mig19 Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 (редакция) Извинявам се, че пиша на латиница.Имам следния проблем, скъса се ръкава на задния диференциал и купих на старо един друг, но уви, имало разлика в мостовете. Моя диференциал влезе почти целия на моста, оказа се, че новия мост е с по-голям диференциал, а моя диференциал е шперов и по-малък. Отзад на моя мост пише Р32, а на новия пише Р52. Защо има тази разлика, при условие, че са един модел и една година? Помагайте, по-късно ще пусна и снимки.Мерси предварително. Извинен си, но само веднъж, при следващо писане на маймуница ще бъдеш официално предупреден. Направих си труда да "преведа" темата ти на разбираем език. Редактирано 11 януари 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Ето и снимките на диференциала и моста.http://img9.imageshack.us/img9/1986/dsc02861b.jpghttp://img197.imageshack.us/img197/8979/dsc02862c.jpgНали не бъркам че е шперов диференциала?Може ли някой да ми каже предавателно то число на тези модели.http://img197.imageshack.us/img197/4205/dsc02863qm.jpgНе мога да разбера какъв зор е видял да се счупи така.http://img6.imageshack.us/img6/8205/dsc02865g.jpgА това е номера на моста отзад.Джипа е докаран от Англия и не знам да има някакви по различни модели диференциали.Пак се извинявам за писанията ми от снощи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 (редакция) Колега, трябваше с това да започнеш, че джипа е с десен волан. Това обяснява защо има разлика в диференциалите. Търси си заден мост или от официалния вносител, или от Англия. Точно англичаните имат една поговорка, която гласи: "Не съм толкова богат за да купувам евтини неща"... Ама ние не сме англичани, та си купуваме евтини стоки и после се чудим "Защо така стана?" Успех! Редактирано 11 януари 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Колега този мост които купих пак го купих от джип от Англия напълно идентичен модел на моя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Колега този мост които купих пак го купих от джип от Англия напълно идентичен модел на моя . Може да е бил индентичен, но явно не е бил същия. Я ми напиши VIN-a на твоя джип и ми кажи коя година е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 12 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2010 (редакция) Може да е бил индентичен, но явно не е бил същия. Я ми напиши VIN-a на твоя джип и ми кажи коя година е.Колега довечера като се прибера ще го напоша.А дали е шпер диф. като го гледате и ако е така какво масло да му сипа че си намерих заден мост които пасва да дифа.Имам и още едно въпрос че,един майстор ми развива теории че шпера бил блокирал и заради това е скъсал ръкава има ли нещо вярно. Редактирано 12 януари 2010 от mig19 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Колега довечера като се прибера ще го напоша.А дали е шпер диф. като го гледате и ако е така какво масло да му сипа че си намерих заден мост които пасва да дифа.Имам и още едно въпрос че,един майстор ми развива теории че шпера бил блокирал и заради това е скъсал ръкава има ли нещо вярно. Ако шпера е блокирал, ще се изронят зъбите на короната и пиньона, но ръкава ще си остане здрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Как да проверя дали шпера работи,и какво масло да му сипа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Как да проверя дали шпера работи,и какво масло да му сипа. За маслото, трансмисионно трябва да е, но какво точно - ще ти каже Мирослав. За да провериш дали ти работи блокажа, трябва първо да си сигурен, че имаш блокаж на моста, след това намираш кален терен и пробваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Как да проверя дали шпера работи,и какво масло да му сипа.Маслото ти е 75В140 ..............Иначе колегата е прав, ако работи , то на кален терен се пробва най често или пък когато завиваш при вкл. блокаж ,трябва трудно да завива и да приплъзват колелата и джипа "настрани"............ти ще го усетиш............ако не включи веднага, не означава че не работи ,просто го размърдай напред - назад джипа и пак пробвай......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) А ми колеги това е LSD диференциал какво да му включвам :confused1:И чух че има и масло 85W90 LS което е по евтино и става за моя. Редактирано 14 януари 2010 от mig19 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Или ето товa че е на добра цена: MOBILUBE SHC-LS 75W-90 Редактирано 14 януари 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Колега, ако гледаш само цената на маслото, тогава не трябва да се учудваш ако скоро изхлопа я диференциал, я нещо друго. Обикновено хубавите масла са скъпи, обратното също е валидно. Пламен (DJ_Tymbi) ти каза какво масло иска твоята кола, но ти не искаш да го послушаш... тогава защо въобще задаваш въпроса си тук? Редактирано 14 януари 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) LSD e диференциала......Имаме колега които събира сервизни ръководства. Ето в този фаил на стр.41 има дадено устройството и маслото което се препоръчва GL-5 SAE 80W90http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish..._CHASSIS_27.pdf Редактирано 14 януари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 А ми колеги това е LSD диференциал какво да му включвам :confused1:Прав си , обърках се с друга джипка........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 15 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2010 (редакция) LSD e диференциала......Имаме колега които събира сервизни ръководства. Ето в този фаил на стр.41 има дадено устройството и маслото което се препоръчва GL-5 SAE 80W90http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish..._CHASSIS_27.pdfПо този каталог излиза CASTROL HYPOY LS (GL-5, SAE 90), и аз точно такова взех :icon_thumbup:Аз го пробвах шпера по една теория.Като го сглобих едната полуоска я залостих да не се върти и пробвах другата да я завартя и не можах.Но не знам дали е верен този начин. Редактирано 15 януари 2010 от mig19 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 (редакция) Аз го пробвах шпера по една теория.Като го сглобих едната полуоска я залостих да не се върти и пробвах другата да я завартя и не можах. Не мисля, че това е това начина, особено ако диференциала е качен на купето и колата е на скорост. Редактирано 15 януари 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mig19 Публикувано 16 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2010 Той беше качен но не беше слаган кардана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 януари 2010 Сподели Публикувано 17 януари 2010 Той беше качен но не беше слаган кардана. Щом не е бил сложен кардана и двете полуоски се въртят като една, значи блокажа е включен /работи/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tang Публикувано 14 декември 2010 Сподели Публикувано 14 декември 2010 Здравейте от скоро се здобих с Pajero 3.2DID ,наложи се да сменя маслото на задния диференциял,оказа се ходине по мъките какво масло да сложа ,неможах да разбера диференциала LSD лие или не ,знам само че се блокира ръчно с копче от купето.Пробвах с повдигане на задницата и колелата се въртят като на нормален диференциал,малкия лост беше на 2H.Ще съм ви благодарен да ми помогните за проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.