Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Разлика в диференциалите на Паджеро 2,5 ТДИ


Препоръчано мнение

Извинявам се, че пиша на латиница.

Имам следния проблем, скъса се ръкава на задния диференциал и купих на старо един друг, но уви, имало разлика в мостовете. Моя диференциал влезе почти целия на моста, оказа се, че новия мост е с по-голям диференциал, а моя диференциал е шперов и по-малък. Отзад на моя мост пише Р32, а на новия пише Р52. Защо има тази разлика, при условие, че са един модел и една година?

Помагайте, по-късно ще пусна и снимки.

Мерси предварително.

 

Извинен си, но само веднъж, при следващо писане на маймуница ще бъдеш официално предупреден. Направих си труда да "преведа" темата ти на разбираем език.

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимките на диференциала и моста.

http://img9.imageshack.us/img9/1986/dsc02861b.jpg

http://img197.imageshack.us/img197/8979/dsc02862c.jpg

Нали не бъркам че е шперов диференциала?

Може ли някой да ми каже предавателно то число на тези модели.

http://img197.imageshack.us/img197/4205/dsc02863qm.jpg

Не мога да разбера какъв зор е видял да се счупи така.

http://img6.imageshack.us/img6/8205/dsc02865g.jpg

А това е номера на моста отзад.

Джипа е докаран от Англия и не знам да има някакви по различни модели диференциали.

Пак се извинявам за писанията ми от снощи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябваше с това да започнеш, че джипа е с десен волан. Това обяснява защо има разлика в диференциалите. Търси си заден мост или от официалния вносител, или от Англия.

Точно англичаните имат една поговорка, която гласи: "Не съм толкова богат за да купувам евтини неща"...

Ама ние не сме англичани, та си купуваме евтини стоки и после се чудим "Защо така стана?"

Успех!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега този мост които купих пак го купих от джип от Англия напълно идентичен модел на моя .

Може да е бил индентичен, но явно не е бил същия. Я ми напиши VIN-a на твоя джип и ми кажи коя година е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е бил индентичен, но явно не е бил същия. Я ми напиши VIN-a на твоя джип и ми кажи коя година е.

Колега довечера като се прибера ще го напоша.

А дали е шпер диф. като го гледате и ако е така какво масло да му сипа че си намерих заден мост които пасва да дифа.

Имам и още едно въпрос че,един майстор ми развива теории че шпера бил блокирал и заради това е скъсал ръкава има ли нещо вярно.

Редактирано от mig19
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега довечера като се прибера ще го напоша.

А дали е шпер диф. като го гледате и ако е така какво масло да му сипа че си намерих заден мост които пасва да дифа.

Имам и още едно въпрос че,един майстор ми развива теории че шпера бил блокирал и заради това е скъсал ръкава има ли нещо вярно.

Ако шпера е блокирал, ще се изронят зъбите на короната и пиньона, но ръкава ще си остане здрав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да проверя дали шпера работи,и какво масло да му сипа.

За маслото, трансмисионно трябва да е, но какво точно - ще ти каже Мирослав.

За да провериш дали ти работи блокажа, трябва първо да си сигурен, че имаш блокаж на моста, след това намираш кален терен и пробваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да проверя дали шпера работи,и какво масло да му сипа.

Маслото ти е 75В140 ..............

Иначе колегата е прав, ако работи , то на кален терен се пробва най често или пък когато завиваш при вкл. блокаж ,трябва трудно да завива и да приплъзват колелата и джипа "настрани"............ти ще го усетиш............ако не включи веднага, не означава че не работи ,просто го размърдай напред - назад джипа и пак пробвай.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ми колеги това е LSD диференциал какво да му включвам :confused1:

И чух че има и масло 85W90 LS което е по евтино и става за моя.

Редактирано от mig19
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако гледаш само цената на маслото, тогава не трябва да се учудваш ако скоро изхлопа я диференциал, я нещо друго. Обикновено хубавите масла са скъпи, обратното също е валидно.

Пламен (DJ_Tymbi) ти каза какво масло иска твоята кола, но ти не искаш да го послушаш... тогава защо въобще задаваш въпроса си тук?

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

LSD e диференциала......Имаме колега които събира сервизни ръководства. Ето в този фаил на стр.41 има дадено устройството и маслото което се препоръчва GL-5 SAE 80W90

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish..._CHASSIS_27.pdf

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ми колеги това е LSD диференциал какво да му включвам :confused1:

Прав си , обърках се с друга джипка...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

LSD e диференциала......Имаме колега които събира сервизни ръководства. Ето в този фаил на стр.41 има дадено устройството и маслото което се препоръчва GL-5 SAE 80W90

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish..._CHASSIS_27.pdf

По този каталог излиза CASTROL HYPOY LS (GL-5, SAE 90), и аз точно такова взех :icon_thumbup:

Аз го пробвах шпера по една теория.

Като го сглобих едната полуоска я залостих да не се върти и пробвах другата да я завартя и не можах.

Но не знам дали е верен този начин.

Редактирано от mig19
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го пробвах шпера по една теория.

Като го сглобих едната полуоска я залостих да не се върти и пробвах другата да я завартя и не можах.

Не мисля, че това е това начина, особено ако диференциала е качен на купето и колата е на скорост.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той беше качен но не беше слаган кардана.

Щом не е бил сложен кардана и двете полуоски се въртят като една, значи блокажа е включен /работи/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте от скоро се здобих с Pajero 3.2DID ,наложи се да сменя маслото на задния диференциял,оказа се ходине по мъките какво масло да сложа ,неможах да разбера диференциала LSD лие или не ,знам само че се блокира ръчно с копче от купето.Пробвах с повдигане на задницата и колелата се въртят като на нормален диференциал,малкия лост беше на 2H.Ще съм ви благодарен да ми помогните за проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...