krushkov Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 (редакция) Здравейте!!! :icon_angel: :icon_angel: :mitsu-smiley: Колата ми е Мицубиши Еклипс 2.0, 150 к.с. 1995год.!!! :mitsu-smiley: Имам въпрос!! Защо когато загрее, ГУБИ ОБОРОТИТЕ и ЗАГАСВА..А вече почна да го прави дори и когато е студена.. :icon_crying: В завой като изгасне става почти неконтрилируема като не действа хидравликата!!!Пък и Инерцията и е голяма, а немога да я използвам!!! Ако някой знае на какво се дължи това и как и къде мога да го оправя ще съм ви МНОГО БЛАГОДАРЕН!! БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!! :icon_angel: :icon_blush: Редактирано 11 януари 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Здравейте!!! :icon_angel: :icon_angel: :mitsu-smiley: Колата ми е Мицубиши Еклипс 2.0, 150 к.с. 1995год.!!! :mitsu-smiley: Имам въпрос!! Защо когато загрее, ГУБИ ОБОРОТИТЕ и ЗАГАСВА..А вече почна да го прави дори и когато е студена.. :icon_crying: В завой като изгасне става почти неконтрилируема като не действа хидравликата!!!Пък и Инерцията и е голяма, а немога да я използвам!!! Ако някой знае на какво се дължи това и как и къде мога да го оправя ще съм ви МНОГО БЛАГОДАРЕН!! БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!! :icon_angel: :icon_blush:Ми защото колега, имаш изгоряло МПХ или драйвер за управлението на МПХ ,който е вътре в ЕКУ-то , а това че ти се вдигат оборотите когато е студена е поради факта че освен че имаш МПХ което има за цел да вдигне оборотите в зависимост от показанията на датчика на температурата на мотора, има и термоскопична система която допълнително отваря още един байпасен канал на въздуха за "дообогатяване " на въздуха и по този начин се вдигат оборотите допълнтелно ,това е така, защото МПХ не може да регулира оборотите добезкрай ,то също си имаа граници , в които може да варира ..........тази система работи от водата на мотора ,колкото е по студен мотора, толкова повече се отваря тя .......Най вероятно МПХ-то ти не работи и разчита само на термоскопичната система ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Здравейте!!! :icon_angel: :icon_angel: :mitsu-smiley: Колата ми е Мицубиши Еклипс 2.0, 150 к.с. 1995год.!!! :mitsu-smiley: Имам въпрос!! Защо когато загрее, ГУБИ ОБОРОТИТЕ и ЗАГАСВА..А вече почна да го прави дори и когато е студена.. :icon_crying: В завой като изгасне става почти неконтрилируема като не действа хидравликата!!!Пък и Инерцията и е голяма, а немога да я използвам!!! Ако някой знае на какво се дължи това и как и къде мога да го оправя ще съм ви МНОГО БЛАГОДАРЕН!! БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!! :icon_angel: :icon_blush: В движение докато си на някоя предавка ли ти гасне, според мен е странно ако е така ,нека кайто разбира да каже, но аз когато имах проблеми с МПХ ,колата гаснеше единствено когато е на свободна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krushkov Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 (редакция) Ми защото колега, имаш изгоряло МПХ или драйвер за управлението на МПХ ,който е вътре в ЕКУ-то , а това че ти се вдигат оборотите когато е студена е поради факта че освен че имаш МПХ което има за цел да вдигне оборотите в зависимост от показанията на датчика на температурата на мотора, има и термоскопична система която допълнително отваря още един байпасен канал на въздуха за "дообогатяване " на въздуха и по този начин се вдигат оборотите допълнтелно ,това е така, защото МПХ не може да регулира оборотите добезкрай ,то също си имаа граници , в които може да варира ..........тази система работи от водата на мотора ,колкото е по студен мотора, толкова повече се отваря тя .......Най вероятно МПХ-то ти не работи и разчита само на термоскопичната система ........ Гасне на свободни обороти!!!!Колега извинявай за въпроса, но какво е МПХ и ако знаеш дали/как и къде може да се оправи ще съм ти безкрайно благодарен!!! Редактирано 11 януари 2010 от krushkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Гасне на свободни обороти!!!!Колега извинявай за въпроса, но какво е МПХ и ако знаеш дали/как и къде може да се оправи ще съм ти безкрайно благодарен!!!МПХ = моторче за празен ход.............Иначе за диагностиката и отстраняването му евентуално , можете и при мен да дойдете......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Гасне на свободни обороти!!!!Колега извинявай за въпроса, но какво е МПХ и ако знаеш дали/как и къде може да се оправи ще съм ти безкрайно благодарен!!! Можеш да го смениш с ново /но са скъпи мисля/ или от някоя морга ,но не си сигурен колко е в изправност или както беше казал Drive-Maniac ,да се пренавият намотките. Естествено стига проблема да е от моторчето. При мен проблема беше в някакви чипове в компютъра на колата които командвали моторчето. Те бяха заминали защото се бяха разтекли кондензаторите на компютъра. Търси във форума за тези неща ,има писано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Въпрек и всичко на първо време си провери гарнитурата на всмукателният колектор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krushkov Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Можеш да го смениш с ново /но са скъпи мисля/ или от някоя морга ,но не си сигурен колко е в изправност или както беше казал Drive-Maniac ,да се пренавият намотките. Естествено стига проблема да е от моторчето. При мен проблема беше в някакви чипове в компютъра на колата които командвали моторчето. Те бяха заминали защото се бяха разтекли кондензаторите на компютъра. Търси във форума за тези неща ,има писано. Колега Благодаря ти за информацията, но можеш ли да ми кажеш ако знаеш къде ги пренавиват намотките..И г\д колко вървят новите ако си запознат.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krushkov Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 МПХ = моторче за празен ход.............Иначе за диагностиката и отстраняването му евентуално , можете и при мен да дойдете......... Добре приятелче къде можем да я диагностираме!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Чувал съм за 50лв във Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Чувал съм за 50лв във Варна. Да, точно толкова ми взеха на мен. Иначе ново МПХ тука в БГ е цифра и то голяма.Поръчка от Америка мисля че беше около 130-140$. Ето тук съм питал и ми казаха че ще ми го доставят за около 10-15$. www.dsmisc.com Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.