Nickky Публикувано 7 април 2010 Сподели Публикувано 7 април 2010 (редакция) Здравейте, днес ходих до един газ сервиз, който се намира в София, в локалното на околовръстното, на 200м след светофара на Сименовско шосе - посока младост, да питам за газов инжекцион на Галанта ми 4G63. Та човека ми каза скъп вариант Lovato 1700~1800лв и евтин - PowerJet 1100лв. Мисля, че това е сервиза на Армянови (видях го във форума, ама не съм сигурен). Някой има ли информация за този сервиз и този ГИ "PowerJet". Lovato-то ми идва малко скъпо. Благодаря. Редактирано 7 април 2010 от Nickky Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vhsmoker Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 И аз, като отскорошен собственик на галант 2ка бензин, търся инфо за газификация.И аз бях на същото място и говорих със същият човек и се интересувам от същото - мнения за тази газ и (по-важното) мнения за този майстор! Все още събирам мнения и инфо, но няма как да събера пари за ловато (1700-1800лв)! Ще съм благодарен ако някой даде повече светлина по въпроса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 Извинявам се, че не отварям нова тема, но това което искам да попитам касае и колегите търсещи мнение за газов инжекцион. Моят въпрос е следния: Внасят ли се LPI втора употреба и дали е удачно поставянето на такава газова инсталация на автомобил ? В крайна сметка цената от около 3000 лв. за нов LPI е безбожно скъпо удовоствие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 Извинявам се, че не отварям нова тема, но това което искам да попитам касае и колегите търсещи мнение за газов инжекцион. Моят въпрос е следния: Внасят ли се LPI втора употреба и дали е удачно поставянето на такава газова инсталация на автомобил ? В крайна сметка цената от около 3000 лв. за нов LPI е безбожно скъпо удовоствие.Не знам дали се внасят вт. ръка ,но поставянето му не е проблем на всяка кола ако АГУ-то е предназначена за конкретния модел коли................моята ако я сваля и монтирам на твоята , ще е безпроблемно ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 9 април 2010 Сподели Публикувано 9 април 2010 Здравейте,Галанта го карах година и половина с PowerJet и бях много доволен като двигателя беше 2500, V6 после я продадох и нямам инфо :icon_blush: . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 16 април 2010 Автор Сподели Публикувано 16 април 2010 Здравейте, колеги. Сложих си PowerJet при Армянов и съм много доволен. Монтажа е направен страхотно, настройките не ги оцелили от първия път, ама това не ми е проблем, защото една от основните причини беше именно, че има free software и кабел за PowerJet-a. Настройването е много лесно, става в реално време (докато си караш) и има всичко необходимо. Та със сегашните настройки, които направихме, колата върви перфектно на ниските и средни обороти, остава ми само да я изпъна на магистралата с 180 и да довърша настройката :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.