Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mалко инфо за L300 4х4


Препоръчано мнение

Колеги дайте малко инфо за л300 4х4. Добро ли е това бусче?

Колега малко трябва да се конкретизираш . Какво точно те интересува . Ако искаш да добиеш обща представа използвай търсачката, има доста писано в форума!

Иначе е добро , нали е Мицубиши . :rulez:

Редактирано от Mitsubishi
грешки в зелен цвят
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте малко инфо за л300 4х4. Добро ли е това бусче?

Здравейте!

Колегата по-горе е писал,че има много теми за Л300,което хич не е така за съжаление. :icon_crying:

Този модел не е от най-разпространение модели на Митцубиши във форума.

Нямам кой знай колко опит с моето Л300,но нали знаете-първото впечатление е най-важно,а то е повече от добро.

Само едно уточнение:моето бусче НЕ Е 4х4,но се надявам информацията да Ви бъде полезна.

Бусчето е придобито като втора употреба преди горе-долу,една година.Търсихме си кола,която може да посрещне всекидневните нужди на семейството ми,а именно гъвкав интериор,който позволява буса да се трансформира от 8 местен мини ван,в лекотоварен автомобил и обратно.Точно в „лицето” на Л300 видяхме всичко тове което търсим.Бусчето е 1990 г.;2000 куб.см,68kW(90 к.с)-8+1 места,с газова уредба.Колата при закупуването беше на около 220 000 км,в момета е на около 260 000 км-както се вижда хич не е жалено,нито от мен,нито от баща ми....Кара се по изключително лоши пътища(както от предишният собственик,така и от нас),което разбира се рано или късно се отразява.За съжаление,човека който го е карал преди нас,абсолютно не е пипнал нищо по буса в продължение на около 10-на години,и при нас започнаха да се обаждат доста неща,като в нито един момент обаче, буса не е спиран от движение.Обслужена е в Сливен,за съжаление с кофти части(късно открих този страхорен форум :icon_thumbup: ),по принцип са сменени гумичките на клапаните с такива с неясен произход,но продължава да си гори масълце.В момента имаме проблем с ходовата част-шарнири,карета,тампони.....(скоро ще се ходи до Стамболийски),но както казах буса се кара изключително в лоши условия-междуселски пътища,а и градско също-който е минавал през Сливен-Разкопаният град,знае за какво иде реч.Този ремонт просто е капка в морето, като имае в предвид това колко работа е отметнало „работното добиче” а тя е много...Миналото лято в продължение на 3 месеца,през ден съм мъкнал по 25 торби вар х 40 кг=1000 кг.=1 т.и това на разстояние 30-на км от Сливен.Без да загрее,без да ръчкам-на 5 скорост с малко газ и си върви без да се мъчи-просто е уникално.Всекидневно се товари до горе с най-различни неща-просто не можем да го спрем за момент.

 

А това което ми направи впечатление как се държи на дълъг път-често пътувам до Варна(студент съм там).Да,вярно че не е чудо на аеродинамичността-по магистралата при силен страничен вятър,доста се люшка,но все пак си е бус и си се движи нормално с 80-100 км/ч.Но как вози-като лодка,по точно-като кораб е.Видимостта е чудесна-нищо не може да ви обегне.

Друго което ме впечатли-двигателя.И по точно-въпреки че се намира под пасажерските седалки отпред-кажи-речи,вътре в купето,на светофар е много трудно да го чуеш,а аз хич...

Но най-много ми харесва,когато тръгна от Слънчев бряг нагоре-в посока Обзор-Варна.Ето там му се радвам най-много.Двигателя му е толкова разтоварен че само на две места свалям на трета предавка-на двата обратни завоя в началото.През останалото време,само на 5-та,най-много на 4-та и то при някое супер екстремно изпреварване.(скоро ми се наложи да пътувам до там с Голф 3,1994,година,1.4-е това нещо нямаше мърдане,на места 1-ва ,2-ра,загрява,множество почивки,абе ужас.Буса е 1990 г,но е на светлинни години пред тоя Голф).Много добър мотор,наистина.Незнам как е на дизела,но този е супер.Отделно задното задвижване дава много приятно усещане за управляемост-така че с Л300 получавате 2 в 1-уникалността да караш Митцубиши и удоволствието на задното задвижване на бмв(според мен няма нужда да го пиша с големи букви).За 4х4 сигурно ще е още по-добре.С една дума-управлява се като лек автомобил-особено в града-много маневрен,пъргав,паркира се много лесно и като имате в предвид че нашият няма хидравлика и т.н.Обратните завой ги прави с по-малък диаметър от Галанта,а и сигурен съм от други леки автомобили.A за скоростите на волана-мога да кажа само едно-безценно е!Много хора не ми вярват или си мислят че говоря глупости,но изпитвам еднакво удоволствие да карам и двете си Митцубишита-Л300 и Галант.

Не е 4х4,но зимата с един бордюр отзад+нови гуми( забележете-летни),се качвам до Карандила без никакъв проблем.Така че ако не Ви трябва изрично вискокопроходимо Л300,2WD,ще Ви върши идеална работа при всякакви условия-а и поддръжката и разхода ще Ви идват по-тънко.

 

Даже с тия пътища в Сливен,а и не само там, взе да ми се върти из главата една идея която в началалото беше доста шантава,но сега хич не е -да си сменя Галанта (не се шегувам)за едно такова чудо-минавам навскякъде,качвам по вискори бордюри.Като съм в Сливен,даже с баща ми сме стигали до конфликт,кой да го кара,тъй като Галанта там от гаража не излиза,заради тия бат Данчови разкопки.

За разхода: Рахода е между 10-14 газ/100 км,което си е напълно приемливо. На бензин не сме го засичали,а и нямам намерение с тези цени на бензина.Нашето Л300 е карбуратор-газовата уредба е евтина.За 4WD ,предполагам че разхода ще бъде доста по-голям,но наистина нямам идея колко.

 

Не съм като кон с капаци-колата си има доста недостатъци-това е 20 годишна кола все пак.Доста неща се „обаждат ”вече.Майсторите в Сливен,го гледат като голям камък,частите-не са толкова скъпи,колкото са дефицит,така да се каже.Коримилното управление има доста голям луфт,а и в момента от това каре,което е засмяна,е още по-голям.Вътрешното оборудване и пасивните системи за сигурност са меко казано спартански в сравнение с новите автомобили-липсват:AirBag,ABS .На външен вид,изглежда доста грозноватичко,но като се опознаете,осъзнаваш колко е уникална формата му и как всеки се обръща след теб-нека някоя друга от масовите коли на тия години,освен Митцубиши, разбира се, да се „похвали ” с такова внимание.Едва ли ще има такава.

Но според мен този автомобил е направен за да бъде вечен,и ако се грижите за него както трябва,той ще Ви служи,живот и здраве,дълги години.

Успех !

П.П.

Ако модераторите на раздела преценят ,че горе-написаното мнение е прекалено субективно и не разполага с необходимата техническа обоснобка,моля да го изтрият.

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям горното мнение и като модератор и като бивш собственик на L300. Това е уникална машина, както и всички модели на Митсубуши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам някой ако има впечетленя за дизела а по-точно за 2.5 (87коня), а искам да попитам колко излиза едно каре?

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки и неизползване на главни букви и препинателни знаци.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как мога да разбера дали е здрава турбината?

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а искам да попитам колко излиза едно каре

Карето е около 25 лв,като цената варира в зависимост от магазина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В кой магазин мога да го взема това каре за 25 лв и как мога да разбера дали е здрава турбината?

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое е по-добре, дизел или бензин?

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При покупката на бус с новите номера (са) и аз сьм от София трябвали да се ходи с буса в КАТ или може по докоменти?

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако постоянната адресна регистрация по лична карта отговаря на регистрацията на колата може само по документи.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, днес закупих L300 4х4 дизел.

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито, моного безаварийни км. ти пожелавам.

Направи една фотосесия на колата да и се порадваме. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как е, хареса ли ви? Kолеги, искам да попитам каква цена е рeлето за подгряване на свещите на 2.5 тд ?

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как е, хареса ли ви? Kолеги, искам да попитам каква цена е рeлето за подгряване на свещите на 2.5 тд ?

Колега, коментари за колата ти няма, защото си публикувал само една снимка, а от нея не се вижда много. Въпроси за цени на части

се задават в раздела "Купува/продава/заменя части"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • преди 3 месеца ...

Колега, пробвал ли си го вече как се справя с офроуд терени ?

Че ми се иска, да си взема едно такова бусче за офроуд разходки... :)

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Искам да попитам някой ако има впечетленя за дизела а по-точно за 2.5 (87коня), а искам да попитам колко излиза едно каре?

Колега освен третия Galant който сменям имам и едно L300 2.5D не е 4х4 и няма турбо, според мен двигателя е здрав и достатъчно силен когато буса е празен, но когато е пълен положението далеч не е такова, моя веднъж строши 5-та скорост защото го карах баир нагоре с повечко газ, и другото което ме дразни е че задните ресори умекват и трябва да се шпринговат. И междо другото имам идея да го продам или да го заменя за паджеро с доплащане

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...