evo III Публикувано 5 ноември 2009 Сподели Публикувано 5 ноември 2009 Хипотетичен Въпрос 1:пътувате на дълъг път и една скоба по маркучите на хидравликата решава, че след 12 години служба може да си даде 'свободно'.Хидравличното масло е долу, оставате без серво но както знаем на дълъг път това не е трагедия - волана се върти с що годе нормално усилие.Хидравличната помпа обаче продължава да се върти на сухо. Дали това не й идва в повече?И ако да - откъде се охлабва ремъка на помпата и климатика, с крайна цел да се махне, за да се избегне въртенето на сухо? Хипотетичен Въпрос 2:Идентични ли са двата ремъка при този модел и двигател?Ако да - това би било чудно, защото ако скъсате на дълъг път важния ремък (на водната помпа и алтернаторе), то с малко инструменти и две (не леви) ръце бихте си решили проблема на място и продължили по пътя си. Не давам големи шанскове ремъците да са еднакви, но все пак да попитам. С пожелание за успешен ден,/Ст. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 ноември 2009 Сподели Публикувано 5 ноември 2009 По Въпрос 1 на мен ми се случи същото - при смяна на ангренажните ремъци момчето просто беше забравило да я завие тази скоба и тя паднала надолу и след 200км. при спиране видях теч, отворих капака - маркуча на хидравликата скъсан от нея, ремъка закъсан. Не му мислих много - извадих ножката и срязах ремъка на хидравликата за да не върти на сухо помпата, на другия ден купих нов ремък, ремонтирах скъсания маркуч с тръбичка вътре, налях масло и така досега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 ноември 2009 Сподели Публикувано 5 ноември 2009 Хипотетичен Въпрос 1:пътувате на дълъг път и една скоба по маркучите на хидравликата решава, че след 12 години служба може да си даде 'свободно'.Хидравличното масло е долу, оставате без серво но както знаем на дълъг път това не е трагедия - волана се върти с що годе нормално усилие.Хидравличната помпа обаче продължава да се върти на сухо. Дали това не й идва в повече?И ако да - откъде се охлабва ремъка на помпата и климатика, с крайна цел да се махне, за да се избегне въртенето на сухо? Хипотетичен Въпрос 2:Идентични ли са двата ремъка при този модел и двигател?Ако да - това би било чудно, защото ако скъсате на дълъг път важния ремък (на водната помпа и алтернаторе), то с малко инструменти и две (не леви) ръце бихте си решили проблема на място и продължили по пътя си. Не давам големи шанскове ремъците да са еднакви, но все пак да попитам. С пожелание за успешен ден,/Ст.по 1 въпрос - хидр. помпа ако се върти на сухо повечко време, то тя ще сдаде багажа, тъй като е съставена от "плаващи пластинки" или тя е пластинкова............когато се развърти оста й, пластинките се "вадят" от центробежните сили толкова колкото е плътността на маслото, ако няма масло ,то те се вадят повече и почват да опират по стените на камерата и се износват..........след това ,дори и да сложиш ново масло, то тя няма да създаде налягане , защото няма плътност в камерата.............по 2 въпрос - не са еднакви .............ремъка за алтернатора за ЕА2А е 4РК938 , а другия външен ремък е 5РК1073, 1330,1368 и т.н. това са различните дължини на ремъка и се различава доста от алтернаторния............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 5 ноември 2009 Сподели Публикувано 5 ноември 2009 И аз знам че помпата трябва да се повреди но преди няколко години карах цяло лято един Хюндай Купе '91, който имаше много "тежък" волан. Та след 2-3 месеца каране при едно отваряне на капака се загледах че има съд за Power Steering. Купих течност и ... чудо - волана стана лек като перце...... до следващата сутрин (всичко беше изтекло). Така че ако имате късмет помпата може да излезе корава и да не се повреди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.