Bakalov Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Здравейте! Имам следният проблем с вентилаторите на колата.При палене сутрин, на студен двигател, перките и на двата вентилатора веднага се включват на пълна мощност. Нормално ли е това? Според мен, това води до висок разход на гориво, тъй като през целия път вентилаторите работят на макс. Едни майстори ми казват, че това трябва да си е така, а други, че има някаква повреда и моторите на вентилаторите могат да изгорят. Ще се радвам ако някой пише и сподели как е с неговата кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Здравейте! Имам следният проблем с вентилаторите на колата.При палене сутрин, на студен двигател, перките и на двата вентилатора веднага се включват на пълна мощност. Нормално ли е това? Според мен, това води до висок разход на гориво, тъй като през целия път вентилаторите работят на макс. Едни майстори ми казват, че това трябва да си е така, а други, че има някаква повреда и моторите на вентилаторите могат да изгорят. Ще се радвам ако някой пише и сподели как е с неговата кола. По принцип вентилаторите не би трябвало да се включват при студен мотор, освен ако не си включил климатика. При включен климатик се въртят непрекъснато. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Закарайте автомобила на диагностика, проверете датчика за температурата на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Това си е сериен дефект на аутлендърите, модула който управлява перките дефектира. Намира се закачен на самия радиатор. Преди половин година го сменях, в ратола беше 180лв. Ориг. номер - MR497751 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Това си е сериен дефект на аутлендърите, модула който управлява перките дефектира. Намира се закачен на самия радиатор. Преди половин година го сменях, в ратола беше 180лв. Ориг. номер - MR497751 Жорка, с колегата Бакалов сте съседи....Защо не направите среща? :drinks: Той е сравнително нов фен ,отскоро с LPG и сигурно има още безброй въпроси.... P.S. А после снимки да приложите :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 (редакция) Жорка, с колегата Бакалов сте съседи....Защо не направите среща? :drinks: Той е сравнително нов фен ,отскоро с LPG и сигурно има още безброй въпроси.... P.S. А после снимки да приложите :D Напоследък ми пуши главата и срещи едва ли ще правим. Форума го преглеждам през някой и друг ден, ако мога ще помагам. Трябва да ти пратя снимки с кожения салон :icon_dance: . Редактирано 5 март 2010 от Mr^Brownstone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bakalov Публикувано 13 март 2010 Автор Сподели Публикувано 13 март 2010 Благодаря момчета! Супер сте! Още в понеделник ще го потърся. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.