kobalto Публикувано 31 октомври 2009 Сподели Публикувано 31 октомври 2009 Здравейте колеги имам проблем с моята каризма 1.9 ТД. Проблема се състои в това че от няколко дни колата взе да пали много трудно (след 4,5 пдгряване ) и на всичко отгоре пуши страшно много ,а и прекъсва и това състояние не се променя докато не загрее поне до 40;50 градуса .Ходих на майстор и там се оказа че имам 2 изгорели подгряващи свещи които смених но положението си остана същото. Ако някой може да ми помогне със съвет или да ме насочи към някой който разбира ще съм му много благодарен .Благодаря предварително на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 октомври 2009 Сподели Публикувано 31 октомври 2009 А свещите каквито трябваше ли сложи или от железарията на центъра? :giggle: Мисля че това е твоя човек: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Ако имате сервиз за дизели в Чирпан, сваляй дюзите и ги занеси на стенда, да видите коя не разпръсква както трябва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gergefan Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Отиди да ти проверят и клапаните при мен се оказа от тях имах два натегнати. :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Ако имате сервиз за дизели в Чирпан, сваляй дюзите и ги занеси на стенда, да видите коя не разпръсква както трябва... То там незнам дали има изобщо някакъв сервиз. Всъщност май има един. Сигурно там правят само лади и жигули. Гледам, че направили и магазин за авточасти, ама леко забутан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 1 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Ако имате сервиз за дизели в Чирпан, сваляй дюзите и ги занеси на стенда, да видите коя не разпръсква както трябва...Днес свалих дюзите и ги проверих при тях нема проблеми работят си нормално , а клапаните имаше три натегнати оправих ме ги и тях ама няма промяна . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gergefan Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Тя работата за ходжа :icon_hmm: .Да е прехвърлила зъб на ангренажа или авансатора на помпата да се е прецакал (мисля че така се казваше).Абе на края може да се окаже нещо дребно(дано). Не се отчаивай.Замервахте ли налягането в цилиндрите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gergefan Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 (редакция) А и между другото отива ли ток към подгряващите свещи.Там има едно реленце дане би то да е прецакано.Успех. Редактирано 1 ноември 2009 от gergefan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 1 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2009 (редакция) А и между другото отива ли ток към подгряващите свещи.Там има едно реленце дане би то да е прецакано.Успех.Да компресията на цилиндрите я замервахме а колкото до релето на свещите и то си работи нормално дори сложих и клапан за обратнатното гориво да не би да го връща случайно но уви и това не помогна вече не знам къде да търся проблема . Редактирано 1 ноември 2009 от kobalto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Здравейте колеги имам проблем с моята каризма 1.9 ТД. Проблема се състои в това че от няколко дни колата взе да пали много трудно (след 4,5 пдгряване ) и на всичко отгоре пуши страшно много ,а и прекъсва и това състояние не се променя докато не загрее поне до 40;50 градуса .Ходих на майстор и там се оказа че имам 2 изгорели подгряващи свещи които смених но положението си остана същото. Ако някой може да ми помогне със съвет или да ме насочи към някой който разбира ще съм му много благодарен .Благодаря предварително на всички отзовали се.Здравей колега.........Твоята Каризма е с мотор на Рено F8QT който е снабден с ГНП ( помпата ) Лукас..........там има два проблема, единия е че не ще да гасне мотора когато изкл. от контакт , другия е че много трудно пали ,ако въобще запали............при първия случай , виновно е клапана за "гасенето" ,т.е. за спирането на горивото на помпата ..........ти няма да го видиш ,тъй като е скрит под една ламаринка ( по скоро ламаринище ,или най точно дебела планка) която за демонтирането й, трябва да свалиш цялатаа помпа...........аз обаче си ги режа с флекса........ :icon_dance: Този клапан е и имобилайзер и не трябва да се маха ........клапана се намира отгоре на помпата , близо до тръбичките зза високото наляганеВтория проблем е друг клапан ,или т.н. обогатител ....той се намира от задната част на помпата и ако той е издал багажа , то няма да работи правилния момент на впръскване на горивото и съответтно няма да запали............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 1 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2009 Здравей колега.........Твоята Каризма е с мотор на Рено F8QT който е снабден с ГНП ( помпата ) Лукас..........там има два проблема, единия е че не ще да гасне мотора когато изкл. от контакт , другия е че много трудно пали ,ако въобще запали............при първия случай , виновно е клапана за "гасенето" ,т.е. за спирането на горивото на помпата ..........ти няма да го видиш ,тъй като е скрит под една ламаринка ( по скоро ламаринище ,или най точно дебела планка) която за демонтирането й, трябва да свалиш цялатаа помпа...........аз обаче си ги режа с флекса........ :icon_dance: Този клапан е и имобилайзер и не трябва да се маха ........клапана се намира отгоре на помпата , близо до тръбичките зза високото наляганеВтория проблем е друг клапан ,или т.н. обогатител ....той се намира от задната част на помпата и ако той е издал багажа , то няма да работи правилния момент на впръскване на горивото и съответтно няма да запали.............Благодаря за изчерпателният отговор. Проблема ми се състои не в гасенето а в запалването на двигателя .Искам да попитам този клапан на обогатителя подлежи ли на смяна и ореинтеровачна цена на клапана ако можеш да посочиш.Благодаря ти предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2009 Сподели Публикувано 1 ноември 2009 (редакция) Благодаря за изчерпателният отговор. Проблема ми се състои не в гасенето а в запалването на двигателя .Искам да попитам този клапан на обогатителя подлежи ли на смяна и ореинтеровачна цена на клапана ако можеш да посочиш.Благодаря ти предварително.Да сменя се, клапана е около 120 лв. ............Но искам да кажа че все пак това са предположения само а не точна диагноза...........иди си на дизелджия читав и тогава ще му мислиш.............. Редактирано 1 ноември 2009 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 ноември 2009 Сподели Публикувано 2 ноември 2009 Благодаря за изчерпателният отговор. Проблема ми се състои не в гасенето а в запалването на двигателя .Искам да попитам този клапан на обогатителя подлежи ли на смяна и ореинтеровачна цена на клапана ако можеш да посочиш.Благодаря ти предварително.Този клапан служи, да завърти помпеният елемент в положение аванс при първоначално палене...Т.е. да запали по лесно двигателя и после не играе никаква роля...Та май проблема не е в този клапан...Ти както си писал в първият пост, колата прекъсва и работи неравномерно до 40-50 градуса, което е свързано с лошо разпръскване или недостатъчно сгъстяване...Така че едва ли причината е в този клапан...По скоро е разпръсквач, натегнат или издухан клапан, счупен сегмент или прецакан бренер...Не спомена каква компресия сте замерили на четирите цилиндъра, нито как разпръскват дюзите...Те трябва да пръскат във вид на мъгла, а не струя и то при определено налягане....А има и един още по гаден вариант...При попадане на водо в цилиндрите, от гарнитура, спукана глава, или от вода в самото гориво, буталата се прецакват и им изчезва горивната камера (тя е издълбана на челото на буталото) но дано това не е твоят вариант.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 2 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2009 Този клапан служи, да завърти помпеният елемент в положение аванс при първоначално палене...Т.е. да запали по лесно двигателя и после не играе никаква роля...Та май проблема не е в този клапан...Ти както си писал в първият пост, колата прекъсва и работи неравномерно до 40-50 градуса, което е свързано с лошо разпръскване или недостатъчно сгъстяване...Така че едва ли причината е в този клапан...По скоро е разпръсквач, натегнат или издухан клапан, счупен сегмент или прецакан бренер...Не спомена каква компресия сте замерили на четирите цилиндъра, нито как разпръскват дюзите...Те трябва да пръскат във вид на мъгла, а не струя и то при определено налягане....А има и един още по гаден вариант...При попадане на водо в цилиндрите, от гарнитура, спукана глава, или от вода в самото гориво, буталата се прецакват и им изчезва горивната камера (тя е издълбана на челото на буталото) но дано това не е твоят вариант.... Компресията която показаха четирите цилиндъра е 27 ат. а относно дюзите си разпръскват нормално на мъгла пробвахме ги с майстора на който ходих . Марине ако може дай ми някакви кординати за да ти я докарам да я видиш и ти, естественно ако не те затруднявам нещо . А до сега сме проверили и съответно сменили 2 бр. подгряващи свещи , проверилим сме налягането на цилинндрите , разпръскването на дюзите , също така имаше и натегнати клапани които оправихме ,прегледахме и ангренажния ремък ,релето на подгряващите свещи ами май засега е това и все пак няма никаква промяна продължава да пали трудно и да пуши бяло ,ида прекъсва до като загрее. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 ноември 2009 Сподели Публикувано 2 ноември 2009 Имаш поща... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.