Премини към съдържание

Помогнете за старион колектор 4G63


Препоръчано мнение

Кплеги имам мазда рх-7 с мотор от старион 4г63 2.0 турбо с един вал.

мотора за съжаление е моно и не ме радва сега съм го разглобил да го правя с мегаскуирт

и искам да му сложа колектор с инйекцион с 4 дюзи. някой ми каза какъв става но забравих затова

помагайте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами по принцип става от Еклипс или Ево, но иска преправяне :) Ето едно линкче да видиш как става ;) :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега но моята глава си няма нищо общо. ето снимка ;) някой ми каза че ставал перфектно от Лансър или не помня кво друго. не държа дросела да е напред може и да е странично. също ставала глава от евото до 4-то ;) ма май няма да си намеря такава глава. а за колектор моля пишете нещо ако някой има мицубиши 1,5 - 1,6 2,0 до 1993-5 да пише дали не са същите отворите.

post-7877-1266140309,9021_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в такъв случай намери някой Еклипс за части и му вземи и главата, и инжекциона.С двувалката ще върви доста повече, а нали това е ефекта който търсиш ;

 

Едит:Главите на Еклипса и на Евото са еднакви ;)

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега но моята глава си няма нищо общо. ето снимка ;) някой ми каза че ставал перфектно от Лансър или не помня кво друго. не държа дросела да е напред може и да е странично. също ставала глава от евото до 4-то ;) ма май няма да си намеря такава глава. а за колектор моля пишете нещо ако някой има мицубиши 1,5 - 1,6 2,0 до 1993-5 да пише дали не са същите отворите.

 

Главата ти изглежда като на моят Галант, а именно Галант Е33 /1988-93/ с 4G63 едновалов 8 клапанов двигател. Единствената разлика е че при мен е с пълна инжекция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Главата ти изглежда като на моят Галант, а именно Галант Е33 /1988-93/ с 4G63 едновалов 8 клапанов двигател. Единствената разлика е че при мен е с пълна инжекция.

 

Имам от галант след 97 с тоя мотор ще проверя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам от галант след 97 с тоя мотор ще проверя.

super сте момчета .......а главата 16в ли е ? . да си направя кадърно мотора така и така съм почнал. но атмосферката има ли някви големи разлики с турбо 16в-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

намерих страшна тема от L300 бусче 2,4бенз 4г64 ставало перфектно... само сега остава да намеря такова

затова моля помагайте ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето един страхотен сайт за суапване на 4G63 във всякакви автомобили: Project Zero G

Тук ще намериш много полезна информация, има и форум с проекти. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

така братле, понеже карам старион със заводския двигател който си турил на маздата, разликата между пълна инжекция и тъпия старионов колектор е огромна. Единият ти вариант, е да вземеш направо колектор от бусче л300,л200,2.4 който директно пасва, но пак ще сменяш дросел (въпреки това е по лесния вариант), другия вариант който аз направих понеже неисках турбо пътищата да минават над двигателя е колектор от соната до 92 2.4,2.0 или от тия старите галанти до 88 2.4, 2.0, преди модела 88-92 (от галант 88-92 или еклипс не става)

 

http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924644

 

ако предприемеш работа с колектор от соната или галант каквито писах по горе ще трябва да срежеш колектора от задния край (понеже на предното предаване е обратно), а от страната на дросела го запушваш. Заводските им дросели не стават за големи мощности, затова земаш един хубав дросел от еклипс 1г, 2г, 3000ГТ, Паджеро, за предпочитане цялостно оборудван. Отиваш на фрезист и правиш от алуминий планка, очертал съм я с червено, която ще завариш за колектора, после само с болтове слагаш дросела, капачката за водата я режеш под ъгъл за да се измести (там съм ти начертал къде ще минава водата)и я заваряваш.

 

http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924653

 

http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924674

 

http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924658

 

нзм каква мощност търсиш но аз търся между 250 и 300 к.с. перфектни за старион, както и за маздата ти които са с почти една и съща скоростна кутия която държи многооо, като и дифа. Аз лично си взех 450cc инжектори от еклипс турбо, но не е лошо да намериш 550cc от галант ВР4 или Мазда рХ7 с които върви по принцип твойта мазда ; )))), Продължих със Стендалоун Афтърмаркет ЕКУ, но можеш да измислиш нещо само за регулирането на горивния процес, някой Мегаскърт или друго, намират се в нета, ако питаш нещо друго пиши на лични ; )))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...