gogo1007 Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 оборотите играят и няма мощност на ниски обороти.все едно някоя свещ прекъсва.смених два комплекта свещи но все тая.като подадеш газ започва да дави и тогава поема.carisma 1.6 4g92 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 Има ли разлика когато е топъл или студен двигателят? Откачал ли си акумулаторът скоро? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo1007 Публикувано 3 април 2010 Автор Сподели Публикувано 3 април 2010 започна да го прави при топъл двигател.обучих компютъра но още при обучението забелязахче оборотие са много нестабилни ислед това двигателя продължи да се държи по същия начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 Аз не съм специалист, но си мисля, че е стъпковото моторче. Почисти го може да се реши проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo1007 Публикувано 3 април 2010 Автор Сподели Публикувано 3 април 2010 стъпковото моторче го замерих и е в рамките на 30ома Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 И аз да попитам за оборотите! Когато се запали колко оборота трябва да са.Когато е загрята и двигателят е в нормите по температура, колко трябва да показва оборотомера.И когато е на смукач.При мен се получава следното, като запаля оборотомера отива на 2000.После пада под 1000.А когато е загрята отива към 200-300.Какви са нормалните обороти при различните режими на работа на двигателя 4G92 1.6 90ph. MPI впръскване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danijetta Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 И аз да попитам за оборотите! Когато се запали колко оборота трябва да са.Когато е загрята и двигателят е в нормите по температура, колко трябва да показва оборотомера.И когато е на смукач.При мен се получава следното, като запаля оборотомера отива на 2000.После пада под 1000.А когато е загрята отива към 200-300.Какви са нормалните обороти при различните режими на работа на двигателя 4G92 1.6 90ph. MPI впръскване.и аз го имах този проблем и се оказа в това проблема http://danijetta.snimka.bg/other/mitsubishi-evo-iv.487226.18046601 ако не ти е ясно ми пиши на л.с Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 4 април 2010 Сподели Публикувано 4 април 2010 и аз го имах този проблем и се оказа в това проблема http://danijetta.snimka.bg/other/mitsubishi-evo-iv.487226.18046601 ако не ти е ясно ми пиши на л.сЗдравей.И при мен е така и затова ми е интересно реши ли го проблема и как точно.Тази платка каква е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo1007 Публикувано 4 април 2010 Автор Сподели Публикувано 4 април 2010 приятели моя проблем го реших.едната от бобините ми прекъсваше намерих една втора употреба исега отново карам (самолет). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.