stoyko Публикувано 19 ноември 2009 Сподели Публикувано 19 ноември 2009 Здравейте скъпи колеги,мисля да си купувам паджеро 3.2 ДИД 2002г.автоматик,къса база.В момента съм в Англия и търся тъкова.Вчера гледах едно,обаче лампата за предния мост мигаше пак беше на задно предаване и преди това не беше карано на 4х4,собственика ми каза,че си мигало така винаги.Другото нещо което ме отказа да го купя беше,след като тръгнах да го пробвам и отидох да обръщам на един паркинг,като включих задна и тръгнах на зад да завивам нещо по дефиренциалите изщрака се едно бях включил блукажа,спрях дадох напред и след това пак назад, но него направи,карах го около 10мин напред назад, но не го направи.Собственика му ми каза, че са сменяли една малка черна кутийка която стой на раздатката и синхрунизирала предния и задния диференциал.Моля да ми дадете съвет какво да правя,защото ми направи страхотна цена.Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 ноември 2009 Сподели Публикувано 19 ноември 2009 Ако мислиш да го караш в БГ, с риск да ми се разсърдиш, бих те посъветвал да си купиш автомобил с нормална дирекция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 ноември 2009 Сподели Публикувано 20 ноември 2009 Ако мислиш да го караш в БГ, с риск да ми се разсърдиш, бих те посъветвал да си купиш автомобил с нормална дирекция. И аз бих го посъветвал същото, но човека е в Англия и бих се учудил ако не се върне с Паджеро, а там коли с ляв волан няма, или поне аз така знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 ноември 2009 Сподели Публикувано 21 ноември 2009 Здравейте скъпи колеги,мисля да си купувам паджеро 3.2 ДИД 2002г.автоматик,къса база.В момента съм в Англия и търся тъкова.Вчера гледах едно,обаче лампата за предния мост мигаше пак беше на задно предаване и преди това не беше карано на 4х4,собственика ми каза,че си мигало така винаги.Другото нещо което ме отказа да го купя беше,след като тръгнах да го пробвам и отидох да обръщам на един паркинг,като включих задна и тръгнах на зад да завивам нещо по дефиренциалите изщрака се едно бях включил блукажа,спрях дадох напред и след това пак назад, но него направи,карах го около 10мин напред назад, но не го направи.Собственика му ми каза, че са сменяли една малка черна кутийка която стой на раздатката и синхрунизирала предния и задния диференциал.Моля да ми дадете съвет какво да правя,защото ми направи страхотна цена.Благодаря предварително!На тези коли включването на блокажа става с вакуум чрез вакуум помпа( вероятно за тази черна кутийка става дума) ,която седи отдолу под купето малко вляво ,почти под шоф. място.........там има 3 куплунга с по 2 пина, обикновенно се окисляват и прави такива номера, другия проблем който може да има е, на лоста за избор на режимите вътре в купето, има контакна система, която с времето се зацапва и не дава добре контакт, това води до неизключване на блокажите и си оставя така докато се самоизключат............изкл. на блокажите става с леко "помръдване " на автомобила и винаги да е на равен и прав участък, иначе няма да ги изключи........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.