Vanjo Публикувано 28 декември 2009 Сподели Публикувано 28 декември 2009 Тъй като зимата е много снеговита, някой дали кара с всесезонни гуми ,че да сподели мнения :icon_blush: .:mitsu-smiley:Колега, темата за вида на гумите беше обсъждана надълго и широко...Искам просто да ти обърна внимание, че ВСЕСЕЗОННИ гуми няма - това е рекламен трик на по-слабите производители. С риск да отегча повечето колеги, ще припомня че, :1. Летните гуми работят добре до +7 градуса2. Зимните гуми са за по-ниските температури от +7 градуса.3. След това вече се говори за вид на протектора, шарка, канали и пр. Хайде сега, помисли каква е тази смес за изработка на гума, която работи при двата температурни режима еднакво добре /да оставим въпросите за протектор, канали и т.н/??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobojr Публикувано 30 декември 2009 Сподели Публикувано 30 декември 2009 Искам да предупредя колегите с Аутлендъри като моят - първият модел. Гуми с размер 215/70/16 НЕ ВЛИЗАТ на нашите мицки! Не се опитвайте да ги сложите, аз вече пробвах вместо вас и резултатът не беше никак добър! :icon_blush: Чудя се при избора на летни гуми, дали да не сътворя пак някоя простотия. Мисля си за гуми 225/60/16 или 225/55/16. Някой да е карал с такива размери? :icon_hmm: Колеги, аз това лято взех 225/65/16 и ги сложих върху фабричните лети джанти. Проблеми никакви не съм имал, единствено ми прави впечатление, че колата генерира по-малко шум при високите скорости. С дупките разлика не усещам никаква. Имам амбиция, обаче да си взема втори комплект джанти, но пък се оказа че в Митвас имат услуга за гардероб на гумите и ми е по-удобно там да ги оставям и да не се занимавам да ги разкарвам напред-назад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 21 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2010 ................Аз пробвах да сложа 215/70/16 и гумите опираха и не може да се кара. За 65 не знам... :icon_hmm: Къде опираха гумите, че ми стана интересно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 21 юли 2010 Сподели Публикувано 21 юли 2010 Къде опираха гумите, че ми стана интересно ? По принцип опират в подкалниците . Ама .. това става само като минаваш през неравности или дупки с висока скорост !Не се търкат непрестанно както вероятно вие си мислите . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 21 юли 2010 Сподели Публикувано 21 юли 2010 По принцип опират в подкалниците . Ама .. това става само като минаваш през неравности или дупки с висока скорост !Не се търкат непрестанно както вероятно вие си мислите . Точно обратното! Опираха в подкалниците при завой и вътрешният ръб на гумата се търка постоянно при краен ляв или десен (вижда се на снимката изтърканото петно). При преминаване през неравност ако воланът е изправен няма никакви проблеми, отгоре има доста разстояние, проблемът е само и единствено при завой.Ето и снимка къде опираха и как стоят 215/70/16: http://media.snimka.bg/4744/015742421-big.jpghttp://media.snimka.bg/4744/015742426-big.jpg И отзад: http://media.snimka.bg/4744/015742414-big.jpghttp://media.snimka.bg/4744/015742417-big.jpghttp://media.snimka.bg/4744/015742419-big.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 21 юли 2010 Сподели Публикувано 21 юли 2010 (редакция) Точно обратното! Опираха в подкалниците при завой и вътрешният ръб на гумата се търка постоянно при краен ляв или десен (вижда се на снимката изтърканото петно). При преминаване през неравност ако воланът е изправен няма никакви проблеми, отгоре има доста разстояние, проблемът е само и единствено при завой.Ето и снимка къде опираха и как стоят 215/70/16: Според мен това е по добрият вариант . По добър е защото при поставяне на дистанционни фланци проблемът се решава !Темата наистина е стара , но вие как си решихте проблема ? Все пак по снимките се вижда , че това са нови гуми и смяната им с нови ми се струва неудачно от финансова гледна точка ! Редактирано 21 юли 2010 от iansto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 21 юли 2010 Сподели Публикувано 21 юли 2010 Според мен това е по добрият вариант . По добър е защото при поставяне на дистанционни фланци проблемът се решава !Темата наистина е стара , но вие как си решихте проблема ? Все пак по снимките се вижда , че това са нови гуми и смяната им с нови ми се струва неудачно от финансова гледна точка ! Хубави фланци шяха да ми излязат почти колкото комплект нови гуми. Просто продадох гумите с известна загуба на колега от форума с новия Аутлендър (карани са 10км, от нас до гумаджийницата и обратно) и си взех нови Nokian 215/60/16, които за съжаление не могат по никакъв начин да се сравняват с Йокохамата, но по-добре от това да ги държа за спомен в гаража... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.