2010 (редакция) Колега, пробвал ли си го вече как се справя с офроуд терени ?Че ми се иска, да си взема едно такова бусче за офроуд разходки... Редактирано 16 септември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Искам да попитам някой ако има впечетленя за дизела а по-точно за 2.5 (87коня), а искам да попитам колко излиза едно каре?Колега освен третия Galant който сменям имам и едно L300 2.5D не е 4х4 и няма турбо, според мен двигателя е здрав и достатъчно силен когато буса е празен, но когато е пълен положението далеч не е такова, моя веднъж строши 5-та скорост защото го карах баир нагоре с повечко газ, и другото което ме дразни е че задните ресори умекват и трябва да се шпринговат. И междо другото имам идея да го продам или да го заменя за паджеро с доплащане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.