Премини към съдържание

Смяна съединител Outlander 2003g 2000kub


Препоръчано мнение

Колеги,предстои ми смяна на съединителя и моля за разяснение,снимков материал,ръководство по ремонта и т.н Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,предстои ми смяна на съединителя и моля за разяснение,снимков материал,ръководство по ремонта и т.н Благодаря предварително!

Чети в тема"Сервизи - Ратола" - Peter P го е написал много скоро и много пълно. Даже е по-добре да му пишеш на Лични - той има същия Outlander и сменя съединител в петък... Не те съветвам да го сменяш сам, или с помощта на приятели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да съм сигурен в уменията ти, но щом питаш за снимков материал и ръководство, явно не си много сигурен в тях. Моят съвет е да отидеш в някой доверен сервиз да ти го сменят. Особено ако е 4х4, работата не е никак, никак малко, а и се свалят доста неща. Имаш и задължителен стенд и реглаж след това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за напътствието, но съм решил да опитам, затова помолих за хелп. Какъв реглаж е правен след смяната?

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за напътствието, но съм решил да опитам, затова помолих за хелп. Какъв реглаж е правен след смяната?

 

Ами опитай се, щом искаш. Хората ти казаха да не се захващаш, но ти си знаеш. Само да не се оплакваш после, че не сме те предупредили, защото смяната на съединителя на този Аутлендер не е като на другите коли. Явно си нямаш на идея за какво иде реч, щом питаш какъв реглаж се прави после.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че разглобяването е доста и без подемник трудно ще се справиш. Ръководството може да го изтеглиш от следните линкове:

 

http://rapidshare.com/files/298022339/Outlander.zip.001.html

http://rapidshare.com/files/298021637/Outlander.zip.002.html

 

Предвиди си поне един ден за ремонт.

Благодаря на Миро,сега се опитвам да сваля информацията

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Миро,сега се опитвам да сваля информацията

Хей Колега, ама ти наистина си голям оптимист, ако още смяташ, че ще се справиш без подемник и подходящи инструменти :first: Ако все пак успееш - ПИШИ, вероятно ще те поканя за служител в сервиза ми :icon_n_blowup: :icon_n_oops: :icon_n_oops: И все пак, не е ли по-добре "ДА ОСТАВИМ РАБОТАТА НА ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ..." :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е много интересно :) Задължително напиши резултатите , може и снимки ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та,както пожелаха експертите колеги аз ще се опитам да опиша първия ми работен ден по смяната на съединителя-без подемник!

След вчерашната заготовка/електрожен,3бр дебелостенни тръби,2бр джанти от москве 12так,ъглошлайф,2бр механични лебедки,крик,осигурителни стойки и инструмент/ днес в 10.00часа започнах.Около мен щъкаха 2бр дежурни кибици от махалата за компания и помощ при консумацията на бирата,а тя беше средно 5 бр.на човек за деня,хапване,лакардии до 19.00часа.

За този период от време демонтирах скор. кутия извадих стария съединител,монтирах новия к-т,поставих скоростната кутия,укрепих я на тампоните и толкоз за днес.Може би ако ги нямаше събеседниците с бирите и вицовете щях да я завърша на 90% днес,но аз съм в отпуск, времето беше хубаво, и утре е ден,остана да зацепя разпределителната кутия кък скоростната,левия полувал филтри кабели и т.н

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бравос :icon_thumbup: Трепач/да се не надяваш/ :tooth: Успех утре /тоест-днес/ :victory:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах - пиша. Снощи не можах, защото след свършената работа поляхме с бира съединителя и ми се доспа. Колата мърка, съединителя е мек като перце, включва като с нов съединител :icon_thumbup: .

Още веднъж искам да благодаря на Миро и другите колеги които повярваха в мен и ме подкрепиха! А на колегите които ми се присмиваха и чакаха моя провал искам да цитирам една стара поговорка: ГОЛЯМ ЗАЛЪК ХАПНИ, ГОЛЯМА ДУМА НЕ КАЗВАЙ!

Благодаря на модераторите за предоставената ми трибуна!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А снимки цъкна ли? По време на работа, частите, ред на демонтаж/монтаж и след това на бирите ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А снимки цъкна ли? По време на работа, частите, ред на демонтаж/монтаж и след това на бирите ;)

 

Едва ли, все пак са доказателствен материал... Аз още не мога да повярвам, че човек който сам си сменя съединител на 4х4 автомобил може да пита какъв реглаж се прави... Освен да е ползвал някой хирургически похват и да го е сменил през ауспуха без да е отварял капака и да е смъквал кардана... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Петер мога да направя демонстративна смяна на съединител в присъствието на колкото колеги пожелаят,естествено за сумата от 300лв,ако не го направя аз ще дам 600лв.Относно стенда ми беше чудно какъв да е той,освен преден мост.При моята смяна не се наложи такава операция!За изваждането на левия полувал и охлабването на десния,също така охлабване на предния мост от ляво не е нужен реглаж на предния мост/това е моя преценка/за моя автомобил.

Явно на Петер му липсва искреност щом във всеки човек вижда потенциален лъжец,а и техническата му грамотност се свежда до монтаж-демонтаж на въздушен филтър даже и това май му е много.

Кардана е един от най лесните детаили за монтаж и демонтаж в този автомобил при смяната на съединителя,особенно ако не го махаш.Раздаточната кутия се отделя от скоростната без да се демонтира карданния вал и десния полувал,като е неоходимо за втория да се освободи шенкела от амортесьора,при това положение се освобождава пространство от около 15см което позволява да се отвие болта блок-ск.кутия на терсене място, след което смяната става като на обикновен автомобил с напречноразположен двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм претендирал за знания, даже точно обратното! За това ще оставя без коментар думите ти. Относно другото, ако наистина е така, както казваш - евала ти и се извинявам ако съм те обидил!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...