v1977 Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 (редакция) Привет колеги! Ръннърчето ми е 1.8 бензин 98г след като му смених предните макферсони и тампоните към тях-колицата взе че вирна моцуна!След това и сложих гази от тежеста на бутилката съвсем се вирна предницата!Много ще съм благодарен ако някой колега ме посъветва от къде да си купя положки за задните пружини!Другото което искам да попитам при навъртян пълен десен и като започна да изправям волана се чува едно "хруп" от дясната страна но това го прави само когато е под някакъв наклон! Та въпроса ми е възможно ли е да е от шарнир? Предварително благодаря! Редактирано 1 декември 2009 от v1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Привет колеги! Ръннърчето ми е 1.8 бензин 98г след като му смених предните макферсони и тампоните към тях-колицата взе че вирна моцуна!След това и сложих гази от тежеста на бутилката съвсем се вирна предницата!Много ще съм благодарен ако някой колега ме посъветва от къде да си купя положки за задните пружини!Другото което искам да попитам при навъртян пълен десен и като започна да изправям волана се чува едно "хруп" от дясната страна но това го прави само когато е под някакъв наклон! Та въпроса ми е възможно ли е да е от шарнир? Предварително благодаря!Ako е N33W или там другите "производни"...........34,18 и т.н. то сваляш пружината и избиваш долната чашка на амортесиора на която ляга долния край на пружината...............след което си правиш втулки с вътрешен диаметър -колкото диаметъра на амортесиора ,дебелина на стените около 2-3мм и височина 20-25 мм.По сле по обратния ред сглобяваш и си готов...........след време те ще слегнат малко пружините но няма да се влачат ппо асфалта............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 На първо време смени тампоните и отзад и нешата ще се оправят значително. Ако 50 кг я карат да "кляка" значи окачването страда от някаква болест... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Ako е N33W или там другите "производни"...........34,18 и т.н. то сваляш пружината и избиваш долната чашка на амортесиора на която ляга долния край на пружината...............след което си правиш втулки с вътрешен диаметър -колкото диаметъра на амортесиора ,дебелина на стените около 2-3мм и височина 20-25 мм.По сле по обратния ред сглобяваш и си готов...Шефе, объркал си трамвая бре пич ... :P На рънърчето пружините лягат в носача, а амортисьора е захванат странично за него ...Какви чашки, какви втулки, какви 5 лева... :lol: Трябват му само две шайби, изрязани от транспортна лента, във леглото на пружината ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Шефе, объркал си трамвая бре пич ... :P На рънърчето пружините лягат в носача, а амортисьора е захванат странично за него ...Какви чашки, какви втулки, какви 5 лева... :lol: Трябват му само две шайби, изрязани от транспортна лента, във леглото на пружината ...Аааааа, даа бре...........опс, снощи сигурно съм спал вече......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 2 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2009 Много ви благодаря колеги за бързите и изчерпателни отговори!Днес доста си поиграх и установих че "хрупането" го прави само когато колата е под наклон напред или когато се движи на заден ход :icon_crying: през останалото време си въриш волана от пълен лив до пълен десен и всичко си е ОК! Не знам дали се изразих достатачно ясно но все едно че закача някъде точно в този момент при навъртян пълен десен :icon_hmm: ! А не ми се вярва да е счупена пружината когато преди месец сменяхмемакверсоните и двете си бяха здрави?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
canada Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Привет колеги! Ръннърчето ми е 1.8 бензин 98г след като му смених предните макферсони и тампоните към тях-колицата взе че вирна моцуна!След това и сложих гази от тежеста на бутилката съвсем се вирна предницата!Много ще съм благодарен ако някой колега ме посъветва от къде да си купя положки за задните пружини!Другото което искам да попитам при навъртян пълен десен и като започна да изправям волана се чува едно "хруп" от дясната страна но това го прави само когато е под някакъв наклон! Та въпроса ми е възможно ли е да е от шарнир? Предварително благодаря!здравей колега аз имах такова и си го бях вдигнал. както каза"марио64" в леглата на пружините се слага подложка.аз лично избрах да сложа подложка от суров каучук,нещо което е страшно издръжливо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 11 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2009 А да попитам има ли значение къде ще сложиш подложките-от долу на пружината или от горе? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 А да попитам има ли значение къде ще сложиш подложките-от долу на пружината или от горе?подложките се слагат отдоло,a''надложките''отгоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 11 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2009 При мен ми изрязаха две шайби от транспортна лента и ги сложиха от горната страна на пружината!? Не знам дали е правилно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 При мен ми изрязаха две шайби от транспортна лента и ги сложиха от горната страна на пружината!? Не знам дали е правилно?Колега прочети внимателно поста на Mario64. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 11 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2009 Мисълта ми е каква е разликата и да правя ли рекламация на сервиза където ми я правиха! Задницата ми се вдигна но сега се замислям голяма грешка ли са допуснали в сервиза и какви ще са последствията? :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Мисълта ми е каква е разликата и да правя ли рекламация на сервиза където ми я правиха! Задницата ми се вдигна но сега се замислям голяма грешка ли са допуснали в сервиза и какви ще са последствията? :icon_censored:Щом трябва да се подлагат разни подложки,или други интервенции ,означава,че трябва да смениш пружините все пак е зима и това си е проблем с устойчивоста на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 13 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2009 И върпеки всичко някой може ли да ми каже каква е разликата от мястото на подложките дали от горе или от долу на пружината? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.