bobivu Публикувано 5 ноември 2009 Сподели Публикувано 5 ноември 2009 Здравейте колеги, От няколко дни колата ми изгасва на ниски обороти, когато изключа от скорост. Срещу 45 лева в Балкан Стар ми казаха че колата ми е запушена и срещу 500 лева ще ми сменят някаква част с № МВ30774534 в google ми излиза това Mitsubishi - VALVE EGR - има ли друг по евтин начи за този проблем. Помагайте! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 ноември 2009 Сподели Публикувано 5 ноември 2009 Здравейте колеги, От няколко дни колата ми изгасва на ниски обороти, когато изключа от скорост. Срещу 45 лева в Балкан Стар ми казаха че колата ми е запушена и срещу 500 лева ще ми сменят някаква част с № МВ30774534 в google ми излиза това Mitsubishi - VALVE EGR - има ли друг по евтин начи за този проблем. Помагайте!Там някъде е този клапан, но дали е от него? Че тук един колега с Оутлендър са му казали че е бобина, а се оказа че е ел. дросела.............по принцип ЕГР клапана има има връзка и с изчезването на турбото от време на време, това е така, защото турбонагнетения въздух си отива през ЕГР-а в атмосферата и колата е като спъната.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobivu Публикувано 5 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2009 Знам ли аз много неразбирам от коли за това се допитвам до вас. Преди 4-5 не само губеше обороти но и изгасваше, тогава минах около 350 км. и проблема го нямаше щом се даваше газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2009 Сподели Публикувано 6 ноември 2009 Знам ли аз много неразбирам от коли за това се допитвам до вас. Преди 4-5 не само губеше обороти но и изгасваше, тогава минах около 350 км. и проблема го нямаше щом се даваше газ.Според мен не е от ЕГР-а............При мен са идвали такива поне 5-6 коли с подобен проблем ( проблем в ЕГР-а) и нито веднъж не е имало проблеми с празния ход.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 6 ноември 2009 Сподели Публикувано 6 ноември 2009 Аз, като пълен лаик относно дизелите и като бивш газаджия, бих попитал - на тази кола въздушният и филтър сменян ли е някога? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobivu Публикувано 6 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2009 DJ Tymbi къде мога да те намеря да погледнеш проблема на място аз съм от Повдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 DJ Tymbi къде мога да те намеря да погледнеш проблема на място аз съм от ПовдивМи аз съм от София ,но щом си от Пловдив, опитай се първо с Милен да се свържеш, ако и тогава не се оправите, ще дойдете при мен............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 ноември 2009 Сподели Публикувано 7 ноември 2009 Според мен не е от ЕГР-а............При мен са идвали такива поне 5-6 коли с подобен проблем ( проблем в ЕГР-а) и нито веднъж не е имало проблеми с празния ход..........Абсолютно вярно... :icon_thumbup: Пушека на ауспуха може да се промени, шумът на мотора също, но не и да гасне колата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 27 ноември 2009 Сподели Публикувано 27 ноември 2009 Здравейте,почистих ЕГР клапана след като напълно се затапи, но след около 2-3 месеца пак започва да пуши отзад и да няма достатъчна тяга както преди. Има ли смисъл пак да го чистя или направо да го сменям при това положение. Дали след смяната няма да се задръсти пак толкова бързо както и в момента? Абсолютно вярно... :icon_thumbup: Пушека на ауспуха може да се промени, шумът на мотора също, но не и да гасне колата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 ноември 2009 Сподели Публикувано 27 ноември 2009 Здравейте,почистих ЕГР клапана след като напълно се затапи, но след около 2-3 месеца пак започва да пуши отзад и да няма достатъчна тяга както преди. Има ли смисъл пак да го чистя или направо да го сменям при това положение. Дали след смяната няма да се задръсти пак толкова бързо както и в момента?Ми ако си работи, не е необходимо да го сменяте, а намерете причината да се задръства и цапа......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.