Премини към съдържание

Лимитед слип диференциал (LSD)


Препоръчано мнение

Интересува ме LSD диференциял за еклипс на предно, 4г63 мотор - атмосферно. След строшването на 3-ти стоков диференциал ми доиде до гуша да отварям кутии. Някакви идеи ?

Редактирано от CynepMEH
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажи първо каква ти е скоростната кутия. И колко мощен е твоят еклипс, че троши така дифове?

150 магарета на диното. Кутията е оргиналната на 4г63 мотора - 2.0, 16 клапана - нон турбо. Колата има 4-ри слика пиррели. Явно много и идва напрежението ;D

Редактирано от CynepMEH
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

150 магарета на дуното кутията е оргиналната на 4г63 мотора 20 16 нон турбо колата има 4ри слика пиррели явно много и идва напрежението ;Д

 

Аз на 300 коня с предния ми Eclipse FWD също бях строшил няколко кутии.

Има решение на проблема намираш си кутия от Eclipse AWD и краи с проблема :good: това го дават за ъпгреид при усилване над 300 коня :plane:

Много интересно на 150 коня да чупиш кутии нещо друго има.На какви обороти стартираш,да не пускаш ряско съеденителя.Помисли си каде е грешката,защото на тези коне да чупиш кутии не е нормално.

Редактирано от Eagle TSi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 300 коня с предния ми Eclipse FWD също бях строшил няколко кутии.

Има решение на проблема намираш си кутия от Eclipse AWD и краи с проблема :good: това го дават за ъпгреид при усилване над 300 коня :plane:

Много интересно на 150 коня да чупиш кутии нещо друго има.На какви обороти стартираш,да не пускаш ряско съеденителя.Помисли си каде е грешката,защото на тези коне да чупиш кутии не е нормално.

 

 

Не може да се слага кутия от AWD на FWD просто така и да очакваш да върви. Още при първото потегляне и този AWD диференциал ще се строши. Като я няма другата половина т.е задния диференциал, централния диференциал който разпределя мощността между заден и преден диференциал ще прехвърли цялата мощност отпред мислейки ще задните колела преплъзват постоянно и като набереш малко скорост и бум. Има начини, където се заварява средния диференциал или се слага VCE coupler, който отстранява този проблем, но тези начини се правят само ако минаваш на dyno и сервиза имат dyno само за предно предаване. За каране и завиване, тези начини подлагат трансмисията на много стрес. Да не говорим че трябва да се смени маховика и съединителя с тези от AWD.

 

До колегата кедето ги гърми тези диренциали: трябва да си промениш начина на каране. Не знам какво правиш, но това не е нормално. Въртене на гуми или "пържене" на 1ва и 2ра с високи обороти определено не е начина за се кара кола. помисли какво искаш : да имаш кола която върви, или която седи в гаража.

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се слага кутия от AWD на FWD просто така и да очакваш да върви. Още при първото потегляне и този AWD диференциал ще се строши. Като я няма другата половина т.е задния диференциал, централния диференциал който разпределя мощността между заден и преден диференциал ще прехвърли цялата мощност отпред мислейки ще задните колела преплъзват постоянно и като набереш малко скорост и бум. Има начини, където се заварява средния диференциал или се слага VCE coupler, който отстранява този проблем, но тези начини се правят само ако минаваш на dyno и сервиза имат dyno само за предно предаване. За каране и завиване, тези начини подлагат трансмисията на много стрес. Да не говорим че трябва да се смени маховика и съединителя с тези от AWD.

 

До колегата кедето ги гърми тези диренциали: трябва да си промениш начина на каране. Не знам какво правиш, но това не е нормално. Въртене на гуми или "пържене" на 1ва и 2ра с високи обороти определено не е начина за се кара кола. помисли какво искаш : да имаш кола която върви, или която седи в гаража.

 

Може да се сложи AWD кутия, но си прав ,че трябва да се завари средния диф фасулска работа,маховика и съеденителя също трябва да са от 4х4 и работат е готова :good: и караш смело :drive:

На моята кола е заварен средния диф и си карам всекидневно и отедлно на състезание и стартирам на 6000 оборота винаги без никакви проблеми :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

150 магарета на дуното кутията е оргиналната на 4г63 мотора 20 16 нон турбо колата има 4ри слика пиррели явно много и идва напрежението ;Д

 

Сега забелязах че си писал по-горе,че имаш сликове - ето къде е проблема. :good:

Сликовете преразполагат да тръгнеш на по големи обороти и зацепват ппочти перфектно на хубав асфалт и явно си се излакомил и си трагнал около 5000 или 6000 оборота :drive: и е станало лудница в кутията.Слагай си нормални гуми, ако все още си със сликове и ако ти се налопжи да стартираш да е до 4000 оборота :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Сега забелязах че си писал по-горе,че имаш сликове - ето къде е проблема. :good:

Сликовете преразполагат да тръгнеш на по големи обороти и зацепват ппочти перфектно на хубав асфалт и явно си се излакомил и си трагнал около 5000 или 6000 оборота :drive: и е станало лудница в кутията.Слагай си нормални гуми, ако все още си със сликове и ако ти се налопжи да стартираш да е до 4000 оборота :good:

 

Решихме проблема със смяна на оста на дифа, яка заварка от двете страни. Оста я взех на майтап от Фиат ражена. Сложихме хубаво масло. Карам вече 2000 км. Едно каране на калояново изкара обаче се разтече масло. Мислим нещо за охлаждане. Сега дойде друг проблем с тампоните. Скъсаха се всички :D Дадох ги да ги налеят с твърд каучук. Проблемът е решен срещу 120 лева за 4 тампона.

 

Имам следния проблем с бензина: колата глахне в завоите. 2 вързани - ляв и десен, и забива муцуната. Мисля, че с принудително пълнене с ощте една помпа и малко резервоарче ще се реши и този проблем . Чакам спирачки от Ево 6. Дано г-н Паунов направи прилична цена, но от там дойде и друг проблем. Трябва да карам на 17-ски. В 16 не влиза апарата :( 4 бутален Брембо. Та ще трябва да му купувам и джантите Спийд лайн - 17-ски - пак от евото му. Та за 1 спирачки към 1500-1600 лева ще дойде, но пак ще спира :)

 

Събирам парички за генерацията. Съ6то така купил съм ускорител на газовете. Останаха тръбите и крайното гърне :)

 

Взех си седалки тип корито OMP, воланче OMP. Отвътре стана добре колицата. Скоро може да кача някои снимчици :)

Редактирано от CynepMEH
най-неграмотното съобщение, което съм чел напоследък
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти или си много мързелив и немърлив, или неграмотен! Редактирах всичките ти мнения, защото бяха изпълнени с грешки, липсваха препинателни знаци и смислово разделение. Ако искаш да продължаваш да пишеш в този форум - започни да пишеш грамотно и четливо. В българарската азбука има следните букви, които ти не ползваш: "ъ", "щ", "ч", "й", "ш" и т.н. Използвай точки в края на изреченията, а новите ги почвай с главни букви. Поне елементарните правила на българската реч спазвай. Последното съобщение го редактирах 10-15 минути! Ето го за сравнение:

ре6ихме проблема с смяна на оста на диффа яка заварка отстрани от двете страни оста е взех на маитап от фиат ражена сложихме хубаво масло карам ве4е 2000 км едно каране на калояново искара оба4е се расте4е масло мислим не6то за охлаждане сега доиде друг проблем с тампоните скасаха се вси4ки :Д дадох ги да ги налеят с твард кал4ук проблема ре6ен сре6ту 120 лева за 4 тампона имам следния проблем с бензина колата глахне в завоите 2 варзани ляв и десен и забива моцуната мисля 4е с пренудително палнене с о6те една помпа и малко резервлар4е 6те се ре6и и този проблем 4акам спира4ки от ево 6 дано гн паунов направи прили4на цена но от там доиде и друг проблем трябва да карам на 17ски в 16 не влиза апарата :( 4 бутален брембо та 6те трябва да му купувам и джантите спеед лине 17 ски пак от евото му та за 1 спира4ки кам 1500 1600 лева 6те доиде но пак 6те спира :) сабирам пари4ки за генерацията са6то така купул сам ускурител на газовете останаха трабите и краиното гарне :) взех си седалки тип корито омп волан4е омп отватре стана добре колицата скоро може да ка4а някои сним4ици :)

 

Иначе за 120 лв можеше да си поръчаш полиуретанови тампони от щатите. Дори, ако я караш само тайм атак може да сложиш алуминиеви тампони и няма да мърда мотора.

 

За бензина - ако има малко бензин в резервоара е нормално да не може да засмуче. И при мен се получава като е малко бензина и издрифтя на някой завой - забива муцуна.

Редактирано от CynepMEH
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майкоууу, пост-чудо! Лео, съчувствам ти :)

 

А иначе колега, добре си го замислил това със 4-буталните апарати, но нали се сещаш че няма да паснат, трябва да се преправят. По-добре инвестирай в принудително пълнене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...