arabiata Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Колеги,предстои ми смяна на съединителя и моля за разяснение,снимков материал,ръководство по ремонта и т.н Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Колеги,предстои ми смяна на съединителя и моля за разяснение,снимков материал,ръководство по ремонта и т.н Благодаря предварително!Чети в тема"Сервизи - Ратола" - Peter P го е написал много скоро и много пълно. Даже е по-добре да му пишеш на Лични - той има същия Outlander и сменя съединител в петък... Не те съветвам да го сменяш сам, или с помощта на приятели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Не мога да съм сигурен в уменията ти, но щом питаш за снимков материал и ръководство, явно не си много сигурен в тях. Моят съвет е да отидеш в някой доверен сервиз да ти го сменят. Особено ако е 4х4, работата не е никак, никак малко, а и се свалят доста неща. Имаш и задължителен стенд и реглаж след това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 25 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2009 (редакция) Благодаря за напътствието, но съм решил да опитам, затова помолих за хелп. Какъв реглаж е правен след смяната? Редактирано 25 октомври 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Благодаря за напътствието, но съм решил да опитам, затова помолих за хелп. Какъв реглаж е правен след смяната? Ами опитай се, щом искаш. Хората ти казаха да не се захващаш, но ти си знаеш. Само да не се оплакваш после, че не сме те предупредили, защото смяната на съединителя на този Аутлендер не е като на другите коли. Явно си нямаш на идея за какво иде реч, щом питаш какъв реглаж се прави после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 25 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2009 (редакция) Колата е 2003година ,2000куб ,4Х4 Редактирано 25 октомври 2009 от arabiata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 26 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Имай в предвид, че разглобяването е доста и без подемник трудно ще се справиш. Ръководството може да го изтеглиш от следните линкове: http://rapidshare.com/files/298022339/Outlander.zip.001.htmlhttp://rapidshare.com/files/298021637/Outlander.zip.002.html Предвиди си поне един ден за ремонт.Благодаря на Миро,сега се опитвам да сваля информацията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 26 октомври 2009 Сподели Публикувано 26 октомври 2009 Благодаря на Миро,сега се опитвам да сваля информациятаХей Колега, ама ти наистина си голям оптимист, ако още смяташ, че ще се справиш без подемник и подходящи инструменти :first: Ако все пак успееш - ПИШИ, вероятно ще те поканя за служител в сервиза ми :icon_n_blowup: :icon_n_oops: :icon_n_oops: И все пак, не е ли по-добре "ДА ОСТАВИМ РАБОТАТА НА ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ..." :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceno83 Публикувано 27 октомври 2009 Сподели Публикувано 27 октомври 2009 Това ще е много интересно Задължително напиши резултатите , може и снимки ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 27 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2009 Тези дни ще го захвана,обещавам че ще напиша!Още веднъж благодаря на Миро! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 28 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2009 Та,както пожелаха експертите колеги аз ще се опитам да опиша първия ми работен ден по смяната на съединителя-без подемник!След вчерашната заготовка/електрожен,3бр дебелостенни тръби,2бр джанти от москве 12так,ъглошлайф,2бр механични лебедки,крик,осигурителни стойки и инструмент/ днес в 10.00часа започнах.Около мен щъкаха 2бр дежурни кибици от махалата за компания и помощ при консумацията на бирата,а тя беше средно 5 бр.на човек за деня,хапване,лакардии до 19.00часа.За този период от време демонтирах скор. кутия извадих стария съединител,монтирах новия к-т,поставих скоростната кутия,укрепих я на тампоните и толкоз за днес.Може би ако ги нямаше събеседниците с бирите и вицовете щях да я завърша на 90% днес,но аз съм в отпуск, времето беше хубаво, и утре е ден,остана да зацепя разпределителната кутия кък скоростната,левия полувал филтри кабели и т.н Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 29 октомври 2009 Сподели Публикувано 29 октомври 2009 Бравос :icon_thumbup: Трепач/да се не надяваш/ :tooth: Успех утре /тоест-днес/ :victory: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 30 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2009 (редакция) Както обещах - пиша. Снощи не можах, защото след свършената работа поляхме с бира съединителя и ми се доспа. Колата мърка, съединителя е мек като перце, включва като с нов съединител :icon_thumbup: .Още веднъж искам да благодаря на Миро и другите колеги които повярваха в мен и ме подкрепиха! А на колегите които ми се присмиваха и чакаха моя провал искам да цитирам една стара поговорка: ГОЛЯМ ЗАЛЪК ХАПНИ, ГОЛЯМА ДУМА НЕ КАЗВАЙ!Благодаря на модераторите за предоставената ми трибуна! Редактирано 30 октомври 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 октомври 2009 Сподели Публикувано 30 октомври 2009 Поздравления от мен !!! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 октомври 2009 Сподели Публикувано 30 октомври 2009 А снимки цъкна ли? По време на работа, частите, ред на демонтаж/монтаж и след това на бирите ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 30 октомври 2009 Сподели Публикувано 30 октомври 2009 А снимки цъкна ли? По време на работа, частите, ред на демонтаж/монтаж и след това на бирите ;) Едва ли, все пак са доказателствен материал... Аз още не мога да повярвам, че човек който сам си сменя съединител на 4х4 автомобил може да пита какъв реглаж се прави... Освен да е ползвал някой хирургически похват и да го е сменил през ауспуха без да е отварял капака и да е смъквал кардана... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 30 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2009 За Петер мога да направя демонстративна смяна на съединител в присъствието на колкото колеги пожелаят,естествено за сумата от 300лв,ако не го направя аз ще дам 600лв.Относно стенда ми беше чудно какъв да е той,освен преден мост.При моята смяна не се наложи такава операция!За изваждането на левия полувал и охлабването на десния,също така охлабване на предния мост от ляво не е нужен реглаж на предния мост/това е моя преценка/за моя автомобил.Явно на Петер му липсва искреност щом във всеки човек вижда потенциален лъжец,а и техническата му грамотност се свежда до монтаж-демонтаж на въздушен филтър даже и това май му е много.Кардана е един от най лесните детаили за монтаж и демонтаж в този автомобил при смяната на съединителя,особенно ако не го махаш.Раздаточната кутия се отделя от скоростната без да се демонтира карданния вал и десния полувал,като е неоходимо за втория да се освободи шенкела от амортесьора,при това положение се освобождава пространство от около 15см което позволява да се отвие болта блок-ск.кутия на терсене място, след което смяната става като на обикновен автомобил с напречноразположен двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 30 октомври 2009 Сподели Публикувано 30 октомври 2009 Никъде не съм претендирал за знания, даже точно обратното! За това ще оставя без коментар думите ти. Относно другото, ако наистина е така, както казваш - евала ти и се извинявам ако съм те обидил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.