SUMO_POWER Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) Интересува ме LSD диференциял за еклипс на предно, 4г63 мотор - атмосферно. След строшването на 3-ти стоков диференциал ми доиде до гуша да отварям кутии. Някакви идеи ? Редактирано 21 април 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 Кажи първо каква ти е скоростната кутия. И колко мощен е твоят еклипс, че троши така дифове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SUMO_POWER Публикувано 10 март 2010 Автор Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) Кажи първо каква ти е скоростната кутия. И колко мощен е твоят еклипс, че троши така дифове?150 магарета на диното. Кутията е оргиналната на 4г63 мотора - 2.0, 16 клапана - нон турбо. Колата има 4-ри слика пиррели. Явно много и идва напрежението ;D Редактирано 21 април 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 F5M31 ли ти е кутията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) 150 магарета на дуното кутията е оргиналната на 4г63 мотора 20 16 нон турбо колата има 4ри слика пиррели явно много и идва напрежението ;Д Аз на 300 коня с предния ми Eclipse FWD също бях строшил няколко кутии.Има решение на проблема намираш си кутия от Eclipse AWD и краи с проблема :good: това го дават за ъпгреид при усилване над 300 коня :plane: Много интересно на 150 коня да чупиш кутии нещо друго има.На какви обороти стартираш,да не пускаш ряско съеденителя.Помисли си каде е грешката,защото на тези коне да чупиш кутии не е нормално. Редактирано 10 март 2010 от Eagle TSi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) Аз на 300 коня с предния ми Eclipse FWD също бях строшил няколко кутии.Има решение на проблема намираш си кутия от Eclipse AWD и краи с проблема :good: това го дават за ъпгреид при усилване над 300 коня :plane: Много интересно на 150 коня да чупиш кутии нещо друго има.На какви обороти стартираш,да не пускаш ряско съеденителя.Помисли си каде е грешката,защото на тези коне да чупиш кутии не е нормално. Не може да се слага кутия от AWD на FWD просто така и да очакваш да върви. Още при първото потегляне и този AWD диференциал ще се строши. Като я няма другата половина т.е задния диференциал, централния диференциал който разпределя мощността между заден и преден диференциал ще прехвърли цялата мощност отпред мислейки ще задните колела преплъзват постоянно и като набереш малко скорост и бум. Има начини, където се заварява средния диференциал или се слага VCE coupler, който отстранява този проблем, но тези начини се правят само ако минаваш на dyno и сервиза имат dyno само за предно предаване. За каране и завиване, тези начини подлагат трансмисията на много стрес. Да не говорим че трябва да се смени маховика и съединителя с тези от AWD. До колегата кедето ги гърми тези диренциали: трябва да си промениш начина на каране. Не знам какво правиш, но това не е нормално. Въртене на гуми или "пържене" на 1ва и 2ра с високи обороти определено не е начина за се кара кола. помисли какво искаш : да имаш кола която върви, или която седи в гаража. Редактирано 10 март 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 Не може да се слага кутия от AWD на FWD просто така и да очакваш да върви. Още при първото потегляне и този AWD диференциал ще се строши. Като я няма другата половина т.е задния диференциал, централния диференциал който разпределя мощността между заден и преден диференциал ще прехвърли цялата мощност отпред мислейки ще задните колела преплъзват постоянно и като набереш малко скорост и бум. Има начини, където се заварява средния диференциал или се слага VCE coupler, който отстранява този проблем, но тези начини се правят само ако минаваш на dyno и сервиза имат dyno само за предно предаване. За каране и завиване, тези начини подлагат трансмисията на много стрес. Да не говорим че трябва да се смени маховика и съединителя с тези от AWD. До колегата кедето ги гърми тези диренциали: трябва да си промениш начина на каране. Не знам какво правиш, но това не е нормално. Въртене на гуми или "пържене" на 1ва и 2ра с високи обороти определено не е начина за се кара кола. помисли какво искаш : да имаш кола която върви, или която седи в гаража. Може да се сложи AWD кутия, но си прав ,че трябва да се завари средния диф фасулска работа,маховика и съеденителя също трябва да са от 4х4 и работат е готова :good: и караш смело На моята кола е заварен средния диф и си карам всекидневно и отедлно на състезание и стартирам на 6000 оборота винаги без никакви проблеми :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 12 март 2010 Сподели Публикувано 12 март 2010 150 магарета на дуното кутията е оргиналната на 4г63 мотора 20 16 нон турбо колата има 4ри слика пиррели явно много и идва напрежението ;Д Сега забелязах че си писал по-горе,че имаш сликове - ето къде е проблема. :good: Сликовете преразполагат да тръгнеш на по големи обороти и зацепват ппочти перфектно на хубав асфалт и явно си се излакомил и си трагнал около 5000 или 6000 оборота и е станало лудница в кутията.Слагай си нормални гуми, ако все още си със сликове и ако ти се налопжи да стартираш да е до 4000 оборота :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SUMO_POWER Публикувано 21 април 2010 Автор Сподели Публикувано 21 април 2010 (редакция) Сега забелязах че си писал по-горе,че имаш сликове - ето къде е проблема. :good: Сликовете преразполагат да тръгнеш на по големи обороти и зацепват ппочти перфектно на хубав асфалт и явно си се излакомил и си трагнал около 5000 или 6000 оборота и е станало лудница в кутията.Слагай си нормални гуми, ако все още си със сликове и ако ти се налопжи да стартираш да е до 4000 оборота :good: Решихме проблема със смяна на оста на дифа, яка заварка от двете страни. Оста я взех на майтап от Фиат ражена. Сложихме хубаво масло. Карам вече 2000 км. Едно каране на калояново изкара обаче се разтече масло. Мислим нещо за охлаждане. Сега дойде друг проблем с тампоните. Скъсаха се всички :D Дадох ги да ги налеят с твърд каучук. Проблемът е решен срещу 120 лева за 4 тампона. Имам следния проблем с бензина: колата глахне в завоите. 2 вързани - ляв и десен, и забива муцуната. Мисля, че с принудително пълнене с ощте една помпа и малко резервоарче ще се реши и този проблем . Чакам спирачки от Ево 6. Дано г-н Паунов направи прилична цена, но от там дойде и друг проблем. Трябва да карам на 17-ски. В 16 не влиза апарата :( 4 бутален Брембо. Та ще трябва да му купувам и джантите Спийд лайн - 17-ски - пак от евото му. Та за 1 спирачки към 1500-1600 лева ще дойде, но пак ще спира Събирам парички за генерацията. Съ6то така купил съм ускорител на газовете. Останаха тръбите и крайното гърне Взех си седалки тип корито OMP, воланче OMP. Отвътре стана добре колицата. Скоро може да кача някои снимчици Редактирано 21 април 2010 от CynepMEH най-неграмотното съобщение, което съм чел напоследък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 21 април 2010 Сподели Публикувано 21 април 2010 (редакция) Колега ти или си много мързелив и немърлив, или неграмотен! Редактирах всичките ти мнения, защото бяха изпълнени с грешки, липсваха препинателни знаци и смислово разделение. Ако искаш да продължаваш да пишеш в този форум - започни да пишеш грамотно и четливо. В българарската азбука има следните букви, които ти не ползваш: "ъ", "щ", "ч", "й", "ш" и т.н. Използвай точки в края на изреченията, а новите ги почвай с главни букви. Поне елементарните правила на българската реч спазвай. Последното съобщение го редактирах 10-15 минути! Ето го за сравнение:ре6ихме проблема с смяна на оста на диффа яка заварка отстрани от двете страни оста е взех на маитап от фиат ражена сложихме хубаво масло карам ве4е 2000 км едно каране на калояново искара оба4е се расте4е масло мислим не6то за охлаждане сега доиде друг проблем с тампоните скасаха се вси4ки :Д дадох ги да ги налеят с твард кал4ук проблема ре6ен сре6ту 120 лева за 4 тампона имам следния проблем с бензина колата глахне в завоите 2 варзани ляв и десен и забива моцуната мисля 4е с пренудително палнене с о6те една помпа и малко резервлар4е 6те се ре6и и този проблем 4акам спира4ки от ево 6 дано гн паунов направи прили4на цена но от там доиде и друг проблем трябва да карам на 17ски в 16 не влиза апарата :( 4 бутален брембо та 6те трябва да му купувам и джантите спеед лине 17 ски пак от евото му та за 1 спира4ки кам 1500 1600 лева 6те доиде но пак 6те спира сабирам пари4ки за генерацията са6то така купул сам ускурител на газовете останаха трабите и краиното гарне взех си седалки тип корито омп волан4е омп отватре стана добре колицата скоро може да ка4а някои сним4ици Иначе за 120 лв можеше да си поръчаш полиуретанови тампони от щатите. Дори, ако я караш само тайм атак може да сложиш алуминиеви тампони и няма да мърда мотора. За бензина - ако има малко бензин в резервоара е нормално да не може да засмуче. И при мен се получава като е малко бензина и издрифтя на някой завой - забива муцуна. Редактирано 21 април 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 21 април 2010 Сподели Публикувано 21 април 2010 Майкоууу, пост-чудо! Лео, съчувствам ти А иначе колега, добре си го замислил това със 4-буталните апарати, но нали се сещаш че няма да паснат, трябва да се преправят. По-добре инвестирай в принудително пълнене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 Не трябва ли само една планка да си направи и да паснат спирачките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.