bbojinov Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Яно се е видяло, че днес ще ви занимавам с мои проблеми;) Тази сутрин имах малко проблеми със запалването поради слаб акумулатор, при което естествено се закачих за един друг и запалих.И от тук започна странното поведение на колата:1. След запалването взе да гасне от самосебе си, тъй като оборотите падаха под 500. 2. След известно форсиране и загряване на двигателя, все пак се позакрепиха на около 500, съпроводено с гадно притрисане на двигателя, и накрая успях да тръгна за работа (това става около 10 часа, а колата не я бях карал от събота) 3. Тази вечер се прибирам от работа и решавам да вкарам колата в двора и ..... изненада - изведнъж угасна. Таблото свети, но стартера не иска да завърти.Няма да кометирам какво задръстване направих, но след като я бутнахме около метър за да може все пак да се минава по улицата, след завъртането на ключа - тя взе че запали..... До сега не съм имал проблеми нито с паленето, нито с оборотите ...... макар, че ако трябва да съм напълно честен - имаше няколко случая, когато като запаля имам чувството че единия от цилиндрите има някакъв проблем, който след няколко минути работа на двигателя изчезва. Ако някой има идея какво става ще съм му задължен ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Причина може да бъде слабия акумулатор, тъй като когато няма ток, се губят настройките и от там - лоши обороти, гаснене и т.н. за тази цел се кара колата около 20 км. в различни режими............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlaBal Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Да не би от падналия акумулатор нещо да се включва имобилайзера не както трябва. Аз, ако не се обадя до 15 сек. ми пали ама на много ниски обороти и след 2-3 сек. сам гаси колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Varbanov Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Имал съм подобни проблеми със старата кола. Причината бе акумлатора - беше му дошло времето за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.