Премини към съдържание

Помогнете


kobalto

Препоръчано мнение

Здравейте колеги имам проблем с моята каризма 1.9 ТД. Проблема се състои в това че от няколко дни колата взе да пали много трудно (след 4,5 пдгряване ) и на всичко отгоре пуши страшно много ,а и прекъсва и това състояние не се променя докато не загрее поне до 40;50 градуса .Ходих на майстор и там се оказа че имам 2 изгорели подгряващи свещи които смених но положението си остана същото. Ако някой може да ми помогне със съвет или да ме насочи към някой който разбира ще съм му много благодарен .Благодаря предварително на всички отзовали се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А свещите каквито трябваше ли сложи или от железарията на центъра? :giggle:

 

Мисля че това е твоя човек:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате сервиз за дизели в Чирпан, сваляй дюзите и ги занеси на стенда, да видите коя не разпръсква както трябва...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти проверят и клапаните при мен се оказа от тях имах два натегнати. :icon_rock: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате сервиз за дизели в Чирпан, сваляй дюзите и ги занеси на стенда, да видите коя не разпръсква както трябва...

 

То там незнам дали има изобщо някакъв сервиз. Всъщност май има един. Сигурно там правят само лади и жигули. Гледам, че направили и магазин за авточасти, ама леко забутан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате сервиз за дизели в Чирпан, сваляй дюзите и ги занеси на стенда, да видите коя не разпръсква както трябва...

Днес свалих дюзите и ги проверих при тях нема проблеми работят си нормално , а клапаните имаше три натегнати оправих ме ги и тях ама няма промяна .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя работата за ходжа :icon_hmm: .Да е прехвърлила зъб на ангренажа или авансатора на помпата да се е прецакал (мисля че така се казваше).Абе на края може да се окаже нещо дребно(дано). Не се отчаивай.Замервахте ли налягането в цилиндрите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и между другото отива ли ток към подгряващите свещи.Там има едно реленце дане би то да е прецакано.Успех.

Редактирано от gergefan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и между другото отива ли ток към подгряващите свещи.Там има едно реленце дане би то да е прецакано.Успех.

Да компресията на цилиндрите я замервахме а колкото до релето на свещите и то си работи нормално дори сложих и клапан за обратнатното гориво да не би да го връща случайно но уви и това не помогна вече не знам къде да търся проблема .

Редактирано от kobalto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам проблем с моята каризма 1.9 ТД. Проблема се състои в това че от няколко дни колата взе да пали много трудно (след 4,5 пдгряване ) и на всичко отгоре пуши страшно много ,а и прекъсва и това състояние не се променя докато не загрее поне до 40;50 градуса .Ходих на майстор и там се оказа че имам 2 изгорели подгряващи свещи които смених но положението си остана същото. Ако някой може да ми помогне със съвет или да ме насочи към някой който разбира ще съм му много благодарен .Благодаря предварително на всички отзовали се.

Здравей колега.........

Твоята Каризма е с мотор на Рено F8QT който е снабден с ГНП ( помпата ) Лукас..........там има два проблема, единия е че не ще да гасне мотора когато изкл. от контакт , другия е че много трудно пали ,ако въобще запали............при първия случай , виновно е клапана за "гасенето" ,т.е. за спирането на горивото на помпата ..........ти няма да го видиш ,тъй като е скрит под една ламаринка ( по скоро ламаринище ,или най точно дебела планка) която за демонтирането й, трябва да свалиш цялатаа помпа...........аз обаче си ги режа с флекса........ :icon_dance: Този клапан е и имобилайзер и не трябва да се маха ........клапана се намира отгоре на помпата , близо до тръбичките зза високото налягане

Втория проблем е друг клапан ,или т.н. обогатител ....той се намира от задната част на помпата и ако той е издал багажа , то няма да работи правилния момент на впръскване на горивото и съответтно няма да запали.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.........

Твоята Каризма е с мотор на Рено F8QT който е снабден с ГНП ( помпата ) Лукас..........там има два проблема, единия е че не ще да гасне мотора когато изкл. от контакт , другия е че много трудно пали ,ако въобще запали............при първия случай , виновно е клапана за "гасенето" ,т.е. за спирането на горивото на помпата ..........ти няма да го видиш ,тъй като е скрит под една ламаринка ( по скоро ламаринище ,или най точно дебела планка) която за демонтирането й, трябва да свалиш цялатаа помпа...........аз обаче си ги режа с флекса........ :icon_dance: Този клапан е и имобилайзер и не трябва да се маха ........клапана се намира отгоре на помпата , близо до тръбичките зза високото налягане

Втория проблем е друг клапан ,или т.н. обогатител ....той се намира от задната част на помпата и ако той е издал багажа , то няма да работи правилния момент на впръскване на горивото и съответтно няма да запали.............

Благодаря за изчерпателният отговор. Проблема ми се състои не в гасенето а в запалването на двигателя .Искам да попитам този клапан на обогатителя подлежи ли на смяна и ореинтеровачна цена на клапана ако можеш да посочиш.Благодаря ти предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателният отговор. Проблема ми се състои не в гасенето а в запалването на двигателя .Искам да попитам този клапан на обогатителя подлежи ли на смяна и ореинтеровачна цена на клапана ако можеш да посочиш.Благодаря ти предварително.

Да сменя се, клапана е около 120 лв. ............

Но искам да кажа че все пак това са предположения само а не точна диагноза...........иди си на дизелджия читав и тогава ще му мислиш..............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателният отговор. Проблема ми се състои не в гасенето а в запалването на двигателя .Искам да попитам този клапан на обогатителя подлежи ли на смяна и ореинтеровачна цена на клапана ако можеш да посочиш.Благодаря ти предварително.
Този клапан служи, да завърти помпеният елемент в положение аванс при първоначално палене...

Т.е. да запали по лесно двигателя и после не играе никаква роля...

Та май проблема не е в този клапан...

Ти както си писал в първият пост, колата прекъсва и работи неравномерно до 40-50 градуса, което е свързано с лошо разпръскване или недостатъчно сгъстяване...Така че едва ли причината е в този клапан...

По скоро е разпръсквач, натегнат или издухан клапан, счупен сегмент или прецакан бренер...

Не спомена каква компресия сте замерили на четирите цилиндъра, нито как разпръскват дюзите...

Те трябва да пръскат във вид на мъгла, а не струя и то при определено налягане....

А има и един още по гаден вариант...

При попадане на водо в цилиндрите, от гарнитура, спукана глава, или от вода в самото гориво, буталата се прецакват и им изчезва горивната камера (тя е издълбана на челото на буталото) но дано това не е твоят вариант.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан служи, да завърти помпеният елемент в положение аванс при първоначално палене...

Т.е. да запали по лесно двигателя и после не играе никаква роля...

Та май проблема не е в този клапан...

Ти както си писал в първият пост, колата прекъсва и работи неравномерно до 40-50 градуса, което е свързано с лошо разпръскване или недостатъчно сгъстяване...Така че едва ли причината е в този клапан...

По скоро е разпръсквач, натегнат или издухан клапан, счупен сегмент или прецакан бренер...

Не спомена каква компресия сте замерили на четирите цилиндъра, нито как разпръскват дюзите...

Те трябва да пръскат във вид на мъгла, а не струя и то при определено налягане....

А има и един още по гаден вариант...

При попадане на водо в цилиндрите, от гарнитура, спукана глава, или от вода в самото гориво, буталата се прецакват и им изчезва горивната камера (тя е издълбана на челото на буталото) но дано това не е твоят вариант.... :)

Компресията която показаха четирите цилиндъра е 27 ат. а относно дюзите си разпръскват нормално на мъгла пробвахме ги с майстора на който ходих . Марине ако може дай ми някакви кординати за да ти я докарам да я видиш и ти, естественно ако не те затруднявам нещо . А до сега сме проверили и съответно сменили 2 бр. подгряващи свещи , проверилим сме налягането на цилинндрите , разпръскването на дюзите , също така имаше и натегнати клапани които оправихме ,прегледахме и ангренажния ремък ,релето на подгряващите свещи ами май засега е това и все пак няма никаква промяна продължава да пали трудно и да пуши бяло ,ида прекъсва до като загрее.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...