Премини към съдържание

Още една Каризма във форума!


JivkoGLX

Препоръчано мнение

Привет колеги!

От около 2 месеца и аз си карам :mitsu-smiley: .

Отстраних някои дребни забележки, но се появи проблем със спирачките...

Ще се опитам малко по-подробно да обясня ситуацията.

Колата е от Австрия и съответно се сещате ,че има малки поражения от ръжда.Когато я подкарахме в автокъщата се чуваше много 'гаден' шум от дисковете.

Явно доста време беше стояла без да се кара.Решихме ,че това ще отмине или в крайна сметка ще сменя дисковете.Е...не отмина,остана си лек шум,който се увеличаваше

на завой(подобен на разбит лагер).Онзи ден смених дисковете и накладаки.Подкарах я и всичко точно,няма шум и перфектни спирачки.

Да ама не ,наложи се да се спускам от един връх (около 25 км) и някъде посредата на пътя пак се появи този шум и спирачките не работеха добре.Не след дълго замириса

и на изгоряло :icon_hmm: Спрях, а от дисковете пуши.....и един хубав виолетов цвят....

Останалия път спуснах бавно на скорост,като стигнах на равното дисковете бяха пак горещи,но поне не пушеха..

От тогава минах около 200 км.Винаги като спирам проверявам дисковете и винаги са прекалено горещи.Аз не знам до каква температура е нормално да загряват,личният

майстор каза ,че не е нормално,не е фатално, стига да не хващам пак баирите...:)и проблема най-вероятно е в помпата.

При смяната на дисковете старателно почистих мястото където стоят накладките(едната въобще не беше мърдала- !!!ръждааа!!!).

Единият цилиндър го върнах 'на ръка'(може би защото съм доста як :icon_thumbup: ),другият малко по-трудно,но се движи нормално.

 

Да се подготвям ли за смяна на помпа!!!Има ли нещо друго което може да се провери???

Става въпрос за предни дискове,отзад са барабани и няма никакъв проблем.

 

Ето и наколко снимки как влияе австийсктата зима.....

снимка1

снимка2

снимка3

снимка4

снимка5

снимка6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за колата.....Ама като гледам снимките.....флекса и телената четка ще са ти най-добрите приятели. При това положение явно спирачните апарати са направо трагедия. Ако се разминеш с почистване и спирачни комплекти направо ще трябва да черпиш здраво.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колега честито!

Но тази кола от Марс ли я купи? :rits:

Не бях виждал толкова ръжда по кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за колата.....Ама като гледам снимките.....флекса и телената четка ще са ти най-добрите приятели. При това положение явно спирачните апарати са направо трагедия. Ако се разминеш с почистване и спирачни комплекти направо ще трябва да черпиш здраво.....

 

Мерси...!!!

'Спирачни комплекти' за помпата ли имаш впредвид?

Апаратите ги почистих най-старателно,накладките паснаха идеално.

А телената четка и флекса отложих за пролетта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси...!!!

'Спирачни комплекти' за помпата ли имаш впредвид?

Апаратите ги почистих най-старателно,накладките паснаха идеално.

А телената четка и флекса отложих за пролетта...

 

 

Не имах предвид ремонтни комплекти за спирачните апарати.....Защото от описаното от теб стигам до извода че апаратите ти са зверски клеясали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се подготвям ли за смяна на помпа!!!Има ли нещо друго което може да се провери???

Става въпрос за предни дискове,отзад са барабани и няма никакъв проблем.

Не бързай още с помпата, защото тя не е причина да ти греят спирачките...

За предните разбрахме че греят яко, като спускаш голям наклон, но нищо не каза за задните ...

Какво става с тях, в същото време ?...

Ако и те греят, значи наклона е бил доста стръмен, но ако те не греят, значи не работят, което пък кара предните да прегряват...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих експеримент.

Сутринта подкарах колата 12км. без изобщо да докосвам педала на спирачките.

Дисковете бяха студени.После 6 км. градско с нормална скорост,нормално използване на спирачките - и за секунда не успях да си задържа пръста върху дисковете - горещи.!!

Отидох на стенд.Предните са ясни,задните майстора каза ,че са напълно в нормите + ръчната.

Ако не дадете някоя друга идея утре разглабям апаратите.Почиаствам цилиндъра,буталото и там друго каквото намеря..

Ако не не се оправят отделям стотинки за помпа..

 

PS.А възможно ли е нещо ABS'-a да прави .....?!?!?!?

Редактирано от JivkoGLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,преди да започнеш ремонта,опитай с нещо друго.

Свали джантата и опитай с ръка да поместиш напред и назад движещата част на спирачния апарат,трябва да се движи свободно,а не да го местиш с сила,ако задържа,значи може да са ти криви водачите(втулките в които влизат горния и долния винт).Да знаеш че може да са съвсем леко криви,без да се вижда с просто око,и пак да задържа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята е австрийка,ама чак толкова не е изоставена....... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е австрийка , но няма грам ръжда.(без да се обижда колегата)

 

Явно въпросната Каризма дълго време не е карана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...