Премини към съдържание

Клапани или повдигачи?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!!! Доста се поразрових из търсачката на форума и знам , че някой преди беше споменал за подобен проблем с Колтчето си , но така и не открих тази тема и затова реших да се допитам директно, чрез тази тема, до вас!!! Значи проблема ми е следния: от известно време насам , някъде от порядъка на 3-4 месеца като запала колата сутрин да ходя на работа и започва едно тропане под капака на колата , направо трака нещо като трактор!!! :D После след като загрее и си качи нормалната температура тракането изчезва!!! И има нещо друго много странно , когато е студено времето навън трака по-силно , а колкото е по-топло тракането сутрин като запаля е по-слабо , но все пак го има!!! Когато пък спра на светофар или където и да било другаде ми държи на много ниски обороти на около 700 , но това е само на загрял двигател естествено преди това автоматичния смукач си върши работата!!! Та въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и ако е имал да ми каже как да излекувам малкото си зверче!!! Повдигачи ли са , клапани ли са или какво точно е??? Колата е на 218000 км!!! Благодаря предварително!!! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом като загрее спира да трака са повдигачите.Ако имаше проблем във водачите на клапаните или в леглата на повдигачите щеше да трака постоянно.Пък и по принцип не съм виждал мицубиши със заминали водачи или легла-ако е карано само на бензин.Аз имах същия проблем и си купих нови повдигачи,само че си ги поръчах от щатите.Тука в България преди 2 години ми искаха от 420 до 480лв. за 16-те повдигача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом като загрее спира да трака са повдигачите.Ако имаше проблем във водачите на клапаните или в леглата на повдигачите щеше да трака постоянно.Пък и по принцип не съм виждал мицубиши със заминали водачи или легла-ако е карано само на бензин.Аз имах същия проблем и си купих нови повдигачи,само че си ги поръчах от щатите.Тука в България преди 2 години ми искаха от 420 до 480лв. за 16-те повдигача.

Благодаря ти много за съвета колега!!! Аз не живея в БГ така че и при мен цените на повдигачите са по сносни!!! :) А когато те се сменят какво трябва да се смени по двигателя още или само тях да купувам и да я водя при чичо доктор!!! А само едно въпросче ако може!!! Сега с турбото колко коня ти е колата и при кой направи тази интервенция и доволен ли си??? Благодаря предварително!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля че ти е гъсто маслото.....Пробвай с по-редичко, например 0W40 или 5W30.

Добре, смятам да пробвам със смяната ня маслото първо, макар че моето е на 5000км , но ще го сменя още в неделя с по рядко!!! Дано да е от това , че ми писна да трака като трактор вече!!! Благодаря ти много за съвета колега!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , днес говорих с майстора дето ми е слагал маслото и този който ще ми сменя сега в Неделя маслото, и двамата обаче казаха, че колата ми била на много километри (217000)за да и се слага по-рядко масло от това с което съм сега (10в40)! И сега немога да взема решение, моля ви дайте ми съвет какво да правя??? :icon_crying:

Редактирано от Balin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има много теми из форума за GDI двигателите и за техните проблеми с тракането. При тях се препоръчва масло от порядъка на 5W30......Защо ти го казвам това, ами защото този двигател на Колт е същия като GDI-то, със същите повдигачи, същата конструкция......Но все пак маслото е редно да се съобрази и със състоянието на автомобила. Пък за маисторите ти ако 217000км са много ......странно какво ли масло ще ти сложат като колата стане на 500000км.

Ако маисторите ти са сигурни че тракането е от повдигачите слагаите рядко масло....ако не не го бараите, защото ще претропа нещо друго и то лошо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли предложиха грес да добавиш за сгъстяване на маслото ;) Нали се сещаш какво става с маслото като загрее - става по рядко, ако е кофти маслото когато е студено е гъсто като се стопли малко става като вода.

Така че послушай колегите и пробвай с маслото което ти препоръча Milen_z.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О не не аз нищо не съм препоръчал. Просто казах че според конструкцията на двигателя е редно да се кара с по-рядко масло.....Пък кои какво си слага си е негов проблем. Да няма после като днес ....обажда ми се клиент преди време и ме пита за масло. Аз казах какво се препоръчва, и както винаги споменах че за да съм по конкретен трябва да чуя двигателя......Обаче човека си слага маслото и сега шлаиф и комплект лагери за колянов вал......че явно тропането не е било от повдигачите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за съветите колеги!!! Смятам първо да се уверя че са повдигачите и после да реша дали да сложа по-редичко масло за да не стане някой по-голям фал!!! Само че за съжаление тук където живея не се намират много български-майстори , а ако е закарам на друг ще ми одере кужуха макар и само за да ми каже какъв е проблема без да пипа нищо!!! Та въпроса ми е как мога да разбера дали са повдигачите или не? Имали някакъв начин или нещо такова? Благодаря много!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...