Премини към съдържание

Смяна агренажен ремък Outlander Diesel 2.0/140Hp


Препоръчано мнение

Писах го като коментар, но реших да отворя нова тема, защото ми се струва важно.

Ако може съвети и препоръки.

Карам Outlander 11/2007-ма.Мотора е малкия - на VW 2.0 / 140 Hp. DID Diesel.

В момента е на 105 000 след смяна на масло.

На 120 000 обаче трябва да сменя:

накладки - 260 лв;

предни дискове - 200 за диск;

сервизен комплект (агренаж, ролки и водна помпа) - 1800 лева

масло + филтри ( в това число горивен) - около 500 лева.

Та както и да го смятам излиза около 3 000 само обслужването.

Има ли си някой на идея как може да се намерят малко по евтини оригинални части. Поне да не ги купувам от Балкансар, защото там режат глави.

Мерси предварително за инфото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писах го като коментар, но реших да отворя нова тема, защото ми се струва важно.

Ако може съвети и препоръки.

Карам Outlander 11/2007-ма.Мотора е малкия - на VW 2.0 / 140 Hp. DID Diesel.

В момента е на 105 000 след смяна на масло.

На 120 000 обаче трябва да сменя:

накладки - 260 лв;

предни дискове - 200 за диск;

сервизен комплект (агренаж, ролки и водна помпа) - 1800 лева

масло + филтри ( в това число горивен) - около 500 лева.

Та както и да го смятам излиза около 3 000 само обслужването.

Има ли си някой на идея как може да се намерят малко по евтини оригинални части. Поне да не ги купувам от Балкансар, защото там режат глави.

Мерси предварително за инфото.

 

 

Пусни едно лично съобщение до колегата Miroslav - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=181

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо "трябва" да смениш дисковете и накладките? Свършват ти накладките ли? Дисковете криви ли са? Ако не - не трябва, това някак си не го разбрах....

За цените на ремък, ролки и водна помпа - 1800 ми се вижда страшно много. Проверявал ли си в представителствата на Фолксваген и другите алтернативни вносители на оригинални части на Мицубиши?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо "трябва" да смениш дисковете и накладките? Свършват ти накладките ли? Дисковете криви ли са? Ако не - не трябва, това някак си не го разбрах....

За цените на ремък, ролки и водна помпа - 1800 ми се вижда страшно много. Проверявал ли си в представителствата на Фолксваген и другите алтернативни вносители на оригинални части на Мицубиши?

Така ми каза приемчика в Балканстар - време им било. Ако трябва да съм честен, то и с просто око се вижда, че имат ръб. А накладките свършват, а и гледам да ги сменям преди да почнат да стържат, че все пак спирачки са това, не е шега работа.

Още не съм питам никъде където каза, сега почвам да проучвам, затова пиша и във форума. Мери за много за всяко едно предложение колеги.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече не човече, минах 100 000 км. Сега е на 105 000 + ..

 

Палиш гумите и да не си стъпил повече в БС тогава! :icon_clap: Има достатъчно много качествени алтернативи, че да им ставаш донор до живот. Както ти писах, пусни на колегата Мирослав лично съобщение за цени, той е приемчик в Ратола, също оторизиран сервиз на Мицубиши. Частите там, са същите като в БС, но цените са по-ниски!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Палиш гумите и да не си стъпил повече в БС тогава! :icon_clap: Има достатъчно много качествени алтернативи, че да им ставаш донор до живот. Както ти писах, пусни на колегата Мирослав лично съобщение за цени, той е приемчик в Ратола, също оторизиран сервиз на Мицубиши. Частите там, са същите като в БС, но цените са по-ниски!

Мерси за инфото колега, писах му вече.

Помощта Ви е безценна.

Имало и добри хора в БГ.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писах го като коментар, но реших да отворя нова тема, защото ми се струва важно.

Ако може съвети и препоръки.

Карам Outlander 11/2007-ма.Мотора е малкия - на VW 2.0 / 140 Hp. DID Diesel.

В момента е на 105 000 след смяна на масло.

На 120 000 обаче трябва да сменя:

накладки - 260 лв;

предни дискове - 200 за диск;

сервизен комплект (агренаж, ролки и водна помпа) - 1800 лева

масло + филтри ( в това число горивен) - около 500 лева.

Та както и да го смятам излиза около 3 000 само обслужването.

Има ли си някой на идея как може да се намерят малко по евтини оригинални части. Поне да не ги купувам от Балкансар, защото там режат глави.

Мерси предварително за инфото.

Ако искате, може да дойдете и при мен...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...