afterdarq Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 (редакция) Don't skimp on this recall for those of you in the affecting states. QuotePRESS RELEASE: Vehicle Make / Model: 2008-2009Model Year(s): MITSUBISHI / LANCERMITSUBISHI / LANCER EVOLUTION NHTSA CAMPAIGN ID Number: 09V435000 Summary: MITSUBISHI IS RECALLING MODEL YEAR 2008-2009 LANCER AND LANCER EVOLUTION VEHICLES ORIGINALLY SOLD IN OR CURRENTLY REGISTERED IN THE STATES OF CONNECTICUT, DELAWARE, ILLINOIS, INDIANA, IOWA, KENTUCKY, MAINE, MARYLAND, MASSACHUSETTS, MICHIGAN, MINNESOTA, MISSOURI, NEW HAMPSHIRE, NEW JERSEY, NEW YORK, OHIO, PENNSYLVANIA, RHODE ISLAND, VERMONT, VIRGINIA, WEST VIRGINIA, WISCONSIN AND DISTRICT OF COLUMBIA. IN AREAS WHERE HEAVY ROAD SALT IS USED IN THE WINTER, A LONG TERM EXPOSURE TO A MIXTURE OF MELTED SNOW WITH SALT THROWN UP BY THE OTHER VEHICLES ON THE ROAD MAY CAUSE A WATER-SALT MIXTURE TO ADHERE TO THE FRONT IMPACT SENSORS. Consequence: THIS COATING OVER TIME MAY CAUSE CORROSION OR THE SENSOR. IN THE EVENT OF A VEHICLES CRASH OF THE TYPE THAT WOULD DEPLOY THE AIRBAGS THIS TYPE OF SHORT-CIRCUIT MAY CAUSE A DELAY IN THE DEPLOYMENT OF THE AIRBAGS WHICH COULD RESULT IN DRIVER OR PASSENGER INJURY. Remedy: DEALERS WILL INSTALL NEW FRONT AIRBAG SENSORS THAT HAVE IMPROVED CORROSION RESISTANCE. THIS SERVICE WILL BE PERFORMED FREE OF CHARGE. THE SAFETY RECALL IS EXPECTED TO BEGIN ON OR BEFORE NOVEMBER 27, 2009. OWNERS MAY CONTACT MITSUBISHI CUSTOMER RELATIONS DEPARTMENT AT 888-648-7820. Notes: OWNERS MAY ALSO CONTACT THE NATIONAL HIGHWAY TRAFFIC SAFETY ADMINISTRATION'S VEHICLE SAFETY HOTLINE AT 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), OR GO TO http://WWW.SAFERCAR.GOV. Дано и при нас ако го има проблема със сензорите да ни ги сменят, защото у нас навсякъде зимата ще слагат сумати сол... Редактирано 18 ноември 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 28 март 2018 Сподели Публикувано 28 март 2018 Здравейте, Мисля че този проблем се прояви при мен. Светва и гасне червена лампа с надпис "Airbag System Service Required." Все още не съм проверил проблема подробно, но ако може да ми дадете някакви насоки или някой ако се е сблъсквал с проблема да каже. Колата е щатска lancer 2008 и катерих опесъчените планински пътища така че най вероятно е това. Сензора не подлежи ли на почистване? Нов ли трябва. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 28 март 2018 Сподели Публикувано 28 март 2018 Колега, това е много стара сервизна кампания, отдавна сме я минали и при Евото и при нормалния Лансер. По-добре отиди до Балканстар и се поинтересувай какви сервизни кампании има за твоята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 28 март 2018 Сподели Публикувано 28 март 2018 Вижте и тук: http://www.mitsubishi-motors.bg/pages/warranty-campaign/ Аз от тук разбрах за ремъците и ми ги смениха в БС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 1 април 2018 Сподели Публикувано 1 април 2018 Здравейте, Благодаря за отговорите, тъй като не съм първи собственик на колата, мога ли да се възползвам от такива recalls поправки/смени. Не трябва ли да се представят някакви документи за покупка на автомобила от оторизиран представител? Или щом има не извършен recall за този автомобил, Балканстар са задължени да го направят/оправят?! Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 1 април 2018 Сподели Публикувано 1 април 2018 Няма значение кой поред собственик си. Проверката се осъществява по номер на шасито (VIN). Сервизните кампании са безплатни за собственика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 1 април 2018 Сподели Публикувано 1 април 2018 Няма значение кой поред собственик си. Проверката се осъществява по номер на шасито (VIN). Сервизните кампании са безплатни за собственика. Благодаря ти! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djidjo75 Публикувано 27 март 2019 Сподели Публикувано 27 март 2019 Здравейте колеги. На мен ми се налага за втори път да сменям въпросния патрон. Пристигна ми писмо за повторна смяна, защото и новите се оказали неуспешни. Звънях В БС и ми казаха, че правилно съм разбрал. При вас така ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.