cankoff Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Писах го като коментар, но реших да отворя нова тема, защото ми се струва важно. Ако може съвети и препоръки.Карам Outlander 11/2007-ма.Мотора е малкия - на VW 2.0 / 140 Hp. DID Diesel.В момента е на 105 000 след смяна на масло. На 120 000 обаче трябва да сменя: накладки - 260 лв; предни дискове - 200 за диск; сервизен комплект (агренаж, ролки и водна помпа) - 1800 левамасло + филтри ( в това число горивен) - около 500 лева.Та както и да го смятам излиза около 3 000 само обслужването.Има ли си някой на идея как може да се намерят малко по евтини оригинални части. Поне да не ги купувам от Балкансар, защото там режат глави.Мерси предварително за инфото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Писах го като коментар, но реших да отворя нова тема, защото ми се струва важно. Ако може съвети и препоръки.Карам Outlander 11/2007-ма.Мотора е малкия - на VW 2.0 / 140 Hp. DID Diesel.В момента е на 105 000 след смяна на масло. На 120 000 обаче трябва да сменя: накладки - 260 лв; предни дискове - 200 за диск; сервизен комплект (агренаж, ролки и водна помпа) - 1800 левамасло + филтри ( в това число горивен) - около 500 лева.Та както и да го смятам излиза около 3 000 само обслужването.Има ли си някой на идея как може да се намерят малко по евтини оригинални части. Поне да не ги купувам от Балкансар, защото там режат глави.Мерси предварително за инфото. Пусни едно лично съобщение до колегата Miroslav - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=181 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Колега, защо "трябва" да смениш дисковете и накладките? Свършват ти накладките ли? Дисковете криви ли са? Ако не - не трябва, това някак си не го разбрах....За цените на ремък, ролки и водна помпа - 1800 ми се вижда страшно много. Проверявал ли си в представителствата на Фолксваген и другите алтернативни вносители на оригинални части на Мицубиши? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 4 март 2010 Автор Сподели Публикувано 4 март 2010 Колега, защо "трябва" да смениш дисковете и накладките? Свършват ти накладките ли? Дисковете криви ли са? Ако не - не трябва, това някак си не го разбрах....За цените на ремък, ролки и водна помпа - 1800 ми се вижда страшно много. Проверявал ли си в представителствата на Фолксваген и другите алтернативни вносители на оригинални части на Мицубиши? Така ми каза приемчика в Балканстар - време им било. Ако трябва да съм честен, то и с просто око се вижда, че имат ръб. А накладките свършват, а и гледам да ги сменям преди да почнат да стържат, че все пак спирачки са това, не е шега работа. Още не съм питам никъде където каза, сега почвам да проучвам, затова пиша и във форума. Мери за много за всяко едно предложение колеги.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 А гаранционна ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 4 март 2010 Автор Сподели Публикувано 4 март 2010 А гаранционна ли е?Вече не човече, минах 100 000 км. Сега е на 105 000 + .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Вече не човече, минах 100 000 км. Сега е на 105 000 + .. Палиш гумите и да не си стъпил повече в БС тогава! :icon_clap: Има достатъчно много качествени алтернативи, че да им ставаш донор до живот. Както ти писах, пусни на колегата Мирослав лично съобщение за цени, той е приемчик в Ратола, също оторизиран сервиз на Мицубиши. Частите там, са същите като в БС, но цените са по-ниски! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 4 март 2010 Автор Сподели Публикувано 4 март 2010 Палиш гумите и да не си стъпил повече в БС тогава! :icon_clap: Има достатъчно много качествени алтернативи, че да им ставаш донор до живот. Както ти писах, пусни на колегата Мирослав лично съобщение за цени, той е приемчик в Ратола, също оторизиран сервиз на Мицубиши. Частите там, са същите като в БС, но цените са по-ниски!Мерси за инфото колега, писах му вече.Помощта Ви е безценна.Имало и добри хора в БГ.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Ееее, ние сме отзивчиви колеги........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Писах го като коментар, но реших да отворя нова тема, защото ми се струва важно. Ако може съвети и препоръки.Карам Outlander 11/2007-ма.Мотора е малкия - на VW 2.0 / 140 Hp. DID Diesel.В момента е на 105 000 след смяна на масло. На 120 000 обаче трябва да сменя: накладки - 260 лв; предни дискове - 200 за диск; сервизен комплект (агренаж, ролки и водна помпа) - 1800 левамасло + филтри ( в това число горивен) - около 500 лева.Та както и да го смятам излиза около 3 000 само обслужването.Има ли си някой на идея как може да се намерят малко по евтини оригинални части. Поне да не ги купувам от Балкансар, защото там режат глави.Мерси предварително за инфото.Ако искате, може да дойдете и при мен........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.