Премини към съдържание

Ново попълнения в раздела


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги :mitsu-smiley: ,

имам няколко въпроса за сервизирането на Аутлендър 2004 година с двигател 2000 ,16V ,ремъци ,ролки и т.н.,подходящо масло,често срещани проблеми които могат да се избегнат :icon_blush: .Като гледам темите за Аутлендъра или не се обсъждат много или не се чупят :icon_thumbup: .

 

Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги :mitsu-smiley: ,

имам няколко въпроса за сервизирането на Аутлендър 2004 година с двигател 2000 ,16V ,ремъци ,ролки и т.н.,подходящо масло,често срещани проблеми които могат да се избегнат :icon_blush: .Като гледам темите за Аутлендъра или не се обсъждат много или не се чупят :icon_thumbup: .

 

Благодаря ви предварително!

2 или 2.4 литров е мотора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, не се чупят много. :icon_angel: Моят е с 2.0 двигател и освен консумативите и един кормилен накрайник друго не съм сменял. За цените на частите и консумативите има писано във форума, всичко е условно, дали искаш оригинални части или заместители. Аз смених всичко с оригинални части на :mitsu-smiley: , включително нов комплект съединител на Exedy. По моето излиза по-евтино обслужването на Аутлендъра от един Пасат същата година, ако говорим за оригинални части и добър сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Outlander (АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО)

 

 

http://www.cargurus.com/images/2008/02/11/09/33/pic-48210.jpeg

 

 

Новият век завари Mitsubishi Motors в незавидно положение. Продажбите спадаха и от двете страни на Атлантика, а компанията бе разтресена от скандали, свързани с укриване на конструктивни дефекти на нови автомобили, довели до няколко тежки катастрофи с човешки жертви. Имиджът на марката бе подкопан, а доверието към продукцията є спадна. Банкрутът бе избегнат с помощта на DaimlerChrysler, която изкупи контролния пакет от акции и предприе ред оздравителни мерки. Японците бързо си стъпиха на краката и се заканиха в най-скоро време да атакуват пазара с цели 14 нови или модернизирани модела. Един от първите сред тях се оказа компактен кросоувър, чийто прототип бе демонстриран през 2001-ва под името ASX. Създаден на платформата на деветото поколение Lancer, автомобилът си проправи път до конвейерите още същата година. Продажбите на серийната версия Airtrek потръгнаха добре в Япония и през 2003-та Mitsubishi пристъпи към износа на модела в Европа и Северна Америка.

 

http://www.siliconeer.com/past_issues/2003/may_2003_files/May03_Auto_Outlander_2.jpg

 

Успехът на Outlander в чужбина бе далеч по-скромен, отколкото в родината му. Това му отреди относително кратък производствен живот и бърза смяна с второто поколение, което се харчи значително повече и дори се сдоби с френска рода. Именно разликите между двете генерации разкриват най-точно защо "оригиналният" Outlander се среща толкова рядко. На външен вид той прилича много повече на засукано комби, отколкото на класически паркетен всъдеход, а и времената изглеждат доста по-светли за Mitsubishi Motors. От ситуацията печелят най-вече търсачите на изгодни сделки на вторичния пазар, защото японският кросоувър се оказа изключително удачен модел. За разлика от наследника си, който се сглобява и в Холандия, първото поколение на Outlander се произвежда само във фабриките на компанията в Оказаки и Курашики в Япония. Това дава обяснение на загадката защо без да претендира за съвършенство, "Иноземецът" практически отсъства от статистиките за повреди и фабрични дефекти, а повечето механици не могат да си спомнят за каква кола става въпрос. Благодарение на двойното си предаване моделът представлява идеално решение за справяне с вечно изненадващата българска зима, а способността на двигателите да палят и в най-кучешкия студ без да се оплакват от качеството на бензина само трупа допълнителни точки в положителния баланс на Outlander.

 

В Япония имат малко по-различни представи за понятието "пътна мрежа" и много автомобили, проектирани изначално за вътрешния пазар, не се справят безупречно с предизвикателствата на българската є мутация. В случая с кросоувъра на Mitsubishi проблемът се изразява в незадоволителна подготовка на каросерията против драскотини от камъчета и други механични наранявания. Такива се получават обидно лесно и засегнатите места бързо се покриват с кафеникав "нагар". Да се говори за истинска ръжда обаче може само в случаите на любителски ремонт на ударени панели без съобразяване с технологичните изисквания. Въпреки това по-внимателният оглед на купето съвсем не е излишен. Откриването на дефекти по лаковото покритие най-малкото може да се използва като аргумент за предоговаряне на цената.

 

http://image.trucktrend.com/f/8515314%20w750%20st0/112_0306_744z_Behind_The_Scenes_Snow_Blind%202003_Mitsubishi_Outlander%20Front_Grill_View.jpg

 

Строго погледнато, Outlander има един-единствен аналог в лицето на Subaru Forester. Автомобилът по-скоро запълва нишата между конвенционалните комбита и SUV-категорията, където Mitsubishi позиционира Pajero Pinin. Това обаче съвсем не влияе на функционалността на модела. С багажен обем от 540 литра в стандартна конфигурация на салона и цели 1 705 при сгънати седалки "Иноземецът" може да сложи в малкия си джоб далеч по-внушителни автомобили. Подобно на каросерията, интериорът има солидна и качествена изработка, а оборудването е повече от задоволително. Особено приятна опция е двойният панорамен покрив, който създава субективно усещане за още по-голям простор в и без това обширния салон с отлична видимост във всички посоки.

 

http://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/Dash.jpghttp://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/DriversSeat.jpghttp://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/RearSeat2.jpghttp://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/LoadFloor.jpghttp://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/Console.jpghttp://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/FrontSeats.jpg

 

Както и при "донора" Lancer, на борда няма никакви системи, които да превъзхождат по сложност японската битова електроника. Подобна аналогия може да се направи и по отношение на надеждността. Всичко работи толкова добре, че повредите и отказите се смятат по-скоро за куриоз. Парадоксалното е, че това важи дори за най-наточените варианти Turbo, които логиката орбича на технологична усложненост. Автомобилът е толкова грамотно конструиран и качествено изработен, че за удържането на 202-те му конски сили не са необходими електронни помощници и джаджи.

 

За жалост тези върхови модификации се срещат доста рядко не само на вторичния пазар, а и по пътищата изобщо. Оборудвани са с дефорсирана версия на познатия от Lancer Evolution легендарен двигател 4G63T. Мощността на Outlander Turbo в Япония е 240 к.с., а въртящият момент достига 343 Нм, но за чужбина цифрите са посмекчени. Противно на стереотпите, покупката на подобен змей поставя въпросителни единствено върху разхода на гориво. Конструкцията и поддръжката на този мотор много рядко могат да усложнят живота на собственика. От по-специално отношение се нуждае само турбокомпресорът, заради който трябва се налага педантично спазване на интервалите за смяна на маслото и никакви компромиси с качеството му. С пълна сила важи и правилото да се дава "почивка" на двигателя след натоварване, като се остави да поработи минута-две на празен ход, за да се удължи животът на лагерите на турбинния ротор.

 

 

Разбира се, далеч по-разпространени на пазара са Outlander-ите с базовия бензинов двигател с обем два литра и мощност 136 к.с., който по същество представлява същият 4G63, но с атмосферно пълнене. Този агрегат се доказва от 80-те години на миналия век и е усъвършенстван до такава степен, че неприятни изненади са изключени. За по-амбициозни водачи обаче се препоръчва произвежданият в Шига, Япония, 2.4-литров 4G69 с мощност 160 к.с. и въртящ момент от 216 Нм. Снабден е с фирмената система за за промяна на хода на клапаните MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) и разполага с доста повече потенциал. И двата мотора работят безотказно, стига да се спазват изискванията за интервали между смените на препоръчваното масло. Снабдени са с балансиращи валове за гасене на вибрациите, които се задвижват от отделен ремък и обтягаща ролка, които също подлежат на периодично обновяване при смяната на ангренажния.

 

http://www.familycar.com/roadtests/mitsubishioutlander/Images/Engine.jpg

 

Ако на Outlander не се гледа като на всъдеход, а като на обикновено комби с двойно предаване и увеличен до 195 мм клиренс, трансмисията надали ще изненада неприятно. Кросоувърът на Mitsubishi се оборудва с 5-степенна механична скоростна кутия и автомат INVECS от второ поколение с четири предавки. Силовото предаване е класическо за подобен род автомобили. Четирите колела се задвижват посредством вискомуфа в качеството на междуосев диференциал. За да се изкара системата извън строя е нужно или да се налети на масивен пън с пълна скорост, или да се буксува продължително време в кал и мръсотия над праговете на каросерията. Outlander не е създаден за нито една от описаните ситуации. Това обяснява защо моделът се предлага и само с предно предаване, а окачването носи по-скоро характеристиките на лека кола. Настройките са стегнати, а возията твърдичка. Конструкцията е класическа за Mitsubishi с МакФерсони отпред и многолостова схема отзад. Осигурява еднакво добра водимост в почти всякакви пътни условия и състояние на настилката, доставяйки немалко удоволствие от шофирането. Не разочарова и надеждността на ходовата част, а най-натоварените втулки могат да се сменят отделно от носачите. Това, уви, не важи за предните шарнири, които се продават само в комплект с триъгълната щанга.

 

Mitsubishi Outlander доказва за пореден път, че страната-производител играе съществена роля за надежността и ресурса на употребяваните автомобили. Колкото до практическите качества на модела, той отстъпва незначително на модерните SUV, но пък компенсира изоставането с пътно поведение на лека кола и интересен дизайн, което го прави съвсем достойна тяхна алтернатива.

 

http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/11/2006mitsubishioutlander.thumbnail.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :mitsu-smiley: ,както забелязахте до преди 10 дена карах Галант за връзка и съпоставка с немски возила няма коментар,колега Peter P колко ти излезе обслужването от Ратола без труд (частите по конкретно) понеже не намерих темите .

:mitsu-smiley:

Редактирано от Angel Kirkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :mitsu-smiley: ,както забелязахте до преди 10 дена карах Галант за връзка и съпоставка с немски возила няма коментар,колега Peter P колко ти излезе обслужването от Ратола без труд (частите по конкретно) понеже не намерих темите .

:mitsu-smiley:

Честита придобивка! :icon_thumbup: (досадника от София)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка! :icon_thumbup: (досадника от София)

 

Мерси,като се отбиеш към Враца ще ти дам да врътнеш едно кръгче :drive:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Честита нова година на всички фенове на :mitsu-smiley: ,

имам нужда от съвет да знае някой дали се отваря задния люк на колата и ако е да от къде?

Иначе вече е обслужена и остава да :plane: ,много съм доволен от избора ще кача снимки при първа възможност.

Редактирано от Angel Kirkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Купих си вчера 05.02.2010 ново Mitsubishi OUTLANDER, но едвам се прибрах. Мога ли да сложа 16 ки зимни без проблем с нови джанти. изчетох форума, ама да питам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купих си вчера 05.02.2010 ново Mitsubishi OUTLANDER, но едвам се прибрах. Мога ли да сложа 16 ки зимни без проблем с нови джанти. изчетох форума, ама да питам.

 

ЧЕСТИТО :mitsu-smiley: и ДОБРЕ ДОШЪЛ в отбора :icon_thumbup:

Дай подробности - двигател, цвят, оборудване. Пусни снимки.

Колкото до джантите и гумите - всички почти караме с 16-ки.

Комплект гума и джанта излиза колкото гума 18".

Обърни особено внимание на ЕТ на джантите-много е важно. Ако искаш подробности-пиши.

Аз съм с YOKOHAMA Geolandar I/T+ - гумата е специална разработка за SUV.

Доста километри направих на сняг и студ- перфектно се държат.

Редактирано от Vanjo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка Колега,да си караш безаварийно и колегата Vanjo e прав, дай някоя снимка,то и аз като се замисля немога да го измия в това време ,че да кача , ама това е друга тема :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...