Премини към съдържание

Спейс Стар - Проблеми с ниските обороти


bobivu

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

От няколко дни колата ми изгасва на ниски обороти, когато изключа от скорост.

 

Срещу 45 лева в Балкан Стар ми казаха че колата ми е запушена и срещу 500 лева ще ми сменят някаква част с № МВ30774534

в google ми излиза това Mitsubishi - VALVE EGR - има ли друг по евтин начи за този проблем.

 

Помагайте!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

От няколко дни колата ми изгасва на ниски обороти, когато изключа от скорост.

 

Срещу 45 лева в Балкан Стар ми казаха че колата ми е запушена и срещу 500 лева ще ми сменят някаква част с № МВ30774534

в google ми излиза това Mitsubishi - VALVE EGR - има ли друг по евтин начи за този проблем.

 

Помагайте!

Там някъде е този клапан, но дали е от него? Че тук един колега с Оутлендър са му казали че е бобина, а се оказа че е ел. дросела.............

по принцип ЕГР клапана има има връзка и с изчезването на турбото от време на време, това е така, защото турбонагнетения въздух си отива през ЕГР-а в атмосферата и колата е като спъната..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам ли аз много неразбирам от коли за това се допитвам до вас. Преди 4-5 не само губеше обороти но и изгасваше, тогава минах около 350 км. и проблема го нямаше щом се даваше газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам ли аз много неразбирам от коли за това се допитвам до вас. Преди 4-5 не само губеше обороти но и изгасваше, тогава минах около 350 км. и проблема го нямаше щом се даваше газ.

Според мен не е от ЕГР-а............

При мен са идвали такива поне 5-6 коли с подобен проблем ( проблем в ЕГР-а) и нито веднъж не е имало проблеми с празния ход..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като пълен лаик относно дизелите и като бивш газаджия, бих попитал - на тази кола въздушният и филтър сменян ли е някога? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi къде мога да те намеря да погледнеш проблема на място аз съм от Повдив

Ми аз съм от София ,но щом си от Пловдив, опитай се първо с Милен да се свържеш, ако и тогава не се оправите, ще дойдете при мен.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е от ЕГР-а............

При мен са идвали такива поне 5-6 коли с подобен проблем ( проблем в ЕГР-а) и нито веднъж не е имало проблеми с празния ход..........

Абсолютно вярно... :icon_thumbup: Пушека на ауспуха може да се промени, шумът на мотора също, но не и да гасне колата..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

почистих ЕГР клапана след като напълно се затапи, но след около 2-3 месеца пак започва да пуши отзад и да няма достатъчна тяга както преди. Има ли смисъл пак да го чистя или направо да го сменям при това положение. Дали след смяната няма да се задръсти пак толкова бързо както и в момента?

 

 

Абсолютно вярно... :icon_thumbup: Пушека на ауспуха може да се промени, шумът на мотора също, но не и да гасне колата..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

почистих ЕГР клапана след като напълно се затапи, но след около 2-3 месеца пак започва да пуши отзад и да няма достатъчна тяга както преди. Има ли смисъл пак да го чистя или направо да го сменям при това положение. Дали след смяната няма да се задръсти пак толкова бързо както и в момента?

Ми ако си работи, не е необходимо да го сменяте, а намерете причината да се задръства и цапа.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...