Master™ Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Кплеги имам мазда рх-7 с мотор от старион 4г63 2.0 турбо с един вал.мотора за съжаление е моно и не ме радва сега съм го разглобил да го правя с мегаскуирти искам да му сложа колектор с инйекцион с 4 дюзи. някой ми каза какъв става но забравих затовапомагайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 Ами по принцип става от Еклипс или Ево, но иска преправяне Ето едно линкче да видиш как става ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 14 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2010 мерси колега но моята глава си няма нищо общо. ето снимка ;) някой ми каза че ставал перфектно от Лансър или не помня кво друго. не държа дросела да е напред може и да е странично. също ставала глава от евото до 4-то ;) ма май няма да си намеря такава глава. а за колектор моля пишете нещо ако някой има мицубиши 1,5 - 1,6 2,0 до 1993-5 да пише дали не са същите отворите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 (редакция) Ами в такъв случай намери някой Еклипс за части и му вземи и главата, и инжекциона.С двувалката ще върви доста повече, а нали това е ефекта който търсиш ; Едит:Главите на Еклипса и на Евото са еднакви ;) Редактирано 14 февруари 2010 от steam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 мерси колега но моята глава си няма нищо общо. ето снимка ;) някой ми каза че ставал перфектно от Лансър или не помня кво друго. не държа дросела да е напред може и да е странично. също ставала глава от евото до 4-то ;) ма май няма да си намеря такава глава. а за колектор моля пишете нещо ако някой има мицубиши 1,5 - 1,6 2,0 до 1993-5 да пише дали не са същите отворите. Главата ти изглежда като на моят Галант, а именно Галант Е33 /1988-93/ с 4G63 едновалов 8 клапанов двигател. Единствената разлика е че при мен е с пълна инжекция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nsr500rr Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 Главата ти изглежда като на моят Галант, а именно Галант Е33 /1988-93/ с 4G63 едновалов 8 клапанов двигател. Единствената разлика е че при мен е с пълна инжекция. Имам от галант след 97 с тоя мотор ще проверя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 15 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2010 Имам от галант след 97 с тоя мотор ще проверя.super сте момчета .......а главата 16в ли е ? . да си направя кадърно мотора така и така съм почнал. но атмосферката има ли някви големи разлики с турбо 16в-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master™ Публикувано 15 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2010 намерих страшна тема от L300 бусче 2,4бенз 4г64 ставало перфектно... само сега остава да намеря такова затова моля помагайте ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 Ето един страхотен сайт за суапване на 4G63 във всякакви автомобили: Project Zero GТук ще намериш много полезна информация, има и форум с проекти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 така братле, понеже карам старион със заводския двигател който си турил на маздата, разликата между пълна инжекция и тъпия старионов колектор е огромна. Единият ти вариант, е да вземеш направо колектор от бусче л300,л200,2.4 който директно пасва, но пак ще сменяш дросел (въпреки това е по лесния вариант), другия вариант който аз направих понеже неисках турбо пътищата да минават над двигателя е колектор от соната до 92 2.4,2.0 или от тия старите галанти до 88 2.4, 2.0, преди модела 88-92 (от галант 88-92 или еклипс не става) http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924644 ако предприемеш работа с колектор от соната или галант каквито писах по горе ще трябва да срежеш колектора от задния край (понеже на предното предаване е обратно), а от страната на дросела го запушваш. Заводските им дросели не стават за големи мощности, затова земаш един хубав дросел от еклипс 1г, 2г, 3000ГТ, Паджеро, за предпочитане цялостно оборудван. Отиваш на фрезист и правиш от алуминий планка, очертал съм я с червено, която ще завариш за колектора, после само с болтове слагаш дросела, капачката за водата я режеш под ъгъл за да се измести (там съм ти начертал къде ще минава водата)и я заваряваш. http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924653 http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924674 http://filiboy.snimka.bg/other/starion-2-0-turbo-stock.40238.17924658 нзм каква мощност търсиш но аз търся между 250 и 300 к.с. перфектни за старион, както и за маздата ти които са с почти една и съща скоростна кутия която държи многооо, като и дифа. Аз лично си взех 450cc инжектори от еклипс турбо, но не е лошо да намериш 550cc от галант ВР4 или Мазда рХ7 с които върви по принцип твойта мазда ; )))), Продължих със Стендалоун Афтърмаркет ЕКУ, но можеш да измислиш нещо само за регулирането на горивния процес, някой Мегаскърт или друго, намират се в нета, ако питаш нещо друго пиши на лични ; ))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Разликата между турбо и атмосферните двувалови глави са валовете. Други разлики няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.