Georgi V. Georgiev Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Здравейте на всички,купих си каризма преди два дни като на обявата за колата пишеше,че е 1.8-115кс-97г,колата в много добро състояние и си я взех с кеф,карам към моя град и си свиркам,отивам в кат да я регистрирам и там на прегледа ми казват,че е 140кс и замалко да колабирам .Поразрових се из сайтовете за проверка на вин-номера и общо взето само един сайт ми изписа,че карам тойота авенсис :mega_shok: Та вин номера ми е:xmclnda2awf009202,а молбата ми е, ако може някой да ми каже какво карам защото искам да я обслужа с ремъци и ролки а нямам идея какви да купя и да не стане някой фал.Благодаря предварително. Георги Георгиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 1.8 115hp Ohc най-обикновен 1.8 това е.........140-то коня си е класика но са голяма рядкост, твоита не е от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Здравейте на всички,купих си каризма преди два дни като на обявата за колата пишеше,че е 1.8-115кс-97г,колата в много добро състояние и си я взех с кеф,карам към моя град и си свиркам,отивам в кат да я регистрирам и там на прегледа ми казват,че е 140кс и замалко да колабирам .Поразрових се из сайтовете за проверка на вин-номера и общо взето само един сайт ми изписа,че карам тойота авенсис :mega_shok: Та вин номера ми е:xmclnda2awf009202,а молбата ми е, ако може някой да ми каже какво карам защото искам да я обслужа с ремъци и ролки а нямам идея какви да купя и да не стане някой фал.Благодаря предварително. Георги ГеоргиевКаризмата ти е 1.8 GDI 125 коня....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 1.8 115hp Ohc най-обикновен 1.8 това е.........140-то коня си е класика но са голяма рядкост, твоита не е от тях.Е по ВИН-а излиза че е GDI......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Я пак пробвай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Я пак пробвайДа ,сега проверих на друго място и е вярно 115 коня......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 XMCLNDA2AWF009202 Сборка: Европа Марка: CARISMA(7AQ) Модель: 1800(DA2A) Классификация: GLX(HATCHBACK),5FM/T LHD(LNJEL6) Опция: D82 Внешн цв.: Внутр цв.: 43H Дата: 06/1997.2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi V. Georgiev Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Да сте живи и здрави,еееех,ще спя спокойно тази нощ :icon_thumbup: Ами занапред може пак да попитвам нещо,защото мицубиши са ми малко "тъмна индия" при все,че четири години карах нисан нямат нищо общо :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Да сте живи и здрави,еееех,ще спя спокойно тази нощ :icon_thumbup: Ами занапред може пак да попитвам нещо,защото мицубиши са ми малко "тъмна индия" при все,че четири години карах нисан нямат нищо общо :DСамо още един въпрос, мотора двувалка ли е или едновалка, какво пише отгоре на ммотора .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi V. Georgiev Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Само още един въпрос, мотора двувалка ли е или едновалка, какво пише отгоре на ммотора ..............Мисля,че пишеше 16v,но не съм сигурен дали е двувалка,не помня да е имало надпис twin cam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Мисля,че пишеше 16v,но не съм сигурен дали е двувалка,не помня да е имало надпис twin camТва да не е нисан бре........... :D Требе да пише GDI на един голям пластмасов капак сив който закрива целия мотор........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi V. Georgiev Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Тва да не е нисан бре........... :D Требе да пише GDI на един голям пластмасов капак сив който закрива целия мотор........Ей,верно на нисана така ми пишеше :D ,не пластасов капак на който пише gdi няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Ей,верно на нисана така ми пишеше :D ,не пластасов капак на който пише gdi няма.Еми значи инфото е 100% вярно,115 коня ти е мотора, и е едновалка 16 клапана......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Колега честитио и от мен.Караш абсолютно същият красавец като моя,със същите параметри.Желая ти много безаварийни километри като мен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivagor Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Здравейте на всички,купих си каризма преди два дни като на обявата за колата пишеше,че е 1.8-115кс-97г,колата в много добро състояние и си я взех с кеф,карам към моя град и си свиркам,отивам в кат да я регистрирам и там на прегледа ми казват,че е 140кс и замалко да колабирам .Поразрових се из сайтовете за проверка на вин-номера и общо взето само един сайт ми изписа,че карам тойота авенсис :mega_shok: Та вин номера ми е:xmclnda2awf009202,а молбата ми е, ако може някой да ми каже какво карам защото искам да я обслужа с ремъци и ролки а нямам идея какви да купя и да не стане някой фал.Благодаря предварително. Георги Георгиев Хайде честито колега!! Извинявай че така се намесвам в темата ти, но понеже и аз станах собственик на същия модел вчера (разбирай напълно същия ) + ми е и първа кола реших да се включа в дискусията и да споделям/черпя опит! Хайде и безаварийно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi V. Georgiev Публикувано 10 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2010 (редакция) Такааа,след обстойна диагностика и задълбочен анализ(разбирай въртене, слухтене и чесане по врата) се оказа,че преден десен амортисьор е за смяна.Та какъв ще ми препоръчате?и дали не беше по-добре да се сменят и двата да си вървят в комплект?А на колегата от поста над мен мерси много,аз Габровци много ви тача от там си взех предишната кола и три години само бензин и слагах, безгрешна Редактирано 10 януари 2010 от Georgi V. Georgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Здравейте на всички!Да се включа и аз в тази тема. От 2-3 дни чета различните теми тук и май ми е време да се включа От лятото карам Каризма 1.6 16V. Имам проблема с паленето сутрин и по него разбирам дали температурата е над или под 0-та. Докарах си количката от Холандия и до сега и навъртях над 20 000 км без абсолютно никакви проблеми. Имам потропване на биелетките и което ме плаши повече на по сериозни дупки и неравности, отзад се чува еднократно чукане по купето. Бих искал да знам при проблеми тук в София към кого мога да се обръщам. Двигателят ми не GDI, а колата е '96.Карал съм няколко различни марки коли, но тази някак ми пасна най-много. Доставя ми удовоствие шофирането с нея. Май станах член на фен-клуба :icon_rock: Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Здравейте на всички!Да се включа и аз в тази тема. От 2-3 дни чета различните теми тук и май ми е време да се включа От лятото карам Каризма 1.6 16V. Имам проблема с паленето сутрин и по него разбирам дали температурата е над или под 0-та. Докарах си количката от Холандия и до сега и навъртях над 20 000 км без абсолютно никакви проблеми. Имам потропване на биелетките и което ме плаши повече на по сериозни дупки и неравности, отзад се чува еднократно чукане по купето. Бих искал да знам при проблеми тук в София към кого мога да се обръщам. Двигателят ми не GDI, а колата е '96.Карал съм няколко различни марки коли, но тази някак ми пасна най-много. Доставя ми удовоствие шофирането с нея. Май станах член на фен-клуба :icon_rock: Благодаря.Колегата към ,който можеш да се обърнеш тук в София се казва Пламен и ника му във форума е Dj_Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Колегата към ,който можеш да се обърнеш тук в София се казва Пламен и ника му във форума е Dj_Tymbi. А някакви координати? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 (редакция) А някакви координати? Звънни на 0887 899 725 или му пиши ЛС... Редактирано 21 януари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Звънни на 0887 899 725 или му пиши ЛС...БлагодаряПисах му на лично, но по телефона си е друго Тъкмо ще ми обясни къде точно се намира. Иска ми се да я прегледа само Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.